Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada entinen kaveri jättämään minut rauhaan?!

Vierailija
27.09.2024 |

Ollaan tunnettu lapsuudesta asti. Nyt olemme 30 + ikäisiä, kummallakin omat perheet ja elämät.

Mutta ex-kaveri ei tajua, ettei minua kiinnosta. Hän soittelee usein ja aloittaa viestittelyn. Minä en aloita niitä koskaan.

Vähintään kerran viikossa vainoaa minua. Miten saada loppumaan? 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi kiinnostaa tämä frettitarina. Yritin etsiä, mutta ei sillä hakusanalla mitään löytynyt. Jos joku täällä tietää, mistä on kyse, pyydän kopiomaan tarinan tänne.

Kyllä se täältä löytyy, mutta ei tuolla hakusanalla. Kyse on ihan tavallisesta ruokareseptistä. Joku haluaa vain itse myös pyydystää frettinsä. Itse ostsn kyllä lihat marketista, jos liharuokaa teen. Tässä se resepti:

Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pienellä pitkävartisella atraimella. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan sinua, on iskun paikka.

Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretti pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava:

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.

Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiksi. Lisää muutama pieni pala palsternakkaa Lisää porkkana-, palsternakka- ja sipulipalat pataan. Kaada lihojen päälle vettä niin että ne peittyvät.

Laita pata 200 asteiseen uuniin ja anna olla siellä noin 2 tuntia, laske lämpöä tämän jälkeen 180 asteeseen ja hauduta kannen alla 1,5-2 tuntia.

Kun liha alkaa irrota luista, lisää runsas desilitra kermaa ja sekoittele. Laita vielä 150 asteeseen ja anna olla noin 45 min.

Vierailija
62/69 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kiitos reseptistä! Enpä kuitenkaan taida kokeilla. En ole nähnyt fretinlihaa ainakaan lähikaupoissani eikä kyllä huvita mennä aamuyöllä mihinkään sateiseen ja kylmään puistikkoon heilumaan atraimen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi kiinnostaa tämä frettitarina. Yritin etsiä, mutta ei sillä hakusanalla mitään löytynyt. Jos joku täällä tietää, mistä on kyse, pyydän kopiomaan tarinan tänne.

Kyllä se täältä löytyy, mutta ei tuolla hakusanalla. Kyse on ihan tavallisesta ruokareseptistä. Joku haluaa vain itse myös pyydystää frettinsä. Itse ostsn kyllä lihat marketista, jos liharuokaa teen. Tässä se resepti:

Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pienellä pitkävartisella atraimella. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan sinua, on iskun paikka.

Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretti pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava:

Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että

😋

Vierailija
64/69 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että on kiire.

Taas palstalla opastetaan valehtelemaan.

Mikä teitä vaivaa, kun ette uskalla puhua totta ollenkaan?

Vierailija
65/69 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylyä kaveria kohtaan katkaista välit ilman mitään syytä. 

Vierailija
66/69 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse aina laittaisin viestejä jollekin ja joku ihminen ei koskaan laittaisi oma-aloitteisesti viestiä minulle päin, kyllä jossain vaiheessa tajuaisin ettei kyseistä henkilöä kiinnosta. Mut jotkut eivät näy tajuavan tai sitten ainoat tuttavat heillä ovat sellaisia, joille voivat itse laittaa viestiä ja tuttavat vastaavat, mutta eivät itse saa viestejä keltään muuta kuin vastauksen omiin viesteihinsä. Jos he eivät laittaisi näille tuttaville viestejä, heillä ei olisi ketään johon pitää yhteyttä. Aika surullista. 

Vierailija
67/69 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat hänestä eroon?

Vierailija
68/69 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla sitten niin paljon kavereita että kyseinen henkilö ei kiinnosta? 

Vierailija
69/69 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää kaverisi. Itse olisin onnellinen, jos minulla olisi tuollainen ystävä. Miksi et halua pitää yhteyttä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän