Auttaako kirkasvalolamppu oikeasti masennukseen?
Jos on kärsinyt siitä vuosia ja syksyisin pahenee. En ole kyseistä koskaan omistanut
Kommentit (7)
Ei kai kukaan sellaista ole väittänyt, kaamosväsymystä sillä torjutaan !
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta 💡🌟🌟🌟🌟🌟
Käytän, toimii. Suosittelen myös D-vitamiinia, reilu annos 1 RKL aamuisin. Otan pullosta, maku sitruuna. Hyvää ja toimii myös nivelvaivoihin tuo D. Ja sinkkiä +C.
Tsemppiä, pikku happikävely illalla helpottaa yöunta.
Mikä lamppu sulla on? Oon ajatellut tilata hullareilta mutta saisikohan muualtakin
Ap
Mikäli mielialan aleneminen johtuu valon määrästä, tai siis valon puutteesta, silloin se auttaa. Toki uskon että pimeys vaikuttaa kaikkiin jolakin tavalla, joten eiköhän siitä ole hyötyjä saatavissa jokaiselle vaikkei masentunut olisikaan. Huuhaata se ei ole ainakaan, vaan taustalla vahva tieteellinen näyttö, jos siis sitä olit kysymässä.
Jos sillä lampulla voi kasvattaa masennuksen esto kukkaa niin varmasti toimii.
Auringon ottaminen suoraan pyllyreikään voi auttaa ehkäisemään peräsuolen laskeumaa. Ei uskalla suoli laskeutua kokonaan ulos, kun näkee auringonvalon.
Mä meinasin ostaa vuosien tauon jälkeen lampun. Joskus 10v sitten meikkasin aamuisin kirkasvalolampun edessä ja minusta se piristi. Nykyään olen talvisin niin puhki, että pakko kokeilla tuota uudelleen
Kiitos muistutuksesta 💡🌟🌟🌟🌟🌟
Käytän, toimii. Suosittelen myös D-vitamiinia, reilu annos 1 RKL aamuisin. Otan pullosta, maku sitruuna. Hyvää ja toimii myös nivelvaivoihin tuo D. Ja sinkkiä +C.
Tsemppiä, pikku happikävely illalla helpottaa yöunta.