Miten toimisitte lapsen päiväkodin valokuvauksessa
Eli lapsen päiväkodissa ryhmäkuva otetaan aamulla. Ja yksityiskuvat vanhempien itse hoidettava iltapäivällä hakemisen yhteydessä. Niin noita kuvausvaatteita vaan mietin. Ihan tavalliset siistit vaatteet laitetaan, mutta millä todennäköisyydellä ne on puhtaana vielä iltapäivällä? Varmaan just sinä päivänä syödään jotain marjajälkkäriä ja paita on tahroissa. Onko muilla ollut tämä systeemi että kuvausten välissä on aikaa ja ruokailut? Ottaisitteko toiset vaatteet varalta mukaan?
Kommentit (23)
Älä tee asiasta vaikeampaa, kuin se on. Ota vaihtovaatteet mukaan ja päätä itse käytetäänkö niitä tai ohjeista hoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Eli nimenomaan muille pitää näyttää, että lapsi on siisti. Niin vähän arvelinkin. Jos mietit lapsen elämää kokonaisuutena tulevaisuuksineen päivineen, mitä luulet onko siinä kokonaisuudessa kovin tärkeää se, oliko siinä yhdessä päiväkodin kuvassa vuonna 2024 tahra paidassa?
Ei se niin kovin tärkeää ole, mutta paidan vaihtaminen on melko pieni vaiva. Ei ole mitään vikaa siinä, että haluaa maksettuun kuvaan puhtaat vaatteet päälle.
Ihanko oikeasti miettisit vielä aikuisena kuvaa katsoessa onko sinusta huolehdittu ja välitetty PÄIVÄKODISSA, jossa kuva on otettu päiväkotipäivän aikana? Jos hääkuvassa on puku sotkussa, niin sitten on. Aika usein olen tosin törmännyt siihen, että ne kuvat otetaan ennen ruokailua.