Alakuloinen olo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin elämässä
Mitä ihmettä tämä on? Pidemmän aikaa ollut sellainen olo, ettei oikein mistään enää saa mielihyvää, eikä mikään tee sillein iloiseksi. Mieli on koko ajan tasaisesti maassa.
On työ, jonka palkalla tulee hyvin toimeen, on harrastuksia, opiskelen kiinnostavaa alaa korkeakoulussa, on mukava asuinympäristö, on hyvä parisuhde, olen fyysisesti terve. Eli kaiken pitäisi olla ihan mallillaan. Silti mieli tuntuu alakuloiselta. En ymmärrä, mikä minun mielen mielestä on vialla.
Kommentit (37)
Kaipaat älyllistä tai fyysistä rasitetta. Ehkä jopa hengellisyyttä. Asioiden hyvin oleminen helposti johtaa tylsyyteen, kannattaa haastaa itseään.
Alkoholi auttaa aina. Mutta ei liikaa.
Luettelit vain materiaalisia ja ulkoisia asioita. Onko sinulla sisäistä elämää? (ei hyökkäävä kysymys)
Olet perustyytymätön luonne. Elät kermapullassa, mutta ei hätää, kyllä elämä opettaa vielä sua.
Vaihdevuodet , kilpirauhasen vajaatoiminta, anemia, masennus ?
Tuota ei voi ymmärtää. Kaikki hyvin, mutta ei sillein kuitenkaan
Sulla ei oo lapsia ja biologia sanoo alitajunnan kautta että hei muija kuules tiiäkkö oikeesti hei
Ihan ensimmäiseksi heitä se äijä ulos elämästäsi.
Etköhän sä itse tiedä asiasi parhaiten. Mut tunnen kyllä ihmisiä jotka ei osaa iloita mistään. Olet ehkä sellainen: kaikki on tylsää.
Et muuten mainitse ystäviä. Niitä ei taida olla?
Mulla sama juttu. Nelikymppisenä kaikki elämässä on hyvin, siis ihan totta kaikki osa-alueet hyvin.
Huolestuttavaa.
Vain mielikuvittuksettomilla on tylsää. Luo jotain.
Jumala kutsuu.
Lähesty Jumalaa, niin Hän lähestyy sinua.
Käy lenkillä ja lakkaa valittamasta. Elämä ei ole sirkushuvia vaan puurtamista.
EVVK