Riikka Purralta kuppi nurin: Sosialistit kirjoittelevat minusta netissä p*skaa!
Purralta meni hermo ja hän lähti taistoon tuulimyllyjä vastaan somessa. Purran mukaan kaiken ikävän ja valheellisen kirjoittelun takana ovat sosialistit. Kas kun ei kommunistit. Voimasanojakin lentää Riikan tulikivenkatkuisessa postauksessa. VM oikoo väitteitä kertomatta kuitenkaan juuri mitään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/524397a6-2ba7-4c9b-aef1-a1c1590a4…
Kommentit (1249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialisteja pelottaa nuori, kaunis nainen, joka on vallan kahvassa. Sellainen halutaan kiskoa väkisin alas vaikka valheellisilla keinoilla. Riikkaa on vainottu jo vuosia, eikä loppua näy, misogynia on valitettava ongelma Suomessa. Jopa jotkut naiset liittyvät kiusaajiin sen sijaan, että tukisivat kiusattua.
Hyvä vitsi pervopersu 🤣🤣🤣 Ketään ei pelota Purran "kauneus" tai "nuoruus ", vaan se, että Purra on täysi sekopää, joka on ajanut Suomen lamaan ja perikatoon reilussa vuodessa. Muija pitää saada pakkohoitoon ja heti!
Osaako fattavasse mitään muita ilmaisua kuin pervopersu tai rassenasse? On tainnut koulut jäädä käymättä, tuo sanavaraston niukkuus ei kyllä yllätä sikäli :D
Siellä sossun luukulla on varmaan mukava olla kun kunnon veronmaksajat elättävät teitä fattaloisia
Osaako pervopersu muuta sanaa kuin fatta, loinen tai kommari? Kun on noin tyhmä, niin sitä ei kannattaisi mainostaa täällä.
Joku fattavasu täällä kiihkoilemassa ja sättimässä Purraa. Mulla on sulle yksi vinkki: hanki elämä. Kannattaa ensiksi sulkea kone ja lähteä vaikka lenkille. Mutta kun tosielämä ja ihmiset pelottaa niin täällä netissä on turvallisempaa teidän kaltaisille luusereille, ymmärtäähän sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita kestää nyt vaan Riksu, Suomessa saa sanoa mielipiteitä vapaasti ja poliittista johtoa saa ja pitää arvostella. Jos et kestä, eroa ja ryhdy yksityiseksi kansalaiseksi. Sitten saat olla rauhassa.
Haukut täytyy nyt vaan kestää. Itsepä olet haukkuja kerjännyt.
Purra paatoksessaan myös väittää, että hän on puolustanut Sanna Marinia somekohuissa ja ikäviltä kommenteilta.
Mites tämä, että hallitus on toistuvasti syyttänyt ja syyttää Marinia aivan kaikesta, vaikka oppositiosta käsin eivät vastustaneet velanottoa pandemiassa ja ottavat nyt jo enemmän velkaa kuin Marin?
Tämä!
Persut ei muuta osaa tehdä kuin valehdella. Koko sakki on sekopäitä rassenasseja, jotka pitää mahdollisimman pian ajaa ulos hallituksesta ja
Ennemmin rassenasse kuin kaltaisesi juoppo sekopää jonka päivät koostuvat av:lla trollaamisesta ja persujen vihaamisesta. On sulla kyllä mahtava elämä :D
Ennemmin tai myöhemmin rassenasse joutuu vankilaan. Olen edelleen absolutisti, mikä taitaa olla tuntematon sana persujuoppoloisille.
Vierailija kirjoitti:
Joku fattavasu täällä kiihkoilemassa ja sättimässä Purraa. Mulla on sulle yksi vinkki: hanki elämä. Kannattaa ensiksi sulkea kone ja lähteä vaikka lenkille. Mutta kun tosielämä ja ihmiset pelottaa niin täällä netissä on turvallisempaa teidän kaltaisille luusereille, ymmärtäähän sen
Mitä on "tosielämä"?
Vierailija kirjoitti:
Sinähän täällä sekoilet ja riehut - ottaako noin koville että mestaritar on täysi hullu ja sekopää 🤣🤣🤣 Täällä päivystät aamusta iltaan, joten hanki itse se elämä. Ainoa persureppana enää jäljellä koko puoluetoimiston trolliarmeijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita kestää nyt vaan Riksu, Suomessa saa sanoa mielipiteitä vapaasti ja poliittista johtoa saa ja pitää arvostella. Jos et kestä, eroa ja ryhdy yksityiseksi kansalaiseksi. Sitten saat olla rauhassa.
Purra paatoksessaan myös väittää, että hän on puolustanut Sanna Marinia somekohuissa ja ikäviltä kommenteilta.
Mites tämä, että hallitus on toistuvasti syyttänyt ja syyttää Marinia aivan kaikesta, vaikka oppositiosta käsin eivät vastustaneet velanottoa pandemiassa ja ottavat nyt jo enemmän velkaa kuin Marin?
Tämä!
Persut ei muuta osaa tehdä kuin valehdella. Koko sakki on sekopäitä rassenasseja, jotka pit
Sossuloinen siellä huutelee. Jolla ei ole muuta elämää kuin netti ja persujen vihaaminen 24/7. Kännissä, krapulassa tai huumeissa jatkuvasti. Kyllä teidät loiset tiedetään ja teidän tapanne. Mene töihin pummi!
Vierailija kirjoitti:
Onko yksikään ministeri kommentoinut ministeri Purran "avautumista"?
Kukaan muu ei taida olla niin tyhmä kuin persuministerit. Sekopää yrittää kerjätä sääliä keskenmenoillaan - onko tyhmempää kuultu?
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten se sananvapaus tässä kohtaa? Koskeeko kaikkia vai pelkkiä persuja?
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi työllistävä ehdotus: pakollinen ilotalopalvelus kaikille fattaloisille, olipa mies tai nainen. Kun antaa persettä tarpeeksi usein tarpeeksi monelle asiakkaalle niin on ainakin tehnyt jotain tämän maan hyväksi
Pervopersun persettä nyt ei kukaan huoli edes maksusta, joten tämäkin ehdotus on suoraan sieltä. Suurin osa persuista on työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän täällä sekoilet ja riehut - ottaako noin koville että mestaritar on täysi hullu ja sekopää 🤣🤣🤣 Täällä päivystät aamusta iltaan, joten hanki itse se elämä. Ainoa persureppana enää jäljellä koko puoluetoimiston trolliarmeijasta.
Minulla on kunnon päivätyö ja olen hyvä veronmaksaja, toisin kuin sinä fattavasse joka loisit meidän veronmaksajien rahoilla. Rääyt täällä joka ilta räkä poskella aineissa huutamassa persuvihaasi. Oletko osastolla vai ihan avohoidossa? Toivon todella että sinua
Tuota samaa valehtelit koko eilisen - sinä et ole töitä nähnytkään. Etkö ole jo huomannut tässä ketjussa, että kukaan ei usko persujen valheisiin? Opettele lukemaan ennenkuin yrität herjata edes vähääkään uskottavasti, typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kunnon päivätyö ja olen hyvä veronmaksaja, toisin kuin sinä fattavasse joka loisit meidän veronmaksajien rahoilla. Rääyt täällä joka ilta räkä poskella aineissa huutamassa persuvihaasi. Oletko osasto
Hyvä yritys, persuhullu. Kun kirjoituksiasi lukee niin tulee selväksi että olet laiska työnvieroksuja jolla on krooninen persuviha ja paha persoonallisuushäiriö
Kuinka typeriä persut ovat? Trollaavat samoja valheita ketjusta ja päivästä toiseen. Toisto ei auta siihen, että sanoma on täyttä paskaa, kuten Purra ja sen hullun selitykset keskenmenoista. Raskaus ei ole sairaus, joten mitä helvettiä se eukko on tehnyt vuosikausia? Trollannut netissä työttömänä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö mällit mällykkeet? Otatko ahteriin?
Wau, olipa "uusi" keksintö tuokin ulina. Montako kertaa olet trollannut tämänkin paskan tänne ketjuun ja kaikkiin muihin, joissa kritisoidaan persujen valheita?
Hyvät keskustelut teillä! :D
Vaikea ymmärtää, mitä kukaan teistä oikein saa tästä, mutta hupinsa kullakin. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi työllistävä ehdotus: pakollinen ilotalopalvelus kaikille fattaloisille, olipa mies tai nainen. Kun antaa persettä tarpeeksi usein tarpeeksi monelle asiakkaalle niin on ainakin tehnyt jotain tämän maan hyväksi
Pervopersun persettä nyt ei kukaan huoli edes maksusta, joten tämäkin ehdotus on suoraan sieltä. Suurin osa persuista on työttömiä.
Kyllähän tuollaista läskife makkoa voisi panna kurkkuun kerran pari ja laittaa nielemään mällit, muuhun hyödylliseen sinusta ei olekaan. Kun on niin löysä vit tu että siitä ei mitään iloa ole kenellekään...
Kun pervopersu ei enää muuta keksi, niin trollaa ketjun täyteen törkyä ja yrittää niin saada sen poistoon. Tämäkin "temppu" on nähty niin monta kertaa ettei kukaan siihen enää usko. Totuus Purran sekoiluista ei häviä millään, joten hukkaan meni tuokin säälittävä yritys.
Niele kaikessa rauhassa vaan omaa paskaasi ja törkyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka typeriä persut ovat? Trollaavat samoja valheita ketjusta ja päivästä toiseen. Toisto ei auta siihen, että sanoma on täyttä paskaa, kuten Purra ja sen hullun selitykset keskenmenoista. Raskaus ei ole sairaus, joten mitä helvettiä se eukko on tehnyt vuosikausia? Trollannut netissä työttömänä 😂
Kuinka tyhmä tämä fattavasse on, kun trollaa samoja juttuja ketjusta ja päivästä toiseen? Mitäs itse olet tehnyt vuosikausia, paitsi poltellut pilveä, vetänyt viinaa ja niin, trollannut netissä työttömänä. Harmi ettei olla jenkeissä, siellä sinut olisi laitettu jo ajat sitten katuja lakaisemaan ja roskia keräämään. Tai vaikka persettä myymään. Onneksi tukia pienennetään koko ajan, niin saadaan sinutkin vielä joku päivä töihin. Katsos kun teidän sossupummien loisiminen ei enää tulevaisuudessa tule onnistumaan :)
Etkö yhtään parempaa keksi kuin kopioida ja trollata vanhoja herjoja? Hyvin oot vetänyt kaikkia aineita kun osaat niitä noin kuvailla. Ilmeisesti se sana absolutisti ei kuulu sanavarastoosi.
Mä saan enemmän palkkaa päivässä kuin sinä kuukaudessa persujen puoluetoimistolta, joten pieleen meni siinäkin.
Reppana pervopersu sekosi ihan täysin ja yrittää rasismilla ja törkyjutuilla saada ketjun poistoon. Ei onnistu. Purra on edelleen täystuho sekopää.
Hei Timppa. Putki päällä taas?
Riikan kannattaisi erota jos ei kestä paineita.
Ennemmin rassenasse kuin kaltaisesi juoppo sekopää jonka päivät koostuvat av:lla trollaamisesta ja persujen vihaamisesta. On sulla kyllä mahtava elämä :D