Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat mokat julkkisten kanssa, kerron omani kerro sinäkin (ov)

Vierailija
13.02.2007 |

Tämä sattui kun olin töissä kylmäkkönä ravintolassa jossa kävi esiintyviä artesteja.

Henkilökunnan ruokaa tuli ottamaan luukulta joku nainen ja kiireessä en katsonut tarkemmin kyselin onko maksukuittia (siellä piti maksaa ateria yläkerran kassalle ja kuittia vastaan sai ruoan) ja lisäksi vielä että missä hommassa hän siellä on. APUA ! Nainen katsoi minua ja sanoi että esiinnyn täällä illalla, johon kollega totesi että hän on SONJA LUMME.

Vähänkö olin nolo, sopersin että anteeksi en tunnistanut jne. Todellakin oli ilman mitään meikkiä ja tavallisissa arkivaatteissa. Oli harjoitukset ja esitystekniikan testaus yms. ennen kuin ravintola avattiin.

Artisteilta ei peritty tietenkään ruokarahaa. Pyörihän siellä paljon muitakin laulajia mutta muut tunnistin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lummetta, max nimi on hämärästi tuttu. Enkä muuten tuntisi juuri ketään jostain b-luokan julkuista. Että kylläpä hävettäisi juu, jos en jotain turhanpäivästä iskelmälaulajaa tuntisi.

Vierailija
22/22 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli siellä kaljalla muutaman muun näyttelijän kanssa samaan aikaan. Porukka lähti siitä sitten pois ja vaihdoimme siihen niiden tyhjenneeseen pöytään istumaan. Hetken päästä naiset tuli takaisin, kun yhdellä niistä oli jäänyt reppu, jonka tarjoilija oli siinä ennen meidän siirtymistä käynyt jo korjamassa talteen. Tätä emme olleet huomanneet. Eija ja kumppanit siinä ihan paniikissa etsi sitä reppua ja kävin niitä, erityisesti sitä Vilpasta, oikein etunimellä rauhoittelemaan... Ei nyt moka sinälään, mutta vähän huvitti jälkeenpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla