Miksi naiset laittaa salilla hupparin lanteille?
Miksi naiset laittaa salilla sellaisen varoitushupparin lanteille, jolla peitetään perse? Tarviiko sit laittaa niitä persehousuja jos ahdistaa? :D
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikki salishortsit ja housut paljastavat, osa yrittää peittää. Miksi ollaan sitten sekasalilla jossa miehiä? Niin.
Miksi itse käyt sekasalilla häiriintymässä naisten perseistä?
Niin.
On taas niin vaikeeta mulla, naisettomalla älykääpiöllä.
Niin niin niin saatana.
Jotta heidän oksettavat lättäperseet peittyisivät.
läskit laittaa hupparin lanteille, sama syy on sitoa opiskelijahaalarin hihat lanteilla <-- hävittää vähän sitä röllykkää.
Ei kyllä mun salilla näy tuollaista. Ehkä sun salilla on kylmä ja tarvii lämmitystä varalta? Tai sitten kyseessä on joku Helsingin trendisali. Hupparipäällä en ite treenais edes talvella, tulee vähän liian hiki. Mukana sellainen on, mutta jää pukkariin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mun salilla näy tuollaista. Ehkä sun salilla on kylmä ja tarvii lämmitystä varalta? Tai sitten kyseessä on joku Helsingin trendisali. Hupparipäällä en ite treenais edes talvella, tulee vähän liian hiki. Mukana sellainen on, mutta jää pukkariin.
Tai ehkä ap on niin kuvottava että kaikki laittaa heti näkösuojan
Osa pitää kyllä ihan vaan huomion takia. Esim juuri salilla käytyäni siellä oli kaksi mimmiä treenaamassa yhdessä ja molemmilla oli housut vedetty korviin asti ja ne housut meni molempien pakaroiden väliin ihan kuin ei edes olisi ollut housuja jalassa ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Osa pitää kyllä ihan vaan huomion takia. Esim juuri salilla käytyäni siellä oli kaksi mimmiä treenaamassa yhdessä ja molemmilla oli housut vedetty korviin asti ja ne housut meni molempien pakaroiden väliin ihan kuin ei edes olisi ollut housuja jalassa ollenkaan
Hyvät analyysit 5/5
Mun avokki laittaa hupparin lanteille jos salilla on sillon kyylääjiä. Tehnyt aina näin.
Vierailija kirjoitti:
Jotta heidän oksettavat lättäperseet peittyisivät.
Varsinkin jos kyseessä av mamma
Varmaan siksi, että se on kätevää eikä ketään oikeasti kiinnosta.
Ensin tiukar rypytystrikoot jalkaan ja sitten huppari lanteille ettei kukaan vaan katso persettä!
Vierailija kirjoitti:
Ensin tiukar rypytystrikoot jalkaan ja sitten huppari lanteille ettei kukaan vaan katso persettä!
No mä laitan siinä vaiheessa kun jonkun yksilön tuijottelu alkaa häiritä itseäni.
Täytyy pitää huppari lanteilla päivä ulkoilu päivä.