Miksi naiset laittaa salilla hupparin lanteille?
Miksi naiset laittaa salilla sellaisen varoitushupparin lanteille, jolla peitetään perse? Tarviiko sit laittaa niitä persehousuja jos ahdistaa? :D
Kommentit (435)
Pyysin vaimolta ånaåli-sekkssiä, suostui! Sitoi minut sänkyyn, puki ylleen 30cm stråpprin ja yhtyi perseeseeni, moukaroiden minua stråppårillään, kunnes sain eturåuhås-orgåsmin, ja laukesin lujaa"!
Vaimon salitreeneistå on ollut hyötyå! Takoi vahvoilla pakaroillaan minua niin lujaa, että sattuu istua! :)
Vierailija kirjoitti:
Pyysin vaimolta ånaåli-sekkssiä, suostui! Sitoi minut sänkyyn, puki ylleen 30cm stråpprin ja yhtyi perseeseeni, moukaroiden minua stråppårillään, kunnes sain eturåuhås-orgåsmin, ja laukesin lujaa"!
Vaimon salitreeneistå on ollut hyötyå! Takoi vahvoilla pakaroillaan minua niin lujaa, että sattuu istua! :)
Tästähän miehet haaveilee..omasta peppu-kokemuksesta, se salainen toive vaan peitetään homo-fobiaan ja kanavoidaan naisten pylly-shortseihin. Miehiä salaa kiinnostaa oma ainoa alapään reikä.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiseen menoon minäkin voisin naisena lähteä. Oma anaalini on exit only. :)
Miksi miehet laittaa kireiden trikoiden päälle löysät shortsit?
Mitäs pahaa siin o ??? Se o normaalii missä vaan. Mäkin teen niin aina kesäisin ja lämpimillä säillä. Se on trendikkään näköistäkin. Jotka ei tee niin koskaan, ovat tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet laittaa kireiden trikoiden päälle löysät shortsit?
Vastaa ap tähän.
Tulin hankittua persehuosut mutta vain setämiehet katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Mua katsoo salilla huomattavasti nuoremmat treenatut miehet t. N29
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ihan normaali pariskunta miehemme kanssa, mutta makuuhuonessa määrään minä. Tunkeudun mieheni ahteriin stråpprin kanssa. T. N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua katsoo salilla huomattavasti nuoremmat treenatut miehet t. N29
Ai peppuhousujen takia`?
Miksi eivät laittaisi huppariaan lanteilleen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä noi peppuhousut on?
Peppuhousut on vissiin naisten treenitrikoot https://www.vitamiini.org/parhaat-naisten-treenitrikoot/ esim tuossa näkyy hyvä katsaus nykynaisten suosituimmista malleista
Huh huh setä tykkää,,, lääh puuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä noi peppuhousut on?
Peppuhousut on vissiin naisten treenitrikoot https://www.vitamiini.org/parhaat-naisten-treenitrikoot/ esim tuossa näkyy hyvä katsaus nykynaisten suosituimmista malleista
Huh huh noi sijalla 9 olevat
Lääh puuh
Vierailija kirjoitti:
Sairasta touhua t. Sirkka M
Vain putkiaivo kysyy tämmöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vain putkiaivo kysyy tämmöistä.
Putkiaivo? Tarkoitatko itseäsi
Kotona ollaan wc-papereiden kanssa ja aikuisviihde-sivu auki katsoen ja haaveillen tällaisestä toiminnasta. Hiljattainhan tehdyn tutkimuksen mukaan "a*aali-seksi" on yleisin haku Suomessa, ennenhän oli naisten välinen touhu se haetuin nimike. Tippukaa nyt tuosta p*rno-maailmasta todellisuuteen ja alkakaa deittailemaan oikeita naisia..ehkä jopa pääsette touhuihinkin.