Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla puhelimen käyttö vähentynyt?

Vierailija
27.09.2024 |

Nettisivut kun avaa niin ne sätkii ja pomppii edestakaisin tekstien väleissä olevista mainosten ja pop up juttujen takia. Tai evästeruudut putkahtavat vain esille. Kokoajan pitää jotain hyväksyä, kirjautua. 

Tuntuu aivan mahdottomalta lukea yhtään mitään mistään kun ruutua ei voi selata rauhallisesti. Ylelläkin kun on lisäntynyt noiden live ja liikkuvien ruutujen määrä.

Ylipäätän mä en oo ikinä tykännyt olla puhelimella kun tämä kirjoittaminen tuottaa tuskaa. Näppäimistö on pieni ja pitää tosi tarkasti painaa. 

Mä en ymmärrä miten muut pystyy 2 kädellä kirjoittaa??

Joo en oo 90v vaan ihan nuori.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa läppäri.

Vierailija
2/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähentynyt. Samat ärsytyksenaiheet kuin sinullakin.

Kun kirjoitan 4 kirjainta, pitää pyyhkiä 3 ja toistaa prosessia kunnes teesi on valmis.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vähentynyt, eikä sätki mitään popuppeja mulla.

Vierailija
4/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että vähentyy, sähköä kuluu vähemmän, koska ei tarvii jäähdyttää tietoliikennekeskuksia.

Vierailija
5/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähentänyt. Myös hakukoneiden muuttuminen mainoskoneiksi on myös syönyt intoa googlailla menemään. Aivan käsittämätöntä kun joku haussa käytetty sana viittaa johonkin brändiin, niin saa kahlata ainakin viiden sivun verran eri kauppojen ja firmojen nettisivuja ennen kuin löytää vastauksen kysymykseen tai haettuun asiaan, siis jos ylipäätään löytää. 

Tämä ei ollut viisi vuotta sitten tällaista, jotain on tapahtunut. Terv 25-vuotias

Vierailija
6/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppii ja pomppii mainokset siksi kun hyväksyt ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme