Mistä johtuu miesten huonot seksitaidot?
En ole koskaan saanut orgasmia mihen kanssa ja syy on yksinkertaisesti osaamattomissa miehissä. Nekin jotka yrittävät tuottaa sinullle isoa oota, niin eivät osaa tehdä edes ohjatusti tuota oikein. Useimmilla on hirmuinen kiire panemaan ja pahimmillaan homma on ohi parissa minuutissa. On täysin mahdotonta naisen saada orgasmia jos esileikki on lyhyt ja lisäksi huono. Tähän päälle minuuttimuna tai puolivetelä muna on kirsikkana kakun päällä.
En ymmärrä mistä miesten osaamattomuus johtuu, osaako joku selittää? Ei minulla nyt tosin ole valtavasti kokemusta, muistaakseni alle 20 kanssa harrastanut seksiä, joten voihan ne kultamunat (pun intended) olla kiertäneet minut.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Miehet yliarvioivat sen kalunsa tenhon. Taitavatkin luulla, että sen kalun vastine on yksinkertaisesti emätin, kun eivät välitä ottaa asioista selvää. Kunhan pääsevät kiireesti panemaan, ei muuta.
Ilmeisesti eivät ole kuulleetkaan jostain klitoriksesta ja sen merkityksestä.
Tätä en ymmärrä. Jos naisena tiedät, että tarvitset muutakin kuin penetraation tullaksesi, mikset voi pyytää? Miksi se on miehen tehtävä vain tietää mistä sinä tykkäät? N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä on lisääntymistä varten, seksi sitten molempien nautintoja varten. Miehet haluavat vain oman nautintonsa.
Vai mistä johtuu, etteivät miehet viitsi antaa naiselle orgasmia, ottavat vain omansa ja siihen se sitten leikki loppuu. Voisko miehet itse selittää? Kai he tietävät misää ja miksi klitoris on olemassa.
Naisten erityinen huomioon ottaminen ja miesten ritarillisuus naisia kohtaan oli voimassa vahvana ja väkevänä vielä -70 alkupuolella. Nyt on voimassa tasa-arvo, miehillä ei ole enää mitään aihetta muuhun, kuin odottaa tasa-arvoista kohtelua, puolin ja toisin.
Okei, ehkö lisääntynyt tasa-arvo siis tehnyt miehistä itsekkäitä, just just.
Ei, vaan on tehnyt miehet enemmän realistisemmiksi oman osansa arvioinnissa, ja näkevät/ymmärtävät naisten itsekkyyden paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet yliarvioivat sen kalunsa tenhon. Taitavatkin luulla, että sen kalun vastine on yksinkertaisesti emätin, kun eivät välitä ottaa asioista selvää. Kunhan pääsevät kiireesti panemaan, ei muuta.
Tätä en ymmärrä. Jos naisena tiedät, että tarvitset muutakin kuin penetraation tullaksesi, mikset voi pyytää? Miksi se on miehen tehtävä vain tietää mistä sinä tykkäät? N30
Älä viisastele. Ja täältä olemme lukeneet useasti, kuinka naiset pyytäneet miehiltään, mutta ei vaan, kun on niin kiire omai himojaan tyydyttelemään.
Ja ne loputko ovat vain niin tyhmiä etteivät tiedä...eivätkä haluakkaan antaa nautintoa. En usko että on miheiä jotka eivät tiedä. Mutta pitäähän sitä älyttömyyksiä laukoa.
Ei ole miehistä edes vastaamaan.
Oma mieheni oppi ihan heti ekalla kerralla, enkä ole koskaan jääänyt vielä ilman. Että jotkut kyllä osaavat, kun haluavat.
Olisitte antaneet myös niille kilttipojille ajoissa, niin ei tarvitsisi nyt harmitella. Kokeneet ovat jo perheellisiä joten jäljellä on kokemattomat. Karma!!!
Vierailija kirjoitti:
Olisitte antaneet myös niille kilttipojille ajoissa, niin ei tarvitsisi nyt harmitella. Kokeneet ovat jo perheellisiä joten jäljellä on kokemattomat. Karma!!!
Antaneet? tässä se vika just onkin! Haluan ottaa, siis itsekkin. ei se ole naisen asema vain ns antaa. Miksei miehet anna?
Aloitus vaikuttaa provolta....
Silti - ap, kuinka monessa vakisuhteessa olet ollut?
Ei tule aloituksesta esille tuo. Yleensä yhteinen sävel seksin suhteen löytyy suhteen vakiintuessa, jos on löytyäkseen.
