Miksi en kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen mies?
Mistä johtuu se etten kelpaa normaalipainoisille tai hoikille naisille jotka on tavallisen näköisiä?
Olen itse ihan tavallinen mies jolla on amk koulutus, olen keskituloinen ja olen ihan tavallisen näköinen.
Miksi naisille ei kelpas tavallinen mies?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
jos oot luonnevikainen niin ihmekös tuo...lähes kaikki on tavallisia miehiä ja naisia
Autistinen varmaan pikemminkin, jos luonnevika on psykopatia, niin se on vain etu.
Valitettavasti se nykyään on ajautunut sellaiseen muottiin, että 80% naisista kelpuuttaa vain 20% miehistä. Nainen pyrkii valitsemaan aina omaa yhteiskuntaluokkaansa korkeammalla olevan miehen. Syynä on tähän tietysti sosiaalisen median luoma illuusio, että varakkaita, komeita,pitkiä, lihaksikkaita, tunneälykkäitä, keskustelevia superalfoja kasvaa joka oksalla. Tässä on myös hvyin suuri syy siihen, miksi syntyvyys on niin alhainen, naiset eivät kelpuuta enää tavismiestä.
Itse joltain osin ominaisuudet osuvat tuohon alfakategoriaan ja parin edellisen baarireissun kokeneena, vientiä olisi ollut niin sinkkujen kuin varattujen toimesta, osa oli jopa hyvin päällekäyviä, kohteliaasti kieltäydyin ehdotuksista ja kerroin olevani onnellisesti naimisissa.
Ihan selvä havainto viimeksi eilen lenkiltä, kun selvästi ensitreffeillä oleva pari, jossa mies oli yli 180cm, lihaksikas ja komea, sekä siisteissä urheiluvaatteissa, seuranaan n. 155cm selvästi ylipainoinen nainen epäsiistit nuhjuiset vaatteet päällään, epäsuhta otti silmään helposti.
Vaikea sanoa noiden antamiesi tietojen perusteella, kun et kertonut itsestäsi mitään.
Yksinkertaisesti: yrität liikaa, ap.
Liittyiskö vastaus sun luonteeseen jotenkin?
Voi sinua raukkaa AP. Naiset ovat vain niin ikäviä.
Ja nyt kun tiedät, että et kelpaa ikinä kenellekään, voit lopettaa tämän palstaulinasi, ei se miksikään muutu.
Ammatti, raha ja ulkonäkö. Näillä kuvaat itseäsi ja ihmettelet. Sinuna katsoisin vähän syvemmälle, onko siellä mitään? Enkä sano tätä pahalla siis. Toisekseen, kuvaat että tietynnäköiset naiset eivät ole kiinnostuneita, olettaen että normaalipainoiset ja hoikat ovat mieleesi, mutta et mainitse esim. luonteenpiirteitä tai muita ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se nykyään on ajautunut sellaiseen muottiin, että 80% naisista kelpuuttaa vain 20% miehistä. Nainen pyrkii valitsemaan aina omaa yhteiskuntaluokkaansa korkeammalla olevan miehen. Syynä on tähän tietysti sosiaalisen median luoma illuusio, että varakkaita, komeita,pitkiä, lihaksikkaita, tunneälykkäitä, keskustelevia superalfoja kasvaa joka oksalla. Tässä on myös hvyin suuri syy siihen, miksi syntyvyys on niin alhainen, naiset eivät kelpuuta enää tavismiestä.
Itse joltain osin ominaisuudet osuvat tuohon alfakategoriaan ja parin edellisen baarireissun kokeneena, vientiä olisi ollut niin sinkkujen kuin varattujen toimesta, osa oli jopa hyvin päällekäyviä, kohteliaasti kieltäydyin ehdotuksista ja kerroin olevani onnellisesti naimisissa.
Ihan selvä havainto viimeksi eilen lenkiltä, kun selvästi ensitreffeillä oleva pari, jossa mies oli yli 180cm, lihaksikas ja komea, sekä siisteissä urheiluvaatteissa, seuranaan n. 155cm selv
Voisko asia olla myöskin toistepäin. Mutta joo, kovin on yleistystä tässä myöskin, että ei kosketa moniakaan naisia, että miehiä.
Tämä. Jo se vaatimus normaalipainosta sulkee ison osan pois nykypäivänä. Ja sitä enemmän, jos on vähän vanhempi kuin parikymppinen, koska ylipaino yleistyy iän myötä. Mä kuvittelin pitkään, etten voisi ikinä kiinnostua "läskistä", mutta kun ikää alkoi olla 35 ja olin edelleen yksin, aloin miettiä tosissani mitä haluan, että kuinka tärkeä se parisuhde ja perhe on. Mä lopulta ihastuin ylipainoiseen naiseen, kaveruuden kautta luonne edellä, vaikka olin aina olettanut että ei vaan pysty. Mutta ei siinäkään tosiaan mitään vikaa ole, jos joku toteaa että näköjään en pysty saamaan mitä haluan, olen mieluummin ilman.