Helsingissä on kyllä hämmentävän lämmin "kesäilta". Ei voi uskoa, että ensi viikolla alkaa lokakuu...
Kommentit (11)
Karmeeta.
Jää nähtäväksi, mihin kaikkeen tää johtaa.
Pääsin eilen töistä 21.00 ja tarkeni ihan t-paidalla ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Karmeeta.
Jää nähtäväksi, mihin kaikkeen tää johtaa.
Varmaan talvi tulee, joulupukki ja sitten kevät.
Mahtavaa kun pyöräilykelit jatkuu, en oo ikinä ollut näin hyvässä fyysisessä kunnossa ja se tietää hyvää alkavaa sotaa varten! 2025 piti olla elämänsä kunnossa ja tää kesä on siihen auttanut, tosin naisia asia ei tunnu kiinnostavan edelleenkään pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kun pyöräilykelit jatkuu, en oo ikinä ollut näin hyvässä fyysisessä kunnossa ja se tietää hyvää alkavaa sotaa varten! 2025 piti olla elämänsä kunnossa ja tää kesä on siihen auttanut, tosin naisia asia ei tunnu kiinnostavan edelleenkään pätkääkään.
Ai iigorit heräsi kertomaan ensi vuoden sodasta. Minä kun olin illalla huolissani, kun te olitte valveilla vielä vaille 23.
Mutta varmaan aloititte vodkan voimalla nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai iigorit heräsi kertomaan ensi vuoden sodasta. Minä kun olin illalla huolissani, kun te olitte valveilla vielä vaille 23.
Mutta varmaan aloititte vodkan voimalla nytkin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-suomen-syyta-varautua-sotaan-v…
Kahden viikon päästä autot kolaroivat liukkaan kelin vuoksi. Lunta on maassa 20 senttiä Oulun korkeudella.
Muisteleppa viime talvea, lunta seitsemän kuukautta !!!
Kyllä voi uskoa, tää on se ilmaston muuttuminen!
Eilisen lämpimän illan jatkona lämmin aamu, 17 astetta minun mittarin mukaan. Mukavia nämä lämpimät päivät, tulkoon pitkä lämmin syksy ja talvi vasta joulun jälkeen.
No yö olikin sitten lämpimin 30 vuoteen.