Lahnan kanssa ei kaipaa taitoja mitä jakaa..
Vierailija kirjoitti:
Lahnan kanssa ei kaipaa taitoja mitä jakaa..
Lisää näitä fiksuja!
Mä tein vaimolle ensimmäisenä yhteisenä yönä orkun, vaikka olin täysin kokematon silloin. Vaimolla on kokemus muutamasta muusta ja heidän kanssaan ei orkkua ole tullut. Osaan mielestäni lukea naista sen suhteen minkälaista otetta nainen tarvitsee tilanteen mukaan. Tekisin hekuman mielellään jollekin muullekin, mutta ukkomiehenä seuran löytäminen on vaikeampaa kuin sinkuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viisastele. Ja täältä olemme lukeneet useasti, kuinka naiset pyytäneet miehiltään, mutta ei vaan, kun on niin kiire omai himojaan tyydyttelemään.
Ja ne loputko ovat vain niin tyhmiä etteivät tiedä...eivätkä haluakkaan antaa nautintoa. En usko että on miheiä jotka eivät tiedä. Mutta pitäähän sitä älyttömyyksiä laukoa
En minä viisastele. Älkää olko tuollaisten miesten kanssa, tämä on vapaa maa. Todella vastuutonta yleistää oma kyvyttömyys lähteä huonosta suhteesta.
Johtuu naisen huonoista seksi taidoista. Muutaman nainen on lähetyssaarnaajassa estänyt minun liikkumisen ja ovat itse liikkuneet alla ja saaneet orgasmin. Sen jälkeen on mahtava tunne laueta.Tulee tosi sonni olo
Vierailija kirjoitti:
Johtuu naisen huonoista seksi taidoista. Muutaman nainen on lähetyssaarnaajassa estänyt minun liikkumisen ja ovat itse liikkuneet alla ja saaneet orgasmin. Sen jälkeen on mahtava tunne laueta.Tulee tosi sonni olo
Näin on. Vaimoni teki näim jo ekalla kerralla ja ihastuin välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaneet? tässä se vika just onkin! Haluan ottaa, siis itsekkin. ei se ole naisen asema vain ns antaa. Miksei miehet anna?
Kyllä miehet antaa mielellään. Jopa ne kilttipojatkin. Mutta jos ei pyydetä ei voi antaa. Mikset ottanut kilttipoikia vaan nyt valitat mikset pääse ottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me osaavat olemme varattuja kaikki, eikä meillä ole myöskään itse mielenkiintoa lähteä seikkailuihin, koska omassa suhteessa seksi toimii eikä sitä onnellista olotilaa ole syytä riskeerata.
Osaavan miehen saat kun koulutat sellaisen, tai pikemminkin yhdessä kouluttaudutte toisillenne sopivaksi pariskunnaksi. Jos odotat että kuka tahansa baaripoka osaa täydellisesti tyydyttää juuri sinut heti ensimmäisestä illasta alkaen, niin olet astunut elämässäsi pettymysten pitkälle tielle.
Näin juuri. Meillä vaimon kanssa kun on oppinut tuntemaan "paikat" niin homma toimii. Ja kun saa ihan tarpeeksi niin ei tarvi sinne baariin lähtemään etsimään seuraa sinusta.
Valehtelet. Sieltähän sinutkin usein löydetään ja nähty todistetusti jo pitkän aikaa harva se iltapvä-ilta ennen kotiinpanoa.
Käytkö siis miestenvessassa ennen kotiinpanoa.
Naiset ei ilmeisesti yleisesti vaadi miehiä tyydyttämään heitä ja siten opettelemaan tarpeeksi. On jo asenteellisesti naiselle ihan toinen juttu, jos mies tekee kaikkensa tyydyttääkseen naisen kuin että mies vain jyystää itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ilmeisesti yleisesti vaadi miehiä tyydyttämään heitä ja siten opettelemaan tarpeeksi. On jo asenteellisesti naiselle ihan toinen juttu, jos mies tekee kaikkensa tyydyttääkseen naisen kuin että mies vain jyystää itselleen.
Olen monesti kuullut naisilta sinällään oikean neuvon, että nauti itse ja tee niin kuin sinusta tuntuu hyvältä. Minäkin nautin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Oot tapaillut vääriä miehiä. Mun kans melkein kaikki naiset saa orgasmin jollain tavalla. Jos ei panemalla, niin sormilla tai kielellä.
Epäilen vahvasti että ainoa mitä nainen saa kanssasi on sukupuolitauti.
Okei, ehkö lisääntynyt tasa-arvo siis tehnyt miehistä itsekkäitä, just just.