Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahdoton mies

Vierailija
27.09.2024 |

Laittoi perheelle ruokaa tänään. Pointsit siitä. Ehkä 1 krt/vko pyynnöstä tekee. Olen monesti nätisti jutellut hygieniasta ruoanlaiton ja muunkin suhteen ja ruoan turvallisuudesta.

Ei ollut eka kerta, mutta jälleen siis tarjosi kanan lihaa raakana meille. Siis vain pinta paistettu pihveistä. Ei vaan millään usko, että sen pitää olla kypsää. Nyt odotellaan vatsakipua sitten. Tottakai tästä mainitsin, nätisti. Rupesi huutaan ja raivoamaan ettei vi..u ole pakko syödä. Ja ettei koskaan enää laita ruokaa, kun ei kelpaa. Ei myöntänyt virhettä, ei pahoitteluita. Pelkkää raivoamista vain.

Tekisi mieli iskeä paistinpannulla päähän koko äijää. Ottaa niin aivoon. Se ei vaan välitä. Itse voi syödä vaikka kettinkiä eikä sairastu. Me muut sitten kärsitään vatsan väänteistä.

Kyllä nyt niin sitten on parasta ettei laita ruokaa enää meille. Tätä varmaan ajaakin takaa. On myös ulkoistanut kaikki muutkin kodin työt mulle ja lapsille.

Hygienia on mennyt niin huonoksi hänellä, että jättää jälkeensä vain likaisia sormenjälkiä. Suihkut vähissä about 1-2 krt/vko. Juomat läikkyy lattialle usein eikä edes likainen astia mene koneeseen asti.

Olen pirun kyllästynyt. Ja tästä monesti sievästi huomauttanut. Pahenee vaan. Pohdin voiko miehen jättää epähygieenisyyden ja ilkeyden takia? Miksi edes pohdin...

Meillä on pitkä liitto takana. Viime vuodet ollut huolestuttavia. Toivon että muutos huonompaan olisi väliaikaista, mutta pelkään, että ei ole.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla