Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se Jason Momoa nyt niin superkomea? Se näyttää ihan kodittomalta pummilta.

Vierailija
25.09.2024 |

Ota nyt sitten selvää naisten miesmausta.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa Momoan viehätyksestä tulee siitä, että hänet tunnetaan ns. hyvänä tyyppinä. Hän vaikutti hyvältä aviomieheltä viellä naimisissa ollessaan, hän on aina hymyileväinen ja kohtelias, eikä ota itseään turhan vakavasti. Vastaavanlaisilla ominaisuuksilla varustetut miehet nousevat aina naisten suosioon (mm. Pedro Pascal, Tom Hiddleston).

Toki ovat kaikki omalla tavalla komeita. Tietenin, kun puhutaan Hollywod-julkkiksista. Olen kuitenkin varma, että kukaan noista miehistä nauttisi vastaavaa suosiota naisten keskuudessa, mikäli heidän julkisuuskuvansa olisi ylimielinen ja ilkeä. Se nollarin ilkeys-buumi muoti-ilmiönä on onneksi mennyt ohi ja nyt inhottavat miehet nauttivat suosiota lähinnä inkkelien keskuudessa.

Hmm, toista olen kuullut Momoasta. Kännissä töissä ja kusi noussut hattuun.

Mutta jos nyt vaan ulkonäöstä puhutaan niin en kutsuisi häntä rumaksi tai pummiksi, mutta ei vaan yhtään mun tyyppiä. 

Vierailija
22/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun mielestä. Makuja on niin monia, ja hyvä niin. Itse pidän insinöörin näköisistä miehistä. 😅

Näin miehenä jos saisin päättää, näyttäisin mieluummin Jason Momoalta kuin insinööriltä. Nyt näytän insinööriltä, jolla on Jason Momoan pitkä letti, eikä se ole kaksinkerroin parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa Momoan viehätyksestä tulee siitä, että hänet tunnetaan ns. hyvänä tyyppinä. Hän vaikutti hyvältä aviomieheltä viellä naimisissa ollessaan, hän on aina hymyileväinen ja kohtelias, eikä ota itseään turhan vakavasti. Vastaavanlaisilla ominaisuuksilla varustetut miehet nousevat aina naisten suosioon (mm. Pedro Pascal, Tom Hiddleston).

Tuo on aivan kuin vaimoni suusta. Nimilistakin osuu ihan kohdalleen.

Vierailija
24/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä, näyttää likaiselta ja täiseltä, tulee aina mieleen Tein Peaksin pitkätukka murhaaja-hahmo. 

Vierailija
25/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki ovat kaikki omalla tavalla komeita. Tietenin, kun puhutaan Hollywod-julkkiksista. Olen kuitenkin varma, että kukaan noista miehistä nauttisi vastaavaa suosiota naisten keskuudessa, mikäli heidän julkisuuskuvansa olisi ylimielinen ja ilkeä. Se nollarin ilkeys-buumi muoti-ilmiönä on onneksi mennyt ohi ja nyt inhottavat miehet nauttivat suosiota lähinnä inkkelien keskuudessa.

Mutta jos nyt vaan ulkonäöstä puhutaan niin en kutsuisi häntä r

Eikös Momoa vaihtanut äidistä tyttäreen...? Vaimo taisi olla hieman vanhempikin kuin Momoa, ja liitto vaikutti onnelliselle. Mutta vaimon tytär vei voiton. Jos se on totta, niin onhan Momoa aika iljetys vaikka hyvännäköinen iljetys onkin.

Vierailija
26/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en miettis sekuntiakaan, jalat aukeis heti  t naimisissa oleva nainen

Vierailija
27/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen look on parempi kuin Baywatch-vuosien parraton ja lyhyttukkainen Jason.

Vierailija
28/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun mielestä. Makuja on niin monia, ja hyvä niin. Itse pidän insinöörin näköisistä miehistä. 😅

Minkä näköisiä ovat insinöörin näköiset miehet?

Vierailija
29/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstainseleitä se tuntuu kiihottavan

Vierailija
30/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pummin ja Hollywood-komistuksen ero on hiuksenhieno. Vain toinen noista on rahaton ja haisee hieltä.

Vierailija
31/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehenä olisin itse mieluummin tuon näköinen kuin esim. Tuure Boeliuksen tai Niko Saarisen.

Vierailija
32/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä, näyttää likaiselta ja täiseltä, tulee aina mieleen Tein Peaksin pitkätukka murhaaja-hahmo. 

Totta, pitkätukkaisista ei tule mitään. Ovat ällöttäviä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/huikeat-nuoruuskuvat-talta-jussi-ha…

Vierailija
33/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roman Reigns on komeampi versio Jason Momoasta

Mä voisin ottaa Romanin ja Jasonin yhtä aikaa petiini. :D

Vierailija
34/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos nyt va

Zoë Kravitz on kihloissa Channing Tatumin kanssa.

Vierailija
35/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta trimmattuna siistit kuteet päällä upea. Kenestä tahansa saa epäedustavia kuvia kun on väsyneenä joissain kotilökäreissä, ne Hollywood-tähdetkin ovat vain ihmisiä.

Vierailija
36/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä mun tyyppiä tuollaiset luolamiestyypit, yöhk

Minun miesmakuni taitaa olla sitten nämä luolamiestyypit. :D Momoa on ihana.

Vierailija
37/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaa katsella paidattomana. Ihanat hiuksetkin on.

Maalaisille uppoaa mikä tahansa pultsarimies kunhan on hevarihiukset. Huoh!

Katsoitko Jasonin rintalihaksia? Ei ole pultsareilla sellaisia.

Vierailija
38/38 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pitkähiuksisista miehistä mutta Momoa on poikkeus. Ja lyhyemmässä tukassa suorastaan jumala! Ja ne silmät!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi