Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmeen väliä on joillakin harmailla betonipylväillä?

Vierailija
27.09.2024 |

Ihmiset tekevät suuren haloon joistakin harmaista betonipylväistä. Kasvakaa ihmisiksi.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

GRANIITTIA

Vierailija
22/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen vähän samoin kieltämättä.. Että onko eduskunnan työn kannalta oleellisinta rakennuksen väri tai kansanedustajan vaatetus? Mun puolesta voivat istua miten vain missä vain, kunhan itse työ tulee hoidettua kunnolla! Nyt vauhkotaan ulkomuototekijöistä enemmän kuin itse työn sisällöstä. Tähän on tultu, kun maata hallitsee vanhoillinen konservatiivinen rakenne, jossa ulkokuva on se tärkein juttu. Joka muuten nostaa omaa palkkaansa jatkuvasti mutta säästää kaikilta muilta... Ai mutta eihän suomalaiset nouse barrikadeille - paitsi jos jollain sattuu olemaan valkoinen t-paita noita päätöksiä tehdessään...

Niinpä. Mitä väliä on milllään. kymppitonni puhdistamiseen, mitä väliä vaikka menis kaksikin tai kuusi? mitä väliä hei!

Rahaa on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa ihmisiksi? Elokapinalaiset voivat kasvaa ihmisiksi, mennä töihin, maksaa veroja ja tehdä jotain hyödyllistä tämän yhteiskunnan eteen.

Vierailija
24/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postmodernin woken logiikkaa. Edustuksellista demokratiaa ei ymmärretä, eikä kunnioiteta omassa narsismissa, naivismissa ja nihilismissä. Saman tyypin päivä menee pilalle, kun DEI-koulutuksesta huolimatta joku tekee mikroilmeellään turavattoman tilan.

Vierailija
25/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pylväillä ei ole väliä, niin miksi ne piti maalata?? Sehän se homman pointti juuri oli, että niillä on väliä. Siksi maalattiin ne, eikä vaikka omaa naamaa.

"Me vaadimme että turpeennosto lopetetaan". Saanko minä vaatia, että mulle miljoona euroa, ja töhriä eduskuntatalonportaat tai mitä vaan, mitä huvittaa? Ymmärrän mielenosoitukset, mutta en vandalismia.

Vierailija
26/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. En ole ikinä edes nähnyt kyseistä taloa, joten mun elämääni ei vaikuta ovatko ne pylväät punaiset, siniset vai vihreät. Ymmärrän toki symboliikan sen takana, mutta en mitenkään henkilökohtaisesti saa itseäni kovin kierroksille tästä asiasta. Pari sateista päivää ja aurinkoa, niin maali lähtee ja haalistuu. Sitten tulee joku uusi juttu ja koko pylväät on taas unohdettu.

Oletko varma, että sade ja aurinko poistavat maalin?

Vierailija
27/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan vihervassaeitten oikeutta tehdä edustuksellinen aloite siitä, että ruotsaklaiset wokeilijat saavat ilmaiseksi käydä sotkemassa Helsinkiä.

Vierailija
28/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä on tullut turvaton tila. Elokapinalaiset voivat milloin vain sulkea pääkadun, haitata liikennettä ja töhriä arvokkaita rakennuksia.

Miksi näin saa tapahtua?

Vierailija
29/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. En ole ikinä edes nähnyt kyseistä taloa, joten mun elämääni ei vaikuta ovatko ne pylväät punaiset, siniset vai vihreät. Ymmärrän toki symboliikan sen takana, mutta en mitenkään henkilökohtaisesti saa itseäni kovin kierroksille tästä asiasta. Pari sateista päivää ja aurinkoa, niin maali lähtee ja haalistuu. Sitten tulee joku uusi juttu ja koko pylväät on taas unohdettu.

Jos me hyväksymme eduskuntatalon töhrimisen, meidän on hyväksyttävä kaikkea muutakin töhrimistä samoin perustein. Miten se ilmastoa puhdistaa?

Ei sitä ole hyväksyttävä. On yksi asia olla hyväksymättä töhrimistä ja toinen asia pauhata siitä niin kuin tässä olisi tapahtunut jotakin maailmaa mullistavaa. Toisaalta toivat näkyvyyttä tärkeälle asialle, josta minä en ainakaan tiennyt mitään ennen tätä. Jos he olisivat tehneet jonkun munattoman adressin nettiin, niin olisiko se tavoittanut ihmisiä.

Kun miettii erilaisia mielenosoituksia maailmalla, niin tämä on aika kesyä. Kukaan ei polttanut autoja tai rahdannut rekkalavallista lehmänkakkaa keskelle tietä. 

Vierailija
30/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvakaa ihmisiksi? Elokapinalaiset voivat kasvaa ihmisiksi, mennä töihin, maksaa veroja ja tehdä jotain hyödyllistä tämän yhteiskunnan eteen.

Ja maksaa itse myös ne puhdistuskulut ruotsalaisten kavereidensa kanssa.

Vierailija
31/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen töhrimään sun auton, talon tai sut ja kun vedät pultit sanon vaan että mitä välii, älä nyt keuhkoo. 

Ai sinä omistat eduskuntatalon?

Kyllä, suomalaiset omistaa Eduskuntatalon ja minä olen yksi heistä. Joten omistan Eduskuntatalon yhtenä omistajista.

Vierailija
32/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että sade ja aurinko poistavat maalin?

Olen. Jos/kun kyseessä on vesiliukoinen maali, niin pigmenttiä voi toki jäädä huokoiseen ainekseen vesipesusta huolimatta, mutta ei ole niin tuhtia tavaraa, ettäkö jäisi sinne ikuisesti. Se pigmentti haalistuu ja liukenee sieltä kyllä.

Vierailija
33/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatusilmoituksia tässä palvelussa 7 291

Kannatusilmoituksia tulee 3000kpl tunnissa.

Vierailija
34/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ekoterroristi. Poliisi tulee hakemaan pian! Budi pois ja sassiin!

Vierailija
35/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotketaan kaikki paikat, tuhotaan puistot ja rakennukset. Mitä väliä millään on? Hällä väliä kaikella. Ihana asenne. 

Vierailija
36/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti sotkemisen puolustajat haluaisivat asua maassa, jossa kaiken saa sotkea ja tärvellä, jos siltä tuntuu. Siinä vaiheessa kun mielenosoittamisesta alkaa ropista laskuja yhteiskunnan maksettavaksi, niin ollaan menty jo liian pitkälle.

Vierailija
37/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 000 nuorta miestä antoi henkensä 1939-44 sen puolesta, että Suomessa ap. saa vapaasti laukoa aivopierujaan, ekoterroristit pääsee valtakunnan teeveeseen puhumaan pehmeitä ja intersektionaalit saavat vapaasti tehtailla mottipäisiä aloitteitaan. Sitä nuo pylväät edustavat. Länsimaista demokratiaa, sananvapautta, kristillisiä arvoja, kapitulistista oikeutta menestyä elämässä, mutta myös velvollisuuksia maksaa oma osuu tästä hyvinvoinnista. 

Vierailija
38/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä turveasiaa on jauhettu varmaan 20-30 vuotta. Miten joku ei ole tiennyt. Eihän tuossa iskussa tullut mitään uutta esille. Ovat sen verran nuoria, että pitävät asioita uusina, mitä minä suuresti ihmettelen. Tulee pikkuisen hysteria mieleen suoraan sanottuna. Huoltovarmuus pitää kuitenkin pitää mielessä eikä vain ydinvoimaloiden varmasti huollettavuus.

Vierailija
39/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustuslaitos on ryvetyttänyt itsensä niin pahasti, että ottaisin heiltä koko talon pois. Kokoontukoot jossain Nurmijärven pellolla. Omilla rahoillaan voivat rakentaa sinne jonkun kuplahallin, mutta eivät minun verorahoillani!

Vierailija
40/64 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntatalo on arvokas ja historiallinen rakennus. Se edustaa suomalaista demokratiaa. Eduskuntatalo on rakennettu kansan äänestämien kansanedustajien työtä varten. Elokapinan toiminta törkeää, varsinkin, jos rakennukseen jää pysyviä vahinkoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän