Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen päättänyt että ostan jonkun mummonmökin ja muutan sinne

Vierailija
26.09.2024 |

ihan sama mitä maksaa, muutaman kympin, hyväksyn asian että sen se maksaa ja ihan sama vaikka en ikinä pääsisikään siitä eroon, olen valmis kyseisen verran tähän laittamaan.

Päätöksen olen jo tehnyt, rahaakin on jo sen verran irrottaa, muttei elämäntilanne vielä salli tuota tehdä.

Mutta päätös on tehty ja tämän aion tehdä. 

Liian kauan kaupungissa asunut, mutta mun veri on maalla, vain siellä olen onnellinen.

Kommentit (304)

Vierailija
301/304 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on vastustamassa joko rakennusalan lobbari, jonka elämä on kiinni siitä, että mahdollisimman moni ostaa kalliin, laaduttoman ja ahtaan asunnon tiheään rakennetulla kaupunkialuuelta eikä tiedä paremmasta vaihtoehdosta tai taho, jolle Suomen pysyminen kokonaan asuttuna on kauhistuttavaa.

Vierailija
302/304 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni asuu näin, ja onnistuu, mutta on pari asiaa jotka on PAKKO huomioida.

Jos sulla on pitkä hiekkatie perille asti mutta ei tien hoitokuntaa (=kaikki tien varren osoitteet) niin talvella tie jää auraamatta ja myös jäätyy peiliksi jota pitkin ei ole mahdollista ajaa. Jonkun tahon TÄYTYY aurata ja hiekoittaa. Tästä sun on pakko ottaa selvää etukäteen miten asia hoidetaan jos tie on pitkä. Mutta jos on lyhyt tie jonka voit aurata ja hiekoittaa itse niin asia on toinen.

Sähköt pitää olla. Sitten pärjäät vaikka olisi vain kylmä vesi koska sen voi lämmittää mikä mahdollistaa mahdollistaa peseytymisen, ruoanlaiton, oikeastaan kaiken mihin nykyihminen on tottunut. Talvi on pitkä. Sä tarviit ne sähköt.

Eli koska Suomessa on talvi:

1. Tien auraus ja heikotus oltava

2. Sähköt oltava

Omassani on auraus mutta ei hiekoitusta ja tiettävä

Myös hiekkatiet voi olla talvella kuin luistinratoja ja silloin ainakin meilläpäin käy hiekoitusauto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/304 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muuten sille joka mainitsi remonttiohjelman! Tulee nyt uusintana ja jäin katsomaan. Mielenkiintoista seurata tätä vanhan talon remontointia. Etenkin kun oma remppa alkaa olla valmis 😅

Vierailija
304/304 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähän aikaan vuodesta käy katsomassa maalaismökkiä ja edelleen on hinku siihen, kannattaa ostaa. Pimeää kuin tontun perärei...ä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi