Ärsyttää miehen syöminen. Ei ota salaattia, vaikka teen sen valmiiksi pöytään.
Mies lappaa lautasen kukkuralle makaronilaatikkoa tms mitä tarjolla onkaan. Sitten ihmettelee, kun kärsii ylipainosta. Olen monesti sanonut, että söisi kohtuudella. Puolilautasta ruokaa ja salaattia rinnalle, mutta ei. Turha tulla selittää, että iso mies tarvii energiaa. Ei tarvi noin paljoa. Ei olisi noin pyöreä. Tuo on ylensyöntiä ja epäterveellistä.
Kommentit (123)
Kerropa mitä se sinun tekemäsi salaatti sisältää?
Kuvitellaan nyt hetki tämä aloitus miehen kirjoittamana naiskumppanistaan. Lihavaksi haukkumista ja ulkonäkövaatimuksia. Niin.
"Se on teillä tämmöinen systeemi ja kaikilla ei ole ulkonäkö kontrollissa ja niin tarkkaa, onneksi. Kiinnostus pelkästä ulkonäöstä kiinni, niin minkähänlainen sellainen suhde oikeesti on.
Suoraan sanottuna turvaton ja pelkkä kulissi suhde jossa vain seksuaaliset tarpeet tyydytetään. Muussa tapauksessa sen toisen tehtävä on suoritettu jos jotain muutoksia elämään tulee.
Täytyy olla hyvä säkä että tuonlaisessa suhteessa kumpikin pysyy tikissä. 🤣🤣🤣 Loppuun asti."
Kiinnostus ei ole kiinni _pelkästä_ ulkonäöstä mutta onhan sekin tärkeää ollut siinä vaiheessa kun ollaan päätetty yhdessä elää. Seksuaalista vetovoimaa ei vois tuntea lihavaa kohtaan, näin se nyt vaan on meillä molemmilla, eikös ole sitten hyvä että just me ollaan kohdattu toisemme? Mieluummin olen yksin kuin epämiellyttävän kumppanin kanssa. Ja toisaalta ikää on jo sen verran ettei sillä seksillä enää suurta merkitystä ole, enemmänkin vahvalla rakkaudella ja kumppanuudella, kaveruudella, yhteisellä tekemisellä.
Naiset ajattelee aina kaikkea itsensä kautta. Jos nainen itse pärjää yhdellä perunalla kaksi päivää niin ihan varmasti se nainen vaatii että miehenkin on pärjättävä yhdellä perunalla sen kaksi päivää vaikka ihan kaikki me tiedämme että miesten ja naisten energian kulutus ja energian tarve on erilaiset.
Kun katsoo tuota kasvissyönnin lisäämis vaatimuksia niin vaatijanan lähes poikkeuksetta on aina nainen jolla raskain asia mitä koskaan on joutunut tekemään on käsilaukun nosto olkapäälle eikä se nainen todellakaan ole koskaan tehnyt fyysisesti rankkaa työtä. Mutta kun naiset ajattelee että kun hän pärjää pienellä määrällä niin kaikkien muidenkin on pärjättävä
Kyllä varmasti miehiäkin ärsyttää. Se mitä suuhunsa lappaa on asia mihin itse voi vaikuttaa,sairaudet,kaljuuntuminen ym ei. Miten jotkut,miehet ja naiset, ei ymmärrä että kyllä sillä mahan koolla on seksuaalisen haluttavuuden kannalta aika iso merkitys.
Ohhoh, naista ärsyttää. Enpä uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä salaatilla on tekemistä ylipainon kanssa? Jos syö liikaa makaronilaatikkoa ja lisäksi salaattia niin samalla tavoin se ylipaino vaivaa.
Vatsa on vain tietyn kokoinen. Jos syö edes osaksi salaattia, niin sitä laatikkoa mahtuu vähemmän.
Tietysti myös kuitu ja vitamiinit plussaa. Vaikka söisi yhä ihan liikaa, niin syö edes vähän jotain ravitsevaakin.
Ja jos sille lautaselle lappaa puolet salaattia, siihen mahtuu pienempi annos sitä makaronilaatikkoa tms.
Sitten joutuu syömään kaksi lautasta että saa vatsan täyteen ravintoa jolla pärjää peruuntui asti. Kasvisruoka kun ei vaan pidä nälkää poissa niin hyvin kun sekaruoka.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, naista ärsyttää. Enpä uskoisi.
Tämähän se usein on suomalaisilla naisilla se ongelma. Ärsyynnytään, ruikutetaan ja maristaan. Eipä sellaista monikaan jaksa katsella.
Jännä kuinka yksikään nainen ei hyväksy että mies saa esittää naiselle muutos vaatimuksia vaan nainen pitää hyväksyä sellaisenaan mutta kun kyseessä on nainen niin nainen ei koskaan hyväksy miestä sellaisenaan vaan miehellä vaaditaan muutoksia naisen haluamaan/vaatimaan suuntaan
Makaronilaatikko on enimmäkseen höttöhiilaria.
Vehnä on höttöisyydessään virhevalinta etenkin sille, joka kärsii kakkostyypin diabetekselle altistavasta keskivartalolihavuudesta tai kolesteroliongelmista. Molemmat altistavat myös sepelvaltimotaudille.
Mä laitan ne rehut sinne ruokaan, ei ukko valita mitään ja näyttää kuivan kesän oravan oravalta. Jaksaa juosta ja kiipeillä. Hyviä esimerkkejä ovat eksoottiset kasvissoossit, joihin jemmata vaikka mitä, hyvät keitot ja kasvispainotteiset kiusaukset.
Runsaan omenasadon takia meillä on ollut viimeaikoina kovasti omenapiirakkaa. Vähän piirakkaa, hulluna omenoita.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ajattelee aina kaikkea itsensä kautta. Jos nainen itse pärjää yhdellä perunalla kaksi päivää niin ihan varmasti se nainen vaatii että miehenkin on pärjättävä yhdellä perunalla sen kaksi päivää vaikka ihan kaikki me tiedämme että miesten ja naisten energian kulutus ja energian tarve on erilaiset.
Kun katsoo tuota kasvissyönnin lisäämis vaatimuksia niin vaatijanan lähes poikkeuksetta on aina nainen jolla raskain asia mitä koskaan on joutunut tekemään on käsilaukun nosto olkapäälle eikä se nainen todellakaan ole koskaan tehnyt fyysisesti rankkaa työtä. Mutta kun naiset ajattelee että kun hän pärjää pienellä määrällä niin kaikkien muidenkin on pärjättävä
Olen osin samaa mieltä kanssasi. Mutta vain osin.
Ap:n ongelmana kun on se, että mies on jo valmiiksi ylipainoinen, eli syö todistettavasti liikaa. Niin kuin valitettavasti tekee noin puolet suomalaisista nykyään.
Teen salaattiannokset molemmille piķku kulhoihin ja ne syödään ensin, sitten vasta pääruoka.
Minä en ainakaan yleensä pidä valmiiksi tehdyistä salaateista. Syön mieluummin erikseen kurkun, tomaatin, jne. Yhteen sekoitettuina ja silputtuina eivät maistu.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuollainen minultakin löytyy kotoa. Hän syö salaattia vain, jos teen sen lisukkeena esim. Kanan kanssa eikä muuta lisuketta ole, tai jos salaatti on kreikkalainen salaatti. Ja feta on suolaista.
Siksi meillä on aika usein lisukkeena salaattia tai uunijuureksia. Jos teen pastaa, niin en tee hänelle salaattia ollenkaan, turha homma.
Miksi te teette miehille ruokaa? Ovatko he jotenkin alaikäisiä ja te heidän huoltajiaan? Ihmettelen kovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä salaatilla on tekemistä ylipainon kanssa? Jos syö liikaa makaronilaatikkoa ja lisäksi salaattia niin samalla tavoin se ylipaino vaivaa.
Vatsa on vain tietyn kokoinen. Jos syö edes osaksi salaattia, niin sitä laatikkoa mahtuu vähemmän.
Tietysti myös kuitu ja vitamiinit plussaa. Vaikka söisi yhä ihan liikaa, niin syö edes vähän jotain ravitsevaakin.
Ja jos sille lautaselle lappaa puolet salaattia, siihen mahtuu pienempi annos sitä makaronilaatikkoa tms.
Sitten joutuu syömään kaksi lautasta että saa vatsan täyteen ravintoa jolla pärjää peruuntui asti. Kasvisruoka kun ei vaan pidä nälkää poissa niin hyvin kun sekaruoka.
Pärjäsi sitten peruuntui tai keskeytyi asti, niin tosiasia on se, että jos mahaa on, niin syö liikaa. Ihan sama syökö soijaa oliiviöljyssä tai pekonia. Silloin on ihan turha itkeä vatsan täyteen saamisesta ravinnosta. Vatsaa ei kuulu vetää täyteen. Silloin on syönyt liikaa. Itse opin tämän 25-vuotiaana, ja sen jälkeen ei ole paino noussut 30 seuraavan vuoden aikana viittä kiloakaan.
M56 / 178 / 72
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikko on enimmäkseen höttöhiilaria.
Vehnä on höttöisyydessään virhevalinta etenkin sille, joka kärsii kakkostyypin diabetekselle altistavasta keskivartalolihavuudesta tai kolesteroliongelmista. Molemmat altistavat myös sepelvaltimotaudille.
Mä laitan ne rehut sinne ruokaan, ei ukko valita mitään ja näyttää kuivan kesän oravan oravalta. Jaksaa juosta ja kiipeillä. Hyviä esimerkkejä ovat eksoottiset kasvissoossit, joihin jemmata vaikka mitä, hyvät keitot ja kasvispainotteiset kiusaukset.
Runsaan omenasadon takia meillä on ollut viimeaikoina kovasti omenapiirakkaa. Vähän piirakkaa, hulluna omenoita.
Tääkin oli mulle järkytys,
Kolesterolilääkkeen hinta moninkertaistui muutamassa kuukaudessa - Ilta-Sanomat
Yli miljoonan suomalaisen käyttämän lääkkeen hinta moninkertaistui äkisti tässä syy
Suomessa kolesterolilääkkeitä käyttää reilusti yli miljoona ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka yksikään nainen ei hyväksy että mies saa esittää naiselle muutos vaatimuksia vaan nainen pitää hyväksyä sellaisenaan mutta kun kyseessä on nainen niin nainen ei koskaan hyväksy miestä sellaisenaan vaan miehellä vaaditaan muutoksia naisen haluamaan/vaatimaan suuntaan
Mies haluaa, ettei nainen koskaan muutu.
Nainen haluaa muuttaa miehen omaksi kiiltokuvakseen.
Puolilautasta ruokaa ja salaatti pupuille
Vierailija kirjoitti:
Minun puoliso kun käy ruokaostoksilla, niin hän ei osta salaattiaineksia, jollen erikseen muistuta. Viimeksi osti, kun pyysin tuomaan. Itse hän ei kyllä niistä aineksista valmista salaattia ja ne jääkin koskematta, jollen minä pilko niitä astiaan valmiiksi.
Silloin ottaa lautaselleen, jos nostan salaattikulhon ruokapöydälle.
Siis miksi pidät tuollaista puolisoa? Ei ole mikään pakko. Hyi kauhea, minkälainen otus.
Hyvä idea. Makaroonilaatikkoon voi laittaa tuoretta paprikaa, punasipulia ja porkkana raastetta antamaan makua.