Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tykkäätte Arttu Wiskarin uudesta Minna-biisistä?

Vierailija
04.12.2023 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi and leavingsia matkii?

Vierailija
2/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se osti silikonirinnat Tallinnasta? Saahan ne julkiselta jos on ollut rintasyöpä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija kirjoitti:

Leevi and leavingsia matkii?"

Ei hän sitä ole koskaan kieltänyt, päinvastoin kertonut että se on ollut innoittaja ja hän on ollut suuri fani. 

Vierailija
4/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laulun minä-hahmo osti syöpään kuolleelle Minnalle silikonirinnat kuolleen omilla henkivakuutusrahoilla. Mutta jutteluseuraa ei saa implanteista

Vierailija
5/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on aika shaissea mutta sanoitukset ovat ihan hauskoja. Vähän kömpelöitä, mutta hauskalla tavalla. 

Vierailija
6/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli laulun minä-hahmo osti syöpään kuolleelle Minnalle silikonirinnat kuolleen omilla henkivakuutusrahoilla. Mutta jutteluseuraa ei saa implanteista

Aa, ok. Mä jo luulin että ne oli otettu siltä Minnalta kuoleman jälkeen talteen 😬

Vierailija
7/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä aloin itkemään?

Vierailija
8/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovinkaan kaunopuheista vaan enemmänkin raatorehellistä sanoitusta. Ei huono. Sopivalla tavalla sitä "leevimäisyyttä" joka ainakin itselle upposi aina.

Vierailija
9/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän kertosäkeen perusteella en kyllä lämmennyt, kun aattelin laulun tarinan ihan erilaiseksi. Hyvä  ja karu tarina. Vaihtelua siihen Alatalon renkutukseen. Miksi mulle tulee Minnasta mieleen joku keski-iän ylittänyt täti? 

Vierailija
10/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oispa yhdessä menty hirvi keulassa".

Niinpä. 

Vierailija
11/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkän kertosäkeen perusteella en kyllä lämmennyt, kun aattelin laulun tarinan ihan erilaiseksi. Hyvä  ja karu tarina. Vaihtelua siihen Alatalon renkutukseen. Miksi mulle tulee Minnasta mieleen joku keski-iän ylittänyt täti? 

Minnat on nyt keski-ikäisiä. Paitsi se canth. 

Vierailija
12/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minnat on nyt keski-ikäisiä. Paitsi se canth. 

Itse olen kolmekymppinen Minna. Oon kyllä huomannut, et kaikki äidin kaverit tuppaa olemaan Minnoja. Inhoan sitä, kun mulle on annetti ns. väärän sukupolven nimi.

Ihan kiva biisi Artulta, tuo jotenkin esille sen elämän epäreiluuden. Yhdessä unelmoidut asiat on varaa toteuttaa vasta toisen henkivakuutusrahoilla, jolloin se ei luonnollisesti tunnu samalta.

Vierailija
13/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuukohan tämä wiskarin omiin kokemuksiin?

Vierailija
14/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se keksii edellistäkin juntimpia biisejä. On nero tekemään niin juntteja biisejä, ettei niitä kehtaa kuunnella.

Vierailija
15/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sirpa eksä ja Minna nyksä? 

Vierailija
16/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sävel, sama tempo kuin muissakin,

riimit istuu vähän liiankin hyvin, eli ei sielua lyyrikoissakaan. Voisko tehdä hieman melodisempaa eikä tasapaksua humppaa?

Ei muuten, mutta kun kysyttiin. Varmasti joku tykkää...

Vierailija
17/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itkin. Oli jotenkin niin kauhean surullinen

Vierailija
18/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvan nainen oikeasti kuollut syöpään?

Vierailija
19/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin. Tuntuu kivalta ettei klikkaa sitä.

Vierailija
20/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kömpelö teksti ja sävellys niin moneen kertaan kuultu. Onko se minä siis käynyt ostamassa rintaimplantit Tallinnasta, että voi niihin purkaa ikäväänsä, vai miten tämän ymmärsitte? Makuja on monia, mutta ei tämä kyllä mua koskettanut. Jotenkin outo ja vähän väsynyt biisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi