Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita pitkälle lenkille menijöitä tänään? Itse lähden töiden jälkeen puolentoista tunnin lenkille.

Vierailija
26.09.2024 |

Toivottavasti ei vaan sada silloin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama sataako vai ei. Hiestä märkänä ollaan kuitenkin yltäpäältä.

Juoksun jälkeen kun on vielä täysissä aggreissa, niin huudan lammelle puistossa täyttä kurkkua. Jos energiaa on vielä sen jälkeen, niin potkunyrkkeilen lähimmän puun kanssa.

Läskillä on aina hiki n

Läskihän sen tietää hyvin että hiki tulee pelkästä ajatuksestakin. Älykkäät käy poistamassa kirurgisesti hikirauhaset kainalosta pois, niin ei tarvitse hikoilla.

Vierailija
22/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävelen joka päivä töihin ja takaisin. Menee yhteensä 2 tuntia. En tee siitä numeroa.

Juurihan teet kun korostat että oletettavasti lenkkeilet paljon enemmän kuin muut.

Tuhoaa nivelensä, pyörätuolissa 60-vuotiaana. 

Nivelet tuhoutuu tietokoneellakin jos näpyttelee väärin. Jos lenkkeilee oikein, niin nivelet suojautuu, kun käyttää lihaksia eikä iske niveliä vasten väärällä tekniikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin hölkkäämässä 52 minuuttia. 

Vierailija
24/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana hölkkäillä nyrkkeilytyylisesti huppu päässä ja  vedellä löysiä etusuoria ja välillä koukkuja juoksun aikana. Jos on kaveri mukana niin pysähdytään levähdyspaikalle ja hän potkii minua kylkiin kovettaakseen vatsaliaksiani.

Saattaa näyttää rajulta toiminnalta mutta mulle ihan joka päiväistä purkkaa.

Osuman aikana pitää pihahtaa ulos, muuten voi revetä haima.

Vierailija
25/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kävelyllä sillä aikaa kun lapsi on ratsastustunnilla. Reilu tunti reippaasti mäkisessä harjumaastossa, pelkkä kävely riittää.

Vierailija
26/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn aina näiltä lenkkeilemisellään keulivilta ihmisiltä että ai, missä te juoksette, maastossa vai lenkkipolulla, treenaatteko maratonille ja juoksetteko te talvellakin talvijuoksukengillä. He vastaavat että he kävelevät.

Miksi te ette voi sanoa suoraan että kävelette? Onko se nolompaa?

Minä kävin tänään aamupäivällä pitkällä kävelyllä. Ei edes satanut.

Vierailija
27/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn aina näiltä lenkkeilemisellään keulivilta ihmisiltä että ai, missä te juoksette, maastossa vai lenkkipolulla, treenaatteko maratonille ja juoksetteko te talvellakin talvijuoksukengillä. He vastaavat että he kävelevät.

Mä keulin aina sillä että entinen erikoisjoukkojen mies ja juoksen aina painoliivit päällä puolimaratonin kerrallaan. Painoliivit on sen 20kg.

Neljästi viikossa minimi. Sen lisäksi on taisteluharjoituksia vartijaporukan kanssa.

Mulle ei ainakaan toimisi tuollainen vittuilu. Toisaalta olkapääsä on tatuoitu kotka että sinällään senkin pitäisi kertoa että kovuus tulee tekemisestä.

Ja tekemiset näkyy habituksessa. Ei tartte keulia, kun muut näkee painoliivit ja armeijatyylisen lippiksen tai juoksumaiharit.

Vierailija
28/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä keulin aina sillä että entinen erikoisjoukkojen mies ja juoksen aina painoliivit päällä puolimaratonin kerrallaan. Painoliivit on sen 20kg.

Neljästi viikossa minimi. Sen lisäksi on taisteluharjoituksia vartijaporukan kanssa.

Mulle ei ainakaan toimisi tuollainen vittuilu. Toisaalta olkapääsä on tatuoitu kotka että sinällään senkin pitäisi kertoa että kovuus tulee tekemisestä.

Ja tekemiset näkyy habituksessa. Ei tartte keulia, kun muut näkee painoliivit ja armei

Meillä isäntä hiihtää kesäisinkin rivarikorttelin ympäri. On ihan erikseen kesäsukset että saa talveksi tehoja ja luistaa paremmin. Kesällä on hyvä harjoitella hiihtotekniikkaa kuivalla maalla ja saa hyvää sauvatekniikkaa käsivoimille. Näin harjoittelee talvea varten erikoisporukat. Hiihtäessä painoliivit ei toimi samalla tavoin.

Vierailija
29/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia päivittäistä toimintaa. Enkä ole sokerista, joten sade ei haittaa. 

Ei ole kiva kävellä jos sataa kovaa. Pieni sade ei haittaa

Vierailija
30/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyge, on niin pahuksen tylsää touhua!

Vierailija
31/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia päivittäistä toimintaa. Enkä ole sokerista, joten sade ei haittaa. 

Kivuus ei ole lenkkeilyssä se juttu tai mikään nautinto. Lenkkeily ei ole kännien vetämistä tai seksiä. Lenkkeily on koettelemus joka kovettaa mieltä ja vartaloa.

Lenkkeilyn ei pidä olla nautinnollista tai kivaa. Sen pitää aina koskea tai koetella hermoja. Vain tällä tavon löytyy kovuus tekemiseen.

Erityisen hyviä lenkkeilypäiviä on krapulapäivät tai kun paikkoja kolottaa.

Se on haaste jossa ylitetään itsensä ja tullaan kovemmiksi.

Vierailija
32/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen hölkkäämään kevyesti puoli tuntia satoi tai paistoi. Olen ihan sikaväsynyt, mutta menen silti. Tänään myös pyöräilyä ja jumppaa jo tehty. Illalla sitten venyttely ja ennen lenkkiä vähän lämmittelyä.

Vierailija
33/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20:s kalja menossa. Ei jaksa.

Vierailija
34/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivuus ei ole lenkkeilyssä se juttu tai mikään nautinto. Lenkkeily ei ole kännien vetämistä tai seksiä. Lenkkeily on koettelemus joka kovettaa mieltä ja vartaloa.

Lenkkeilyn ei pidä olla nautinnollista tai kivaa. Sen pitää aina koskea tai koetella hermoja. Vain tällä tavon löytyy kovuus tekemiseen.

Krapulassa ei saa lenkkeillä. On pahaksi sydämelle. 

Kyllä juokseminen on yleensä kivaa. Ei varmaan jos juoksee 400 m kisoissa hapoilla. Tai maratonia. Kummastakaan ei ole mulla kokemusta, mutta matkat, joita itse juoksen, kuten puolimaraton, on yleensä ollut kivaa.

Vierailija
35/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä urheilut hoidetaan etäpäivänä työn lomassa, ettei vapaa-aikaa tarvitse tuohon käyttää.

No mitä ne ajattelee töissä kun huohotat palaverissa ?

Vierailija
36/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana hölkkäillä nyrkkeilytyylisesti huppu päässä ja  vedellä löysiä etusuoria ja välillä koukkuja juoksun aikana. Jos on kaveri mukana niin pysähdytään levähdyspaikalle ja hän potkii minua kylkiin kovettaakseen vatsaliaksiani.

Saattaa näyttää rajulta toiminnalta mutta mulle ihan joka päiväistä purkkaa.

Osuman aikana pitää pihahtaa ulos, muuten voi revetä haima.

Eikö kaveri lyö sua nokkaan koskaan?

Vierailija
37/38 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapulassa ei saa lenkkeillä. On pahaksi sydämelle. 

Kyllä juokseminen on yleensä kivaa. Ei varmaan jos ju

Sotatilanteessa juostaan krapulassa ja sätkät suunpielessä.

Sydän voi mennä ihan missä vain. Krapulassa juokseminen on kovuutta ja testi siitä pärjääkö heikoilla hetkillä. Kyseessä on kovien miesten mielenlujuuden koetus.

Todellinen soturi ei myöskään pelkää sydänongelmia.

Vierailija
38/38 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin seiskalta virkeänä. Söin aamupalaksi runsaasti hiilihydraatteja ja 1litran verran appelsiinimehua päälle.

Sitten kävin puolen tunnin juoksulenkillä lämmittelyksi. Venyttelyt 15min.

Sitten puistossa lyöntiharjoitteita 10 000 etusuoraa ja 10 000 takasuoraa. Puolen vaihto ja samat eri käsin. Teippasin pädin puuhun (kaveri ei jaksanut lähteä mukaan) . Sitten kevyttä otteluliikkumista puun ympärillä ja kierrepotkuja ja pistotyylisiä potkuja. 30 000 kierrepotkua ja 30 000 etu ja sivupotkua.

Lenkkeily 20 min kotiin ja pihassa leuanvedot 30x 5, dipit 50x 5 ja punnerrukset päälle hypyillä yhteensä 300 kpl rystysillä siten että rystyset punottaa. Naapurusto katsoi että aika kovaa settiä. Samalaista raivoa ei ollut päällä, koska kaveri yleensä huutaa ja sättii kovempiin suorituksiin. Antaa pari napakkaa potkua kylkeen ja läpsii poskille, niin saa enemmän "pontta" painaa kovempaa, kun adrenaliinit kohoaa.

Illalla vielä kevyt kävely ja pitkät venyttelyt. Neljän tunnin setti oli tuossa. Illalla vielä parisen tuntia kävelyyn ja venyttelyihin.

Pistäkäähän paremmaks jos haluatte olla yhtä kovia kuin minä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi