Ärsyttää miehen syöminen. Ei ota salaattia, vaikka teen sen valmiiksi pöytään.
Mies lappaa lautasen kukkuralle makaronilaatikkoa tms mitä tarjolla onkaan. Sitten ihmettelee, kun kärsii ylipainosta. Olen monesti sanonut, että söisi kohtuudella. Puolilautasta ruokaa ja salaattia rinnalle, mutta ei. Turha tulla selittää, että iso mies tarvii energiaa. Ei tarvi noin paljoa. Ei olisi noin pyöreä. Tuo on ylensyöntiä ja epäterveellistä.
Kommentit (123)
Ala valmistamaan lautas annoksia, salaatti voi olla lisänä pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä salaatilla on tekemistä ylipainon kanssa? Jos syö liikaa makaronilaatikkoa ja lisäksi salaattia niin samalla tavoin se ylipaino vaivaa.
Vatsa on vain tietyn kokoinen. Jos syö edes osaksi salaattia, niin sitä laatikkoa mahtuu vähemmän.
Tietysti myös kuitu ja vitamiinit plussaa. Vaikka söisi yhä ihan liikaa, niin syö edes vähän jotain ravitsevaakin.
Ja jos sille lautaselle lappaa puolet salaattia, siihen mahtuu pienempi annos sitä makaronilaatikkoa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan minunkin alkaa perseilemään ja osoittaa kiitämättömyyttä naisia kohtaan, jos vaikka siten saisin paremmin mahdollsiuuden päästä etenemään parisuhteeseen. No. En usko, että niin kävisi, Mutta silti aina joskus ihmettelen, että miten osa miehistä onnistuukin pääsemään ja elämään parisuhteessa vaikka yksistään ruokailutottumuksien perusteella X_X_X_X.
Ruokailutottumukset painavat vaaassa vähiten.Kukin tietysti valitsee kumppaninsa itse. Minunkin edellinen kommenttiia voi pitää vain ylireagointina ja tai vain turhautuneena ja lähinnä typerän rääkäsynä. Sitähän se oli parhaasta tai pahimmasta päästä.
Mitä ruokalutottumuksiin ja tapoihin (. kuten se että jättää ottamatta ruokailun yhteydessä lainkaan salaattia, jonka toinen on valmistanut) tulee, niin kyllä ne minusta kertovat minusta aika paljon myös niistä arvoista ja tavoista, joita edustaa, joko tietoisesti tai tiedostamatta,
Ujuta sinne makaronilaatikkoon kasviksia; sekavihanneksia tai herne-maissi-paprikaa.
Tarjoa ainoastaan salaattia, vaikka sellainen ruokainen versio ja tarjoa se valmiiksi lautaselle. Pöydässä lisänä vain vesi. Ei niitä valtavia vuoka ruokia kannata tehdä jos on ahmimishäiriönen taloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti. Että pitäisi pullealle miesvauvalle alkaa ihan lautaselle annostelemaan ruuat, kun ressukka ei osaa itse annostella ruokaansa niin, ettei oma terveys vaarannu. Ei jeesus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, pitäiskö tehdä selväksi ettet aio olla suhteessa ylipainoisen kanssa. Jää ukko ilman ruoanlaittajaa ja tuskin lihavana helppo uuttakaan löytää.
Av:lla kyllä aina annetaan erokortti ensimmäiseen ongelmaa, mutta tämä ylittää kaikki aikaisemmat. Oikeesti?Jaa, meillä kyllä on käyty keskustelu siitä että ei haluta kumpikaan lihavaa puolisoa, ihan hyvässä hengessä ja itsestään selvyytenä. Jos pitää hoikasta ruumiinrakenteesta itsellään ja kumppanillaan niin kai sen voi sanoa, ja toki se kiinnostuskin kumