Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaalin suosio

Vierailija
25.09.2024 |

Mistä ihmeestä johtuu suuri anaaliseksin suosio heterosuhteessa? Itse miehenä en innostu asiasta lainkaan, eikä ole tullut koskaan vastaan naista joka olisi vaatinut anaaliseksiä. Se on suorastaan vastenmielistä touhua mielestäni. Kokeiltu kyllä on, mutta minkäänlaisia kiksejä ei siitä ole tullut. Kuitenkin kun seuraa yleistä seksikeskustelua, niin vaikuttaa siltä että aihe on erittäin suosittu.

Mikå ihme siinä jengiä niin paljon kiinnostaa ja ovatko naiset täällä hekumoissaan anaalista?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinua kiinnostaa kun aina otat asian täällä esille!

Vierailija
2/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Samoin voi kysyä, miksi kukaan haluaa suuseksiä harrastaa, kun seksin tarkoitus on jatkaa sukua. Seksitapoja on monenlaisia ja jokaisella on oikeus päättää, mitä haluaa harrastaa ja mitä ei. Toisten seksitapoihin puuttuminen ja niiden kauhistelu, vaikka ei mitään laitonta tehtäisi, on melkoisen ahdasmielistä. Miksi AP asiasta täällä kyselee, jos ei häntä asia kiinnosta eikä kukaan ole häneltä sitä koskaan myöskään pyytänyt? 

M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetyttää miten joitakuita jaksaa se pelkän pillun jyystäminen aina vaan ja uudestasn innostaa. Itselleni tämä on jo niin nähtyä ja koettua ettei siitä juuri kummoisempia kiksejä saa kuin kunnon runkuista. Perse on tuhmempaa ja nimenomaan se ajatus että nainenkin haluaa siihen tuhmempaan reikään, kiihottaa

Vierailija
4/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin avaus on Väärinkysyjän lirautus. Ei ole olemassa mitään sodomareiän suosiota.

Vierailija
5/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää miten joitakuita jaksaa se pelkän pillun jyystäminen aina vaan ja uudestasn innostaa. Itselleni tämä on jo niin nähtyä ja koettua ettei siitä juuri kummoisempia kiksejä saa kuin kunnon runkuista. Perse on tuhmempaa ja nimenomaan se ajatus että nainenkin haluaa siihen tuhmempaan reikään, kiihottaa

Itse en kyllästyisi pilluunkaan, mutta pylly tuo vaihtelua ja se kiihottaa varsinkin, kosks puoliso myös haluaa minua pyllyynsä aina joskus. Hänen pillunsa turpoaa ja valuu limaa erityisen paljon anaalistimulaatiosta, eli se kiihottaa häntäkin kovin. Raskaana ollessaan hän halusi kullia pyllyyn päivittäin ja on sanottava, että silloin välillä oli ikävä pilluun panemista. 

M46

Vierailija
6/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meilläkin oli muutama satunnainen kokeilu joskus eikä muuta intoa asiaan kummallakaan. Mutta tuli sitten aika, jolloin vaimon lääketieteellisistä syistä homma ei ollut mahdollista perinteisesti joihinkin viikkoihin. Oltiin lähekkäin ja paineet nousi päivä päivältä. Eräänä päivänä sitten vain tulin hellästi pyrstöpuolelle ilman että siitä erityisesti puhuttiin. Se ei ollut mitenkään erikoisen tuntuista, hän ei kommentoinut, muttei myöskään estellyt.

Ykkönen oli kuitenkin yhä pois pelistä, joten aloimme jatkaa parin päivän välein. Siinä kävi, kuten tavallisessakin. Molemmat alkoivat kerta kerralta enemmän lukea toisesta, mikä toimi ja mikä ei. Opittiin heittämään huonot liukasteet pois ja siirtymään vauvaöljyyn, joka meillä toimi parhaiten. Yllättävät jutut toimivat ja yllättävät neuvot ei.

Minä olin ensimmäinen, joka huomasi muutoksen. Huomasin nauttivani touhusta paljon enemmän kuin olin luullut. Rakastelin samaa omaa puolisoa, mutta hän oli tiukka kuin kuusitoistavuotias neitsyt. Kun kaikki oli kohdallaan, oli järjettömän helppoa tulla häneen rajusti.

Sitten huomasin muutokset hänessä. Herjanheitto loppui. Ei tullut enää sellaisia kommentteja, että olisi minulla parempikin paikka tuohon hommaan. Hän alkoi valmistautua iltasessioihin etukäteen itsekseen. Kaikki oli sujuvaa, puhdasta ja helppoa.

Tuli sitten päivä, jolloin lääketieteelliset esteet poistuivat. Aloitettiin perinteinen. Parin minuutin päästä tajusin, että olimme molemmat tosi levottomia. Jotain puuttui. Keskeytin mitään sanomatta ja käänsin hänet mahalleen sängyllä. Kun lantiot painuivat yhteen, molemminpuolinen halu sai meidät molemmat huohottamaan. Kun naiseni peppu alkoi pyöriä etsien minua sisään, tajusin ettei tästä ole paluuta vanhaan enää koskaan. Eikä siitä ollut.

Vierailija
7/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tästä on tehty jokaisessa iltapäivälehdessä uusi normaali. Miehille se tosiaan saattaa olla se tuhmuus ja muu mikä siinä viehättää?

Vierailija
8/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan tästä on tehty jokaisessa iltapäivälehdessä uusi normaali. Miehille se tosiaan saattaa olla se tuhmuus ja muu mikä siinä viehättää?

Vohani siihen syynä olla ihan vaan se paskan lemu, jos on siihen mieltynyt.

Vierailija
9/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa vähän samalta kuin se, joka ei saa yhdynnästä itselleen mitään ja sen vuoksi on vakaasti sitä mieltä, ettei kukaan muukaan (nainen) saa. Jos se ei ole oma juttu niin se ei ole, mutta eikö sen vaan voi hyväksyä ja elää omaa elämäänsä parhaaksi katsomallaan tavalla?

Toisekseen, en tiedä onko ap:lle anaaliseksi yhtä kuin pyllypano kahvaa myöten? Sehän ei ole ollenkaan koko totuus, eikä varmastikaan paras tapa perehtyä aiheeseen. Faktahan on, että anuksen ympäristössä on paljonkin hermotusta, joka monille tuo mukavia seksuaalisia lisätuntemuksia muun kiihotuksen yhteydessä, ja se tarjoaa tai tarjoaisi ihan riittävästi anaalialueen lisämausteita ilman penetraatiotakin.

Itse en esimerkiksi ole myöskään lainkaan kiinnostunut anaaliyhdynnästä, mutta kun vaimo hyväilee sormin peppureikääni esileikkien osana ja myös orgasmin tullessa, on se mulle todella mukava lisä. Harvakseltaan käytän myös tappia itsetyydytyksen lisämausteena.

Ja samalla tavalla, kuten muutkin ovat sanoneet, on sekin kiihottavaa, kun vaimo osoittaa mielenkiintoa oepun hyväilyyn. Kun makaan selälläni ja hän peruuttaa päälleni nuoltavaksi ja sormetettavaksi, on aina yhtä kiihottavaa huomata, miten sormeni ollessa tarjolla peppureiällä, hän alkaa liikkua niin että sormi painuu hieman sisään tekemään hyvää. Kieltäkään hän ei tunnu siellä vierastavan, kun sekin on alkanut puolivahingossa pyöriä reiän ympäristössä.

Ei tää nyt mitään tämän monimutkaisempaa ole. Nauttii itse siitä mikä tuntuu hyvältä, ja jos joku ei tunnu, niin jättää väliin.

M54

Vierailija
10/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu jos joku anaalista tykkää?

Ite panen mielelläni naista anneliin ja annan hänelle luvan tehdä saman mulle. Sua en halua tähän kuvioon mukaan.

Vierailija
11/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, meilläkin oli muutama satunnainen kokeilu joskus eikä muuta intoa asiaan kummallakaan. Mutta tuli sitten aika, jolloin vaimon lääketieteellisistä syistä homma ei ollut mahdollista perinteisesti joihinkin viikkoihin. Oltiin lähekkäin ja paineet nousi päivä päivältä. Eräänä päivänä sitten vain tulin hellästi pyrstöpuolelle ilman että siitä erityisesti puhuttiin. Se ei ollut mitenkään erikoisen tuntuista, hän ei kommentoinut, muttei myöskään estellyt.

Tämä oli pitkälti myös meidän kokemus. Kun jonkin aikaa oltiin hoidettu pelkkää kakkosta, meillä syy kylläkin oli pitkät kuukautiset, niin kiinnostus pillupuoleen loppui kokonaan, molemmat olemme onnellisempia näin. Nyt pidämme vaimolla siveysvyötä, jotta pilluun ei tule koskettua. Vyössä on reikä takana, joten pano onnistuu se päälläkin, mutta yleensä otan pois, koska ikävästi voi hangata muuten. Pelkkää persepanoa olemme siis harrastaneet edelliset kuusi vuotta, eikä tyytyväisempää voisi olla. Itse asiassa aivan turha kapistus se pillu näin miehen näkökulmasta. Klitorikseen annan vaimon koskea panon aikana. Sitäkin yritettiin (muistaakseni 3 kk meni), että ei saanut koskea, mutta lopulta orgasmi pelkällä anaalipanolla oli kuitenkin sen verran harvinainen (ehkä joka 4. kerta) että päädyttiin tähän.

Olen todella tyytyväinen anal only -elämäntyyliimme. En usko että aion työntää kaluani koskaan enää pilluun, ei vain kiinnosta. Kakkonen on ykkönen.

Vierailija
12/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä muistaa, että kakkkonen on useimmille se inhokki-ykkönen.

Vierailija
13/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau mitä tarinoita, olisipa itsellenikin osunut siihen kallellaan oleva nainen. Nyt on satunnaisesti suostunut, mutta todella harvinaista herkkua.

Vierailija
14/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIDS leviää tehokkaasti juurikin sodoma-aukon kautta.

Vierailija
15/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukimusten mukaan 50% on kokeillut, 30% harrastaa joten enemmistö 70%  ei harrasta. Itsäe ei ole juurikaan kiinnostanut sen mitä kokeillut niin vaimon pillu voittaa pepun 100-0. 

Vierailija
16/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sinulla leviää puolisolle, jota olet vuosia rakastanut, suhteessanne on jotakin pahasti vialla.

Vierailija
17/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukko kiihottaa. Sen näkeminen kiihottaa. Sen nuuhkiminen kiihottaa. Sen maistelu ja sormeilu kiihottaa. Sen paneminen ja sinne laukeaminen kiihottaa.

M55

Vierailija
18/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AIDS leviää tehokkaasti juurikin sodoma-aukon kautta.

Olen nuollut ja pannut noin 20 eri ihmisen peräaukkoa paljailtaan. Koskaan ei ole tullut mitään. Sen sijaan monesti random muijirn kanssa vetelin kielareita nuorempana jossain baareissa ja menomestoissa ja olen saanut monta kertaa nuhaa yskää ja kuumetta parin päivän pääsät. Suu on ihmisen paskaisin paikka.

Vierailija
19/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vohani siihen syynä olla ihan vaan se paskan lemu, jos on siihen mieltynyt.

Perseessä kiihottaa perseen luontainen tuoksu. Ei paska. Tulee lähinnä mieleen simpukat ja niistä pidän.

Vierailija
20/33 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän te tiedätte miten hyvältä kakkaaminen tuntuu. Peniksen sisäänottaminen tuntuu vielä paremmalta. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä