Oman naaman jatkuva postaaminen
Miksi otat päivittäin kuvia itsestäsi ja jaat ne muille?
Kommentit (34)
En ota enkä jaa, mutta jos tekisin niin, kyseessä olisi varmaan firmani hienovarainen mainostaminen.
Siksi kun ne ei muutenkaan ole mitenkään penaalin terävempiä kyniä.
Se että sä et ota itestäs päivittäin kuvia niin ei tarkota sitä että muut ei sais ottaa. Vapaa maa
Vierailija kirjoitti:
En ota enkä jaa, mutta jos tekisin niin, kyseessä olisi varmaan firmani hienovarainen mainostaminen.
Mikä firma?
Tätä ihmetellyt. Eräs obeesi nelivitonen tuttu postaa joka viikko uuden kuvan omasta ylimeikatusta naamastaan ja siihen yhteyteen tekstiksi latteuden kuten 'vain sydämellä näkee parhaiten'
Haluan että minua ylistetään poikkeuksellisesta kauneudestani.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmetellyt. Eräs obeesi nelivitonen tuttu postaa joka viikko uuden kuvan omasta ylimeikatusta naamastaan ja siihen yhteyteen tekstiksi latteuden kuten 'vain sydämellä näkee parhaiten'
Paljosta vetoa ettet ole itsekään mallimitoissa
Vierailija kirjoitti:
Se että sä et ota itestäs päivittäin kuvia niin ei tarkota sitä että muut ei sais ottaa. Vapaa maa
Aloituksessa kysyttiin, että miksi postaat naamakuvaasi alvariinsa. Ei kysytty saako ottaa kuvia itsestä.
Heikkolahjaista ja rasittavaa. Täysin mielenkiinnotonta hommaa. Ei jatkoon!
Joo en ymmärrä tuota. Aika moni tuttu jää seuraamatta, kun ei niitä naamakuvia jaksa yhtenään katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen, vai etkö ymmärtänyt kysymystä?
Jotkut ottaa naamakuvia niin, että samalla mainostavat ammattiaan. Siis työpaikalla otettuja kuvia kehujen toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljosta vetoa ettet ole itsekään mallimitoissa
Hauska juttu, mutta olen 😄 ja yli 15v nuorempi kuin toi
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä kommenttisi liittyy aloituksen kysymykseen? Kuinka järkevää ko. toiminta mielestäsi oikein on?
Miksi et käyttäisi tuota ylimääräistä luppoaikaa itsesi kehittämiseen (sille olisi selvästi tarvetta)?
Vierailija kirjoitti:
Oletko narsisti?
Tää oman naaman kuvaaminen jaksaa kyllä hymyilyttää. Jonkinlaista narsismia siinä varmaan on yhdistettynä epävarmuuteen itsestään. Kumpa joku kehuisi minua -tyyppistä hommaa.
Kaveri kans laittaa monta naamakuvaa viikossa. Sama paikka, sama ilme. Ja joku selostus päivästä tms
En ymmärrä.
Koska minulla on hieno heltta leuan alla.