Kuinka kauan jaksatte panna yhteen menoon?
Mieheni lykkää kalun sisäääni ja laukeaa parin työnnön jälkeen. En ehdi tuntea mitään.
Kommentit (21)
Pitkään kyllä jaksan, jos ei heti lasti lennä. Suuret lihakset kyllä jaksaa, toisaalta kestävyys useimmilla paranee harjoittelun myötä. Kokeilkaa eri asentoja, takaapäin yleensä pystyn panemaan pisimpään.
Mies vetää ensin käteen, että himo vähän helpottaa. Muutaman minuutin jälkeen hän työntää kalunsa pilluuni ja panee kunnolla. Ehdin saada parikin kertaa orgasmin ennenkuin mies laukeaa.
Kai miehesi nyt nuolla osaa, että saat omasi sinäkin?
Kuulemma liian kauan. Jos aamulla alkaisin, niin pitkin päivää voisi ottaa uusintoja ja illalla grande finale. Kukaan ei ole 40 vuoden aikana pysynyt kyydissä. Ehkä se tästä vielä tasaantuu.
Jos ottaa proteinia,jota salitreenauksessa, niin kyllähän sitä jaksaa. Naisella siinä yleensä sietokyky loppuu ja sanoo: Nyt en jaksa enää.
Niin kauan kunnes rouva on tyydytetty, yleensä semmonen puolesta tunnista tuntiin.
Ei harmainta aavistusta. Kukaan ei ole halunnut panna kanssani.
Nuorena Panin kerran yössä eli koko yön.välillä en ottanut munaa edes mällisestä pillusta vaan hetken päästä jatkoin ja laskin eritteet taas toosaan.nykyään vain kerran kun kohde on monityydyttämätön rasvahappo sohvan uumenissa
Ekat lastit voi lentää jo minuutissa, mutta sen jälkeen pystyykin vetelemään tuntikausia. Välillä jos on yhden illan juttu, niin saatan antaa jopa parin tunnin sormetuksen ja vähän nuolaista. M40
Yleensä lentää minuutissa, joskus tehnyt niin, että maannut ihan liikkumatta naisen sisässä, niin päässyt tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Oot liian seksikäs, ota suihin ensin. Laukeaa rinnoillesi ja on vartin päästä valmis panemaan. Ainakin mulla on toiminut. Liian kaunis nainen niin kulli räjähtää heti.
Ei meillä. Mies on aina nopea ja uutta kierrosta turha odottaa puoleen päivään. Jos aamulla tyhjää niin illallakaan ei niin vaan nouse. Muuten sillä on heti kulli pystyssä ku vähänki näkee tai puristaa tissi/peppua.
Minä panen 30minsasta -1.5 tuntiin.Panen ja nuolen pillua vuorotellen.Niin paremmin kestää pidempään.
Juuri tulin panemasta ja aamulla yhdeksän aokoihin aloitettiin
Jos haluan kestävyysurheilua, käyn 30km lenkillä. Kunto kestäisi vaikka mitä, olen entinen sm-tason hiihtäjä. Ei kiinnosta naida tuntikausia, en näe pointtia asiassa.
Se on niin päivästä ja tilanteesta kiinni, välillä laukeaa 10 sekuntissa, jos on odottanut sitä liian kauan, mutta toisinaan menee 30 minuuttia+
Se on se kolme työntöä. Lups. Multa tuli. Ei kai se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on se kolme työntöä. Lups. Multa tuli. Ei kai se haittaa.
"Multa tuli jo" totesi puutarhuri.
Oot liian seksikäs, ota suihin ensin. Laukeaa rinnoillesi ja on vartin päästä valmis panemaan. Ainakin mulla on toiminut. Liian kaunis nainen niin kulli räjähtää heti.