Miksi naiset laittaa salilla hupparin lanteille?
Miksi naiset laittaa salilla sellaisen varoitushupparin lanteille, jolla peitetään perse? Tarviiko sit laittaa niitä persehousuja jos ahdistaa? :D
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olikin juuri tänään huppari lanteilla, en yhtään kiinnitä huomiota mitkä vaatteet mulla on salilla päällä. En kiinnitä huomiota miehiinkään. Kiinnitän huomiota liikkumiseen ja niihin liikkeisiin, joita siellä teen. Naiset eivät ole salilla miehiä varten. Naiset ovat kuntosalilla siksi, että se on paikka, jossa voi harrastaa lihaskuntoliikkeitä.
😂 Niin niin, aivan....
😂😂😂
Ehtiikö se AP treenaamaan ollenkaan kaiken tiirailunsa lomassa? :-D Kuules nyt Salitutka, keskityhän omaan harjoitteluun, ei naisten takamuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehtiikö se AP treenaamaan ollenkaan kaiken tiirailunsa lomassa? :-D Kuules nyt Salitutka, keskityhän omaan harjoitteluun, ei naisten takamuksiin.
Naisten takamuksista saa lisää testosteronia jolloin treenitulokset paranee 20-30%
En tajua mikä nykypäivän naisia vaivaa. Ehkä siksi ne on henkisesti niin epävakaita kun ne ei itsekään tiedä että haluaako ne esitellä pyllyä ja pimppua vaiko ei. Sitten on tämmöinen välimallin ratkaisu missä huppari laitetaan pympän ja pimpan eteen. En tykkää tästä kehityssuunnasta yhtään. Se on joko-tai.
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä nykypäivän naisia vaivaa. Ehkä siksi ne on henkisesti niin epävakaita kun ne ei itsekään tiedä että haluaako ne esitellä pyllyä ja pimppua vaiko ei. Sitten on tämmöinen välimallin ratkaisu missä huppari laitetaan pympän ja pimpan eteen. En tykkää tästä kehityssuunnasta yhtään. Se on joko-tai.
Hyvät analyysit näin kello 11 maanantaina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tiukar rypytystrikoot jalkaan ja sitten huppari lanteille ettei kukaan vaan katso persettä!
No mä laitan siinä vaiheessa kun jonkun yksilön tuijottelu alkaa häiritä itseäni.
Sama täällä. Ei mua normaali tuijottelu haittaa mutta kun on näitä ihan idiootti kyyliä, alkaa ahdistaa ja haluan tuijotuksen loppuvan. Huppari lanteille niin se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ne salihousut ovat niin läpinäkyvää materiaalia, että ehkä tyyliin kyykyissä näkyy perse tai alushousut läpi.
Olisipa olemassa pitkiä toppeja ja t-paitoja. Vaan ei ole ei, vielä ei ole sellaisia kehitelty.
Lannehupparit, otsa-aurinkolasit sekä hartiavillapaita ovat muodikkaita käytännöllisiä asusteita.
Vierailija kirjoitti:
Lannehupparit, otsa-aurinkolasit sekä hartiavillapaita ovat muodikkaita käytännöllisiä asusteita.
Villpaita salilla? Just joo
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ettei ap tuijottele liikoja
😂
Vierailija kirjoitti:
Mitkä noi peppuhousut on?
Sellaiset "Katso mutta älä katso mun persettä!" housut, jotka tuovat pakaran muodot oikein selkeästi esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset "Katso mutta älä katso mun persettä!" housut, jotka tuovat pakaran muodot oikein selkeästi esiin.
Kaikista pahimmat on ne mistä erottaa molemmat persporsket selvästi ja myös camel toe näkyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahimmat on ne mistä erottaa molemmat persporsket selvästi ja myös camel toe näkyy
Ja ne, missä se persesilmä on rypytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne, missä se persesilmä on rypytetty.
huh huh
Vierailija kirjoitti:
Ketä se huppari häiritsee?
Löysät sortsit on muuten paljon hankalammat, siinä helposti vilauttelee, ja joutuu sitä varomaan. Ja jotenkin sortsien pukeminen trikoiden päälle tuntuu liialliselta. Kuin laittaisi pipon päälle lippalakin.
Tykkään käyttää kompressioshortseja ja -paitaa treenatessani. Ympäristöhygienisistä syistä pidän aina shortseja ja t-paitaa niiden päällä. Ei tunnu yhtään liiallisesti.
t. Salisetämies
Ne o muhkura perseitä. Myös virtsankarkailua halutaan peittää sekä peräsuolen laskeumaa joka näkyy läpi
😂 Niin niin, aivan....