Miten saada entinen kaveri jättämään minut rauhaan?!
Ollaan tunnettu lapsuudesta asti. Nyt olemme 30 + ikäisiä, kummallakin omat perheet ja elämät.
Mutta ex-kaveri ei tajua, ettei minua kiinnosta. Hän soittelee usein ja aloittaa viestittelyn. Minä en aloita niitä koskaan.
Vähintään kerran viikossa vainoaa minua. Miten saada loppumaan?
Kommentit (69)
Mitä jos et vastaa? Tai vastaat vain joka toinen viikko?
Et ole harkinnut sanovasi että et halua olla tekemisissä enää?
tiedän että oli provo. Provosoiduin silti, koska aapeen esittämiä ihmisiä on
Laitat ystävällisen, mutta jämäkän viestin, jossa kerrot tuon asian.
Ole suoraselkäinen hänelle ja sano suoraan, äläkä vihjaile kuin mikäkin selkärangaton. Hän ansaitsee parempaa seuraa.
Jos olette noin kauan tunteneet, niin ei ole ihmekään jos hän olettaa, että sinua kiinnostaa. Jos ei ole hyvää syytä olettaa toisin.
Kerro hänelle, miksi et halua olla tekemisissä enää. Siitä hän luultavasti tajuaa, että sinua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt vastaamatta. Siitähän se innostuu lopulta soittelemaan/viestittelemään. Ex-kaveri tulee lopulta oven taakse jos muu ei auta.
Idiootti ei siis tajua. Nuorena olin masentunut ja kaveri kuvittelee, että katoamiseni liittyvät siihen. Eli jos ignooraan tuon, se innostuu höösäämään.
Laittelee imeliä viestejä, että onhan kaikki hyvin ja on huolissaan ja voinko vastata jne. Ei mene perille, että minua ei voisi vähempää hänen seuransa kiinnostaa.
Pakkoko se on vastata aina puhelimeen tai viesteihin? Sano ettet nyt ehdi tai jaksa olla niin usein yhteyksissä, mutta että silloin tällöin voisitte jakaa kuulumisia.
Etkö pysty laittamaan estoa hänen numerolle? Viestejä ei ole pakko lukea.
Aika rajua katkoa välit lapsuudenkaveriin syynä se, ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuoko on neuvosi? Eri
Ei rasittavien kanssa tarvitse pitääkään yhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt vastaamatta. Siitähän se innostuu lopulta soittelemaan/viestittelemään. Ex-kaveri tulee lopulta oven taakse jos muu ei auta.
Idiootti ei siis tajua. Nuorena olin masentunut ja kaveri kuvittelee, että katoamiseni liittyvät siihen. Eli jos ignooraan tuon, se innostuu höösäämään.
Laittelee imeliä viestejä, että onhan kaikki hyvin ja on huolissaan ja voinko vastata jne. Ei mene perille, että minua ei voisi vähempää hänen seuransa kiinnostaa.
Aa, eli olet kusipää. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on törkeää. Oikeasti.
Niin siis ap (oli fiktiivinen tai tosi hahmo) on törkeä
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Wtf?? Eli kaveri pitäisi vaan estää ja jättää loppuelämäksi miettimään, että mitä tapahtui?? Jospa ystävyyden voisi päättää suoraan sanomalla nätisti, että ollaan kasvettu erilleen tms?
Miksi ei kiinnosta?