Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako joitakin miehiä sekin jos naisella on aikuinen lapsi/lapsia?

Vierailija
26.09.2024 |

Mä olen 45v ja mulla on yksi 21v lapsi joka asuu omillaan. Tätä palstaa kun lukee, niin joidenkin kirjoitukset on todella rumia sinkkuäideistä. Alinta kastia, etsivät elättäjää jne. 

Oma lapsi on ollut aina yhteishuoltajuudessa, mutta toki mun luona enemmän. Mulla oli useamman vuoden parisuhde kesään -23 asti ja kyllä mä maksoin oman lapseni kulut. En mä ole koskaan mitään elättäjää etsinyt vaan miestä parisuhteeseen mun kanssa. Jakamaan arjen ilot ja surut. En ole myöskään etsinyt isää lapselleni koska hänellä on jo isä.

Olenko nyt kuitenkin ihan kamala nainen kun mulla on lapsi vaikka hän onkin aikuinen ja asuu jo omillaan? Mä asun kissan kanssa omakotitalossa. Varmaan tuo kissakin on joidenkin mielestä aivan kamala asia. Kissa kyllä muuten otettiin exän aikana, että ei kaikki miehetkään kissoja vastaan ole.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa jos on jälkikasvua, ihan sama minkä ikäisiä, tulee ex puolisoa, ex sukua ja lapsen lapset riesaksi. Juu, ei kiitos. 

Miten haittaa on jos ex asuu erittäin kaukana? Ei edes lapsi näe isäänsä.

Vierailija
22/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisetkin lapset vaikuttaa elämään, joten miksei saisi haitata? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittaa naisena jos miehellä on aikuisia lapsia, lapsia tai eläimiä (allerginen). Mies ruikuttaisi vaan lastensa perään koko ajan, ei muusta välittäisi. Nainen olisi kakksosijalla, hylättynä. Nainen haluaa huolehtivan miehen ja kivan.

Vierailija
24/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noin wanhalla ikää kannattaisi keskittyä lähinnä puutarhan hoitoon ja jukurtin syömiseen, arvokkaasti vanheten, eikä hurvitella miesten kanssa kuin joku teini-ikäinen? 

Vierailija
25/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa jos on jälkikasvua, ihan sama minkä ikäisiä, tulee ex puolisoa, ex sukua ja lapsen lapset riesaksi. Juu, ei kiitos. 

Mitäs jos se asuukin erittäin lähellä? :o) 

Vierailija
26/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Naisen kuuluu olla neitsyt.

Vierailija
27/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai toisten elämät kiinnosta tai haittaa mua millään tavalla, kun ei edes tunneta toisiamme. Outo kysymys.

Vierailija
28/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noin wanhalla ikää kannattaisi keskittyä lähinnä puutarhan hoitoon ja jukurtin syömiseen, arvokkaasti vanheten, eikä hurvitella miesten kanssa kuin joku teini-ikäinen? 

Pitäisiköhän sun hankkia aivotoimintaa?

Ap

Vierailija
29/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vela-nainen ja samoilla linjoilla. Kumppanini on minulle yksiselitteisesti elämäni tärkein henkilö, itseni jälkeen. Haluan olla vastaavasti kumppanilleni tärkein. 

Vierailija
30/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex ei asu lähellä.

Vierailija
31/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex ei asu lähellä.

Ok... Toivottavasti kuitenkin ymmärrät että yhtä sinunlaista kohtaan on tuhat muuta urpoa joilla ex on ja pysyy samalla kylällä. 

Vierailija
32/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua haittaa naisena jos miehellä on aikuisia lapsia, lapsia tai eläimiä (allerginen). Mies ruikuttaisi vaan lastensa perään koko ajan, ei muusta välittäisi. Nainen olisi kakksosijalla, hylättynä. Nainen haluaa huolehtivan miehen ja kivan.

Niin se on, että vain kakkosviulistin paikka on tarjolla, jos toisella on aikuisiakin lapsia. Voisikohan sitä jollakin tasolla verrata jopa toisen naisen/ miehen rooliin, joka elää ykkösperheen rippeillä.

Sillä on iso merkitys, että lapset eivät ole yhteisiä. Aloittajan tapauksessa tilanne voi pysyäkin nykyisenkaltaisena vielä 5 - 10 vuotta, mutta jos lapsi perheellistyy niin mummius sekoittaa pakan lopullisesti.

Vierailija
33/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vela-nainen ja samoilla linjoilla. Kumppanini on minulle yksiselitteisesti elämäni tärkein henkilö, itseni jälkeen. Haluan olla vastaavasti kumppanilleni tärkein. 

Vain erittäin keskenkasvuinen ihminen laittaa elämäänsä kuuluvia ihmisiä tärkeysjärjestykseen. No mutta mitä muutakaan voi odottaa velalta :)

Vierailija
34/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaa ollenkaan. Itselle red flag, jos 40+ naisella ei ole lapsia.

Itsellänikin on.

Vierailija
35/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex ei asu lähellä.

Ok... Toivottavasti kuitenkin ymmärrät että yhtä sinunlaista kohtaan on tuhat muuta urpoa joilla ex on ja pysyy samalla kylällä. 

Mun exä asuu samalla kylällä kuin mä enkä kyllä ymmärrä miksi se olisi ongelma. Meillä on aikuinen lapsi eikä olla toistemme elämissä aktiivisesti mukana. 

Ap

Vierailija
36/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se on, että vain kakkosviulistin paikka on tarjolla, jos toisella on aikuisiakin lapsia. Voisikohan sitä jollakin tasolla verrata jopa toisen naisen/ miehen rooliin, joka elää ykkösperheen rippeillä.

Sillä on iso merkitys, että lapset eivät ole yhteisiä. Aloittajan tapauksessa tilanne voi pysyäkin nykyisenkaltaisena vielä 5 - 10 vuotta, mutta jos lapsi perheellistyy niin mummius sekoittaa pakan lopullisesti.

Mun lapsi ei halua lapsia.

Ap

Vierailija
37/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuisetkin lapset vaikuttaa elämään, joten miksei saisi haitata? 

Eikö naisella saisi olla sukulaisia tai ystäviä?

Vierailija
38/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet kiinnostaa ku kilo paskaa,

Vierailija
39/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Naisen kuuluu olla neitsyt.

Niin sen on alunperin Jumala tarkoittanut. Eli neitsyenä mennään naimisiin ja saman puolison kanssa pysytään koko loppuelämä, niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin. 

Vierailija
40/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on aika kypsymättömiä ihmisiä paikalla. Kuin pikkulapset, jotka eivät halua, että äiti saa toisen vauvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä