Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ummetus - parhaat konstinne

Vierailija
27.09.2024 |

Vatsan toimimiseen. Siis vatsa ei toimi. Ulostetta on ihan siinä aukolla, mutta on kai niin kovaa ja paljon, että ei pääse tulemaan. Menen nyt apteekkiin, josko sieltä löytyisi apua. Mutta, mitkä ovat teidän konstinne, ne tehokkaat ja toimivat konstit.

Apua nyt heti! Olen aina ollut kovavatsainen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kastele sormi ja kaiva ulos. Ällöä, mutta joskus on vaan pakko, kun ei muuten tule ulos.

Jos päädyt tähän vaihtoehtoon, niin muista käyttää lämmintä vettä ja kertakäyttökäsinettä. Muuten kakki jää kynnen alle.

Tämä oli aikanaan terveydenhuollossa normaalia, nykyään ei suositella (googlaa tuseeraus).

Jatkossa enemmän kuituja (puuro, luumut ym), riittävästi nestettä (vettä). Vältä kovettavia ruokia (banaani, juusto, pasta) ja muista liikunta.

Vierailija
22/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas kävelylenkki lähellä kotia ja kotona kyykky asento jonkin aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHME KYLLÄ APPELSIINI. YLEENSÄKIN C VITAMIINI AUTTAA. KAHVIA. JA KOSKA KAHVI DIUREETTI,NIIN VETTÄ VETTÄ JA LIIKUNTAA.

Vierailija
24/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne kuidut siihen jo muodostuneeseen tulppaan auta. Työnnä sormi sinne anukseen ja yritä rikkoa sitä pökälettä. 

Vierailija
25/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutan pienellä käsisuihkulla vettä peräsilmääni, toistan monta kertaa ja kuivaan hyvin taputtelemalla, toimii minulla jolla on koko ajan kovalla kakka.

Vierailija
26/26 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että miksi jollain ihmisellä voi olla ummetus. Minä syön usein ihan mitä sattuu enkä varmasti saa tarpeeksi kuituja, mutta silti tulee perseen paskaa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi