Mistä voisi saada töitä 38 vuotias mies joka on ollut melkein 20 vuotta työtön? Työkokemusta 1kk kaupassa hyllytys ja 2 viikkoa kahvilassa?
Kommentit (97)
Kyllä valehtelemalla pääsee moneen paikkaan. Mies on päässyt aina haluamiinsa paikkoihin puhumalla vain ummet ja lammet. Jos on todistuksia kyselty, niin on vain sanonut, että hän on sellaiset paperilaput hukannut ja nauranut päälle. Itsevarmuudella pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajaksi
Pitäisi olla aika tekevä ja motivoitunut ihminen. Henkilökuntaa on vähän ja asiakkaita paljon. Ei pitkään kestä työt jos ei suju.
Minä sain 29-vuotiaana siivoojan työn, kun kokemusta oli nelisen kuukautta mainosten jakamisesta ja puoli vuotta henkilökohtaisena avustajana. Neljättä vuotta samassa työssä.
Kokoaikatyöstä ei välttämättä kannata heti haaveilla, kun niistä tappelee niin moni muukin, mutta osa-aikainenkin olisi jotain.
Onko ajokorttia? Miten olisi taksin ajaminen?
Entä henkilökohtaisen avustajan työt? Miespuolisista avustajista on pulaa.
Oppisopimuksella opiskelu johonkin ammattiin? Saisit palkkaa opiskelun ajalta. Mikä ala sua kiinnostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo lukemat voi olla mahdollisia? Oletko psyykkisesti sairas?
Ihan terve mies olen, töitä en ole ahkerasta hakemisesta huolimatta saanut mistään. 18v olin viimeksi 2 viikkoa töissä.
Ap
Noin suppealla CV:llä ei hirveästi ole saavutettavissa. Valtionvarainministeriksi pääsee ja ehkä jotain marjanpomintaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo lukemat voi olla mahdollisia? Oletko psyykkisesti sairas?
Suomessa ei pääse töihin ja ei haluta töihin ihmisiä.
Halpatyövoima kelpaa mutta ei suomalainen mies.
Bussikuskeista on pulaa. Hae sellaiseen koulutukseen. Palkka n 4000e/kk. Kai sulla on ajokortti jos ei autokouluun.
Kyllä on jotain perustuvanlaatuista vialla, mikäli et ole mitään mukamas saanut. Ehkä et tosiasiassa osaa mitään.
Mikä on ollut syynä olla 20 työttömänä. Elatusvelvollisuusko että olet pakoillut elatusmaksuja.
Opiskele merkonomin tutkinto loppuun. Varastot, siivoustyöt, hyllytys sun muut.