Pystyisitkö seurustelemaan ulkomaalaisen miehen kanssa?
Kommentit (77)
Helposti. Olen seurustellutkin aikoinaan britin kanssa.
En.
Suomalaiset miehet ovat parhaimpia.
Länsimaisen, kristityn ja englantia kunnolla osaavan kanssa kyllä, muuten on liian erilainen.
En pystyisi seurustelemaan suomalaisen miehen kanssa. Olen ollut kahden eri afrikkalaisen miehen kanssa naimisissa. Ovat yksinkertaisesti luonteenpiirteiltään mukavempia, tykkäävät hemmotella naista jne.
Nainen
Olen seurustellut useammankin kanssa. En enää pystyisi seurustelemaan suomalaisen miehen kanssa.
Toki, jos olisi valmis asumaan Suomessa. Nykyinen mieheni on ulkomaalaistaustainen, mutta suomen kansalainen.
Tottakai. Ja olenkin vietnamilaisten ja kiinalaisenkin kanssa olin.
Olen seurustellut/ olen ollut avoliitossa; nyt olen ollut jo pitkään avioliitossa ulkomaalaisen miehen kanssa.
Joo, ruotsalaisen ja belgialaisen kanssa olen seurustellutkin pidempään.
Miten joku ei pystyisi? Koska on kieliummikko perärääkkylästä?
Mitä pystymistä siinä on? Seurusteluhan on sitä että kaksi ihmistä tapaa ja viihtyy yhdessä. Se yhteys voi löytyä kenen kanssa vaan, eli joo tietenkin "pystyisin".
Vierailija kirjoitti:
En.
Suomalaiset miehet ovat läskejä rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
En.
Ei todellakaan ole. Minä ainakin toivon, että Suomeen tuotaisiin lisää eksoottisia miehiä.
Kristytty länsimaalaisen kanssa vain.En muslimin.
Luultavasti en. Olen niin Isänmaallinen.
Jep, uusi-seelantilainen onkin parhaillaan
Kyllä. Ja olen erittäin isänmaallinen. Mutta tekoisänmaallisen persun kanssa en pystyisi .
Kyllä. Omen seurustellutkin sveitsiläisen ja hollantilaisen kanssa. Ihania herrasmiehiä olivat molemmat.
Riippuu mistä maasta se on.