Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsi sydämelle, jos tosi seksikäs varattu mies tulisi päällesi

Vierailija
13.02.2007 |

makaamaan kun olisit umpihumalassa, suutelisi sinua ja kuiskaisi et haluaa sua niin voisitko vastustaa vaikka olisit varattu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin haluan seksiä vain rakastamani miehen kanssa ja toiseksi en petä rakasta puolisoani. Helppoa kuin heinänteko siis uskollisuus.

Vierailija
2/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se olisi eräs tietty mies, niin vastustaminen tekisi tiukkaa. Olen tätä ja erityisesti pettämisen seurauksia kuitenkin paljon miettinyt ja luulisin, etten tosi paikan tullen haluaisi mennä noin pitkälle. Luultavasti jarrut iskeytyisivät päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita vonkaajia on ollut, enkä ole edes sinkkuna kaikkien seksikkäiden mukaan lähtenyt. Uskollisuus on valinta.

Vierailija
4/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ei multa seksi onnistu eikä kiinnosta! selvinpäin taas moraali on muuten hereillä =)

Vierailija
5/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun rupesin miettimään niin luultavasti minua ärsyttäisi sanat " haluan sinua" ... Jos minut haluaa vietellä, niin varmaan joku muu sanavalinta iskee paremmin. ;)

19

Vierailija
6/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiä miks, mut ei koskaan. oon ihmetelly niitä jotka baarista bongaavat jonkun yhdenillanjutun.. mä haluan ainoastaan nukkuun sitten kun tanssit on tanssittu ja juomat juotu:) vaikka en koskaan juo niin paljoa että oksentaisin tai kärsisin krapulasta. paitsi 2 kertaa kun join boolia,se oli petollista;) siksi en siihen enää koske, paitsi jos olen tehnyt sen itse:)

Vierailija
7/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen takia en umpihumalassa ole. Enkä humalassa muutenkaan. Ihan turha käyttää humalaa verukkeena töppäilyilleen, koska jo juodessaan itsensä humalaan on tehnyt jonkinlaisen ratkaisun luopua kontrollistaan.

Vierailija
8/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tinttaisin kuonoon

Vierailija
9/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin itse vapaa, ei kävisi edes mielessä. Minusta varattu on varattu, ja riittää se, että seurustelee, ei tarvitse olla edes kihloissa saati naimisissa, että on minun silmissäni out-of-question.

Ei pidä olla niin humalassa, ettei pysty kontrolloimaan käytöstään, eikä pidä langeta liian helposti. Harmittaa, miten moni onnellinen suhde menee pilalle kännisen sekoilun takia.

En ole muuten mitenkään tiukkapipoinen persoona, tämä nyt vain on semmoinen periaate, mistä en lähde lipsumaan.

Vierailija
10/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto ei sallisi sitä missään nimessä, ei edes super humalassa.

Vierailija
11/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse olisi kuitenkin vain seksistä..

Vierailija
13/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutenkin surkee itsekuri. On vaan parempi olla saattamatta itseään tilanteisiin, joissa noin vois käydä.

Vierailija
14/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin joku jo kirjoitti niin se olisi vain seksiä...oma mies odottaa kotona ja sen kanssa on paljon muutakin kuin seksi

Vierailija
15/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi jättäisin asian parempaan ajankohtaan jos toistuisi.

Vierailija
16/16 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies ei kiinnosta kyllä pätkääkään. Halut tyssää siihen, jos kuulee miehen olevan varattu vaikka olis ollut minkälainen fiilis ennen sitä.