Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset laittaa salilla hupparin lanteille?

Vierailija
27.09.2024 |

Miksi naiset laittaa salilla sellaisen varoitushupparin lanteille, jolla peitetään perse? Tarviiko sit laittaa niitä persehousuja jos ahdistaa? :D

Kommentit (435)

Vierailija
261/435 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Eikö voisi vaan pukeutua löysempiin housuihin tai shortseihin?

😂

Miksi pitäisi? Katsokaa muualle. Eikö salille tulla treenaamaan eikä katsomaan takapuolia? Tämäkin ketju on täynnä inceleitä, jotka puhuu mälleistä ja naisen kakkosesta. Mitä jos Puff Daddy aka Diddy tulisi hiukan moikkaamaan teitä vauvaöljyn kanssa, niin rauhottuisitte?

Ja kaiken huippu on se että nämä kakkosesta jankkaavat uunot eivät itse missään salilla edes käy.

Kotona ollaan wc-papereiden kanssa ja aikuisviihde-sivu auki katsoen ja haaveillen tällaisestä toiminnasta. Hiljattainhan tehdyn tutkimuksen mukaan "a*aali-seksi" on yleisin haku Suomessa, ennenhän oli naisten välinen touhu se haetuin nimike. Tippukaa nyt tuosta p*rno-maailmasta todellisuuteen ja alkakaa deittailemaan oikeita naisia..ehkä jopa pääsette touhuihinkin.

Vierailija
262/435 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin vaimolta ånaåli-sekkssiä, suostui! Sitoi minut sänkyyn, puki ylleen 30cm stråpprin ja yhtyi perseeseeni, moukaroiden minua stråppårillään, kunnes sain eturåuhås-orgåsmin, ja laukesin lujaa"!

Vaimon salitreeneistå on ollut hyötyå! Takoi vahvoilla pakaroillaan minua niin lujaa, että sattuu istua! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/435 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin vaimolta ånaåli-sekkssiä, suostui! Sitoi minut sänkyyn, puki ylleen 30cm stråpprin ja yhtyi perseeseeni, moukaroiden minua stråppårillään, kunnes sain eturåuhås-orgåsmin, ja laukesin lujaa"!

Vaimon salitreeneistå on ollut hyötyå! Takoi vahvoilla pakaroillaan minua niin lujaa, että sattuu istua! :)

Tästähän miehet haaveilee..omasta peppu-kokemuksesta, se salainen toive vaan peitetään homo-fobiaan ja kanavoidaan naisten pylly-shortseihin. Miehiä salaa kiinnostaa oma ainoa alapään reikä. 

Vierailija
264/435 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöiseen menoon minäkin voisin naisena lähteä. Oma anaalini on exit only. :)

Vierailija
265/435 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet laittaa kireiden trikoiden päälle löysät shortsit? 

Vierailija
266/435 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa siin o ??? Se o normaalii missä vaan. Mäkin teen niin aina kesäisin ja lämpimillä säillä. Se on trendikkään näköistäkin. Jotka ei tee niin koskaan, ovat tyhmiä. 

Vierailija
267/435 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet laittaa kireiden trikoiden päälle löysät shortsit? 

Vastaa ap tähän.

Vierailija
268/435 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hankittua persehuosut mutta vain setämiehet katsoo.

Vierailija
269/435 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua katsoo salilla huomattavasti nuoremmat treenatut miehet t. N29

Vierailija
270/435 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ihan normaali pariskunta miehemme kanssa, mutta makuuhuonessa määrään minä. Tunkeudun mieheni ahteriin stråpprin kanssa. T. N30

Vierailija
271/435 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua katsoo salilla huomattavasti nuoremmat treenatut miehet t. N29

Ai peppuhousujen takia`?

Vierailija
272/435 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vuoksi

Vierailija
273/435 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpistien takia

Vierailija
274/435 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät laittaisi huppariaan lanteilleen ?

Vierailija
275/435 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi syystä

Vierailija
276/435 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä noi peppuhousut on?

Peppuhousut on vissiin naisten treenitrikoot https://www.vitamiini.org/parhaat-naisten-treenitrikoot/ esim tuossa näkyy hyvä katsaus nykynaisten suosituimmista malleista

Huh huh setä tykkää,,, lääh puuh

Vierailija
277/435 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä noi peppuhousut on?

Peppuhousut on vissiin naisten treenitrikoot https://www.vitamiini.org/parhaat-naisten-treenitrikoot/ esim tuossa näkyy hyvä katsaus nykynaisten suosituimmista malleista

Huh huh noi sijalla 9 olevat

Lääh puuh

Vierailija
278/435 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta touhua t. Sirkka M

Vierailija
279/435 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain putkiaivo kysyy tämmöistä.

Vierailija
280/435 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain putkiaivo kysyy tämmöistä.