Riikka Purralta kuppi nurin: Sosialistit kirjoittelevat minusta netissä p*skaa!
Purralta meni hermo ja hän lähti taistoon tuulimyllyjä vastaan somessa. Purran mukaan kaiken ikävän ja valheellisen kirjoittelun takana ovat sosialistit. Kas kun ei kommunistit. Voimasanojakin lentää Riikan tulikivenkatkuisessa postauksessa. VM oikoo väitteitä kertomatta kuitenkaan juuri mitään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/524397a6-2ba7-4c9b-aef1-a1c1590a4…
Kommentit (1249)
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä yhden katkeran limatuheron keskustelu itsensä kanssa nyt oikein ota tuulta alleen, vähän enemmän yritystä peliin.
Aika omituista kun kutsut itseäs limatuheroks, vaikka tuon tason introspektioo on kieltämättä toivottu sulle jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä yhden katkeran limatuheron keskustelu itsensä kanssa nyt oikein ota tuulta alleen, vähän enemmän yritystä peliin.
Ai alapääpersukin on päässyt taas nettiin. Olipa hoitajat kilttejä.
Kansalaisaloite: Purra takaisin mäkkärin kassalle, tosin ei Suomeen vaan Moskovaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari vitsi tässä ketjussa on toi yks surullinen alapeukku joka löytyy jokaisesta asiallisesta ja asiattomasta kritiikistä :' D
Moi riikka! Kikkeliskokkelis mitäs läksit!
Mä kelailin noita sivuja ja se yks tykkäys löytyy ihan jokaisesta, alusta asti, alussa oli vielä jokunen ihminen riikan tukena, mut sekin katos kun pieru saharaan.
Kuulkaa minä olen niin ylpeä teistä muista Suomalaisista, minä pelkäsin ihan tosisaan että nämä fasîstit pääsevät tekemään mieleisensä, olen opettanut historiaa koko ikäni ja tiedän varsin hyvin mitä painajaista olisi ollut antaa natsîen voittaa, kiitos, voin nukkua yöni vähän kevyemmin kun tiedän että kulissit on tippunut kansan silmien edwstä, kiitos!
Voi luoja kuinka typeriä pílluelukoita tästä maasta löytyy.
Olen samaa mieltä, purra on typerä pilluelukka.
Sinä se vaan annat vapareita mulle, varmaan kun oot niin älykäs.
"Olen samaa mieltä, purra on typerä pilluelukka.
Sinä se vaan annat vapareita mulle, varmaan kun oot niin älykäs."
Itasiassa anteeksi tästä, otan sen takaisin.
Vaikka persut purran johdolla ihan saastaa olisivatkin, se ei oikeuta minua olemaan saastaa myös.
Vierailija kirjoitti:
"Olen samaa mieltä, purra on typerä pilluelukka.
Sinä se vaan annat vapareita mulle, varmaan kun oot niin älykäs."
Itasiassa anteeksi tästä, otan sen takaisin.
Vaikka persut purran johdolla ihan saastaa olisivatkin, se ei oikeuta minua olemaan saastaa myös.
Tää on se osuus ihmisen ajattelusta ja psyykkeestä joka uupuu persuilta ja kokoomukselta kokonaan, omien virheidensä myöntäminen ja niistä oppiminen.
Se on jännä, erityisen jännä, koska oppimisen kaks absoluuttista edellytystä on väärässä oleminen tai tietämättömyys, jos ei ole toista, uuden oppimista ei voi tapahtua.
Mitäs veikkaatte mitä käy ihmisille jotka kieltäytyy väärässä olemisesta tai tietämättömyydestä?
Mä annan vihjeen, Puer Aeternus
Onko kukaan nyt siis saanut selville, mitä ne työt olivat, joita vm väitetysti on siis 15-vuotiaasta asti jatkuvasti painanut?
Kohta pimahtaa ja jää sairauslomalle.
Vierailija kirjoitti:
Reppana ainokainen pervopersu täällä yksinään enää jaksaa ulista ja puolustella täystuho Purraa ja hallitusta. Sääliksi käy harhaanjohdettua idio*ttia, ainakin melkein.
Vierailija kirjoitti:
Kohta pimahtaa ja jää sairauslomalle.
Oikeastaan hänen pitäisi jäädä sairauslomalle pimahtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Sosialisteja pelottaa nuori, kaunis nainen, joka on vallan kahvassa. Sellainen halutaan kiskoa väkisin alas vaikka valheellisilla keinoilla. Riikkaa on vainottu jo vuosia, eikä loppua näy, misogynia on valitettava ongelma Suomessa. Jopa jotkut naiset liittyvät kiusaajiin sen sijaan, että tukisivat kiusattua.
Hyvä vitsi pervopersu 🤣🤣🤣 Ketään ei pelota Purran "kauneus" tai "nuoruus ", vaan se, että Purra on täysi sekopää, joka on ajanut Suomen lamaan ja perikatoon reilussa vuodessa. Muija pitää saada pakkohoitoon ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita kestää nyt vaan Riksu, Suomessa saa sanoa mielipiteitä vapaasti ja poliittista johtoa saa ja pitää arvostella. Jos et kestä, eroa ja ryhdy yksityiseksi kansalaiseksi. Sitten saat olla rauhassa.
Haukut täytyy nyt vaan kestää. Itsepä olet haukkuja kerjännyt.
Purra paatoksessaan myös väittää, että hän on puolustanut Sanna Marinia somekohuissa ja ikäviltä kommenteilta.
Mites tämä, että hallitus on toistuvasti syyttänyt ja syyttää Marinia aivan kaikesta, vaikka oppositiosta käsin eivät vastustaneet velanottoa pandemiassa ja ottavat nyt jo enemmän velkaa kuin Marin?
Tämä!
Persut ei muuta osaa tehdä kuin valehdella. Koko sakki on sekopäitä rassenasseja, jotka pitää mahdollisimman pian ajaa ulos hallituksesta ja maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialisteja pelottaa nuori, kaunis nainen, joka on vallan kahvassa. Sellainen halutaan kiskoa väkisin alas vaikka valheellisilla keinoilla. Riikkaa on vainottu jo vuosia, eikä loppua näy, misogynia on valitettava ongelma Suomessa. Jopa jotkut naiset liittyvät kiusaajiin sen sijaan, että tukisivat kiusattua.
Hyvä vitsi pervopersu 🤣🤣🤣 Ketään ei pelota Purran "kauneus" tai "nuoruus ", vaan se, että Purra on täysi sekopää, joka on ajanut Suomen lamaan ja perikatoon reilussa vuodessa. Muija pitää saada pakkohoitoon ja heti!
Säälittävää, että kaikki persuja kritisoivat ovat sosialisteja! Mutta ymmärtäähän sen, jos ei tiedä esim. Sanojen sosiaali ja sosialismi eroja.
Purra on harhainen, hullu n a t s i ä m m ä jonka pitäisi istua terapiassa eikä eduskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita kestää nyt vaan Riksu, Suomessa saa sanoa mielipiteitä vapaasti ja poliittista johtoa saa ja pitää arvostella. Jos et kestä, eroa ja ryhdy yksityiseksi kansalaiseksi. Sitten saat olla rauhassa.
Purra paatoksessaan myös väittää, että hän on puolustanut Sanna Marinia somekohuissa ja ikäviltä kommenteilta.
Mites tämä, että hallitus on toistuvasti syyttänyt ja syyttää Marinia aivan kaikesta, vaikka oppositiosta käsin eivät vastustaneet velanottoa pandemiassa ja ottavat nyt jo enemmän velkaa kuin Marin?
Tämä!
Persut ei muuta osaa tehdä kuin valehdella. Koko sakki on sekopäitä rassenasseja, jotka pitää mahdollisimman pian ajaa ulos hallituksesta ja maasta.
Unelmansa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Mutta onhan heillä kaksi pyhää: pensa ja pylväät.
Vierailija kirjoitti:
Eipä hänen ulostulonsa poistanut sitä tosiasiaa, että hänellä on erittäin heikko työhistoria ja suurimman osan elämästään hän on elellyt veronmaksajien piikkiin. Nyt on toki ääni muuttunut kellossa ja hänestä on tullut tyypillinen öykkäri kun on saanut valtaa, neste noussut päähän.
Purra on pahin nasse ja kiusaaja itse. Persut osaa uhriutumisen ihan parhaiten - itse kiusataan muita, mutta totuutta ei kestetä kuulla. V*tun 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako fattavasse mitään muita ilmaisua kuin pervopersu tai rassenasse? On tainnut koulut jäädä käymättä, tuo sanavaraston niukkuus ei kyllä yllätä sikäli :D
Siellä sossun luukulla on varmaan mukava olla kun kunnon veronmaksajat elättävät teitä fattaloisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, että kaikki persuja kritisoivat ovat sosialisteja! Mutta ymmärtäähän sen, jos ei tiedä esim. Sanojen sosiaali ja sosialismi eroja.
Purraa puolustelevat pervopersut ovat kaikki lukutaidottomia idi*otteja, jotka trollaavat täällä 3-4 sanaa kerrallaan. Säälittävää sakkia 🙄
Onko yksikään ministeri kommentoinut ministeri Purran "avautumista"?