Olen lihonut 6 kiloa vuoden aikana, vaikka elintavat ovat pysyneet samana
Kommentit (10)
Mä olen joulusta saakka eli viimeisen 9 kk aikana lihonut 3 kg. E-pillerit aloitin 4,5 kk sitten ja kyllä se aiheuttaa sellaista turvonnutta oloa. Sen huomaa silloin kun syö lumepillereitä, että olo on kevyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vai lihoisitko enemmän, jos sitä ei olisi?
Kohta tulee joku huutelemaan tänne, että vaihtarit ei aiheuta lihomista. Kysyn vain, miksi 80 % sitten sanoo, että jotain pitää tehdä toisin, jotta ei lihoisi? Ei se niinkään voi olla, että 80% naisista alkaa syömään silloin enemmän.
En tiedä, mutta ainakin mietityttää, voi laastari lisätä turvotusta ja keski/alavartalon lihomista? Vyötärönympäryskin on kasvanut viidellä sentillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta lihomista
Lääkäreiden mukaan vai oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joulusta saakka eli viimeisen 9 kk aikana lihonut 3 kg. E-pillerit aloitin 4,5 kk sitten ja kyllä se aiheuttaa sellaista turvonnutta oloa. Sen huomaa silloin kun syö lumepillereitä, että olo on kevyempi.
Jos 9 kk.n aikana olet lihonu ja pillerit aloitit 4,5 kk sitten... vastasit jo itse kysymyksesi ...EI ole syynä
Onko muita muutoksia elämässä? Voi tulla turvotuksia ja painonnousua vaikka ruokavaliokaan ei olisi muuttunut. Hormonitoiminta vaikuttaa siihen kehoon ja monilla tulee kehomuutoksia elämässä. Millainen elämäntyylisi on ollut, onko siihen tullut muutoksia? Miten voit verrattuna aiempaan? Onko elämässä muutoksia tullut?
Kokeile 16 / 8 metodia. Saat syödä 8 tunnin aikana aamiaisen, lounaan ja päivällisen. Sokeri, makeiset ja leivonnaiset, sekä kovat rasvat pois. Itselle sopii aikaväli klo 8.30 - 16.30. Paastoa 16t. Suosittelen lämpimästi. Paino putoaa hitaasti, mutta varmasti. Liikuntaa lisäämällä saat parempia tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta lihomista
Lääkäreiden mukaan vai oikeasti?
Kokemuksella, voi tai ei voi. Syy on oma hormonitoiminta varsinaisesti.
Olen käyttänyt ehkäisytabletteja elämässäni, kun aloitin ekan kerran tuli turvotuksia ja painonnousuakin mutta aikuisemmalla iällä ei tullut kuin hyvin pientä verrattuna aiempaan. Mulle on hyvin tuttua kyllä menkkojenkin aikaan muutenkin kivut ja turvotukset.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita muutoksia elämässä? Voi tulla turvotuksia ja painonnousua vaikka ruokavaliokaan ei olisi muuttunut. Hormonitoiminta vaikuttaa siihen kehoon ja monilla tulee kehomuutoksia elämässä. Millainen elämäntyylisi on ollut, onko siihen tullut muutoksia? Miten voit verrattuna aiempaan? Onko elämässä muutoksia tullut?
Stressiä on ainakin ollut enemmän. Kokeilin myös lyhyen aikaa mielialalääkettä, joka ei toiminut. Olen myös aloittanut tekemään vähän lihaskuntoliikuntaa, minkä luulisi pikemminkin laskevan painoa. Ap
Vai lihoisitko enemmän, jos sitä ei olisi?
Kohta tulee joku huutelemaan tänne, että vaihtarit ei aiheuta lihomista. Kysyn vain, miksi 80 % sitten sanoo, että jotain pitää tehdä toisin, jotta ei lihoisi? Ei se niinkään voi olla, että 80% naisista alkaa syömään silloin enemmän.