Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako joitakin miehiä sekin jos naisella on aikuinen lapsi/lapsia?

Vierailija
26.09.2024 |

Mä olen 45v ja mulla on yksi 21v lapsi joka asuu omillaan. Tätä palstaa kun lukee, niin joidenkin kirjoitukset on todella rumia sinkkuäideistä. Alinta kastia, etsivät elättäjää jne. 

Oma lapsi on ollut aina yhteishuoltajuudessa, mutta toki mun luona enemmän. Mulla oli useamman vuoden parisuhde kesään -23 asti ja kyllä mä maksoin oman lapseni kulut. En mä ole koskaan mitään elättäjää etsinyt vaan miestä parisuhteeseen mun kanssa. Jakamaan arjen ilot ja surut. En ole myöskään etsinyt isää lapselleni koska hänellä on jo isä.

Olenko nyt kuitenkin ihan kamala nainen kun mulla on lapsi vaikka hän onkin aikuinen ja asuu jo omillaan? Mä asun kissan kanssa omakotitalossa. Varmaan tuo kissakin on joidenkin mielestä aivan kamala asia. Kissa kyllä muuten otettiin exän aikana, että ei kaikki miehetkään kissoja vastaan ole.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Naisen kuuluu olla neitsyt.

No ei ihmekään, jos sulle ei ole riitänyt naista, kun pidät meitä kertakäyttöisinä.

Vierailija
42/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun toisen ukon siittämät ä p ä r ä t..haittaa ihan hel--tisti tietenkin,olkoot sitten täysikäisiä tai ei..ongelmia pukkaa kuitenkin kun puhe ja vertailut kaikessa jossain vaiheessa kääntyy siihen omaan isukkiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun toisen ukon siittämät ä p ä r ä t..haittaa ihan hel--tisti tietenkin,olkoot sitten täysikäisiä tai ei..ongelmia pukkaa kuitenkin kun puhe ja vertailut kaikessa jossain vaiheessa kääntyy siihen omaan isukkiin..

Millä oikeudella sä haukut toisten lapsia? Äp ärä on haukkumasana.

Ap

Vierailija
44/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sekin"

Selvästi muijia kiukuttaa, kun miehet asettaa kriteerejä naisille. :)

Vierailija
45/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ollenkaan. Älä välitä näiden incelien kommenteista AP. Itse hain miehen Lontoosta.

Vierailija
46/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa jos on jälkikasvua, ihan sama minkä ikäisiä, tulee ex puolisoa, ex sukua ja lapsen lapset riesaksi. Juu, ei kiitos. 

Bingo! 

N24

Vierailija
47/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ylipäätään

Sinä olet ollut riesa, turhake ja pettymys kaikin tavoin. Sen näki sinusta jo pikkulapsena. 

T.äitisi

Vierailija
48/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa ollenkaan. Älä välitä näiden incelien kommenteista AP. Itse hain miehen Lontoosta.

Ei tarvitse niin pitkältä katsoa. Eronneita miehiä löytyy Suomestakin.

Vierailija
49/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lapsen kautta on ikuinen yhteys sen lapsen toisen puolen sukuun myös. 

Tästä aiheutuu monenlaista sumplimista. 

Vierailija
50/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa jos on jälkikasvua, ihan sama minkä ikäisiä, tulee ex puolisoa, ex sukua ja lapsen lapset riesaksi. Juu, ei kiitos. 

Jep, ihan samaa mieltä. N42

Vierailija
51/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä naisella ei saisi olla mitään omaa elämää eikä edes menneisyyttä. Vanhemmatkin on ehdoton no no. Kuinka nainen kehtaakin olla jonkun lapsi?!

Vierailija
52/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helkkarissa vaivaa.

Vierailija
53/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen samoilla linjoilla. Ainoastaan sellainen kumppanuus onnistuisi, että molemmilla on omat asunnot. 

Naisena sanon, että ei onnistuisi edes erillään asuminen. Kyllä ne lapset, exät, lapsenlapset jne vaikuttaisivat juhlapyhiin ja aikatauluihin.

Vierailija
54/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki haittaa mutta oikeassa elämässä ihan kaikki haahkat ja dadbodyt saa kumppanin ja tinder laulaa.

Ihan oikeesti, en tunne ketään joka olis lopulta jäänyt ilman kumppania. 

Tosin pakko sanoa että kissa olis mulle todella iso turn Off koska oon allerginen JA PELKÄÄN kissoja. Siis jos miehellä olis..Se olis karmeeta

Vierailija
55/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyvä esimerkki miehestä joka pitää naista toisen miehen siittämänä ä päränä. Niinhän se vaimokin olisi toisen miehen siittämä ä pärä tuollaisen silmissä.

Vierailija
56/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa kysyä niiltä kiinnostavilta miehiltä itseltään ja kiertää kaukaa ne joita haittaa. 

Vierailija
57/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lapsen kautta on ikuinen yhteys sen lapsen toisen puolen sukuun myös. 

Tästä aiheutuu monenlaista sumplimista. 

Mitä sumplimista?

Ap

Vierailija
58/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen samoilla linjoilla. Ainoastaan sellainen kumppanuus onnistuisi, että molemmilla on omat asunnot. 

Naisena sanon, että ei onnistuisi edes erillään asuminen. Kyllä ne lapset, exät, lapsenlapset jne vaikuttaisivat juhlapyhiin ja aikatauluihin.

Sehän riippuu ihmisestä. Ei minulla ainakaan ole mitään juhlapyhiä tai mitään kun en harrasta sellaisia. Ei myöskään ole mitään aikatauluja. Töitä en minkään äijän patjana olon takia lopeta. 

Vierailija
59/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Naisen kuuluu olla neitsyt.

Niin sen on alunperin Jumala tarkoittanut. Eli neitsyenä mennään naimisiin ja saman puolison kanssa pysytään koko loppuelämä, niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. 

Myös miehen kuuluu olla neitsyt.

Vierailija
60/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa 40 vuotiaana. Silloin haittaa jos on 20-30 vuotta kun kilpailu on kovempaa markkinoilla. Silloin kilometrit ja reikien löysentymiset alentavat markkina-arvoa kun kireää koskematonta on markkinoilla.

Naiset eivät varsinaisesti kilpaile miehistä, jotka etsivät reikää. Ei missään iässä. Ja millä logiikalla 40-vuotiailla on vähemmän kilpailua? Vain av-ulin logiikalla, mutta sitä ei lasketa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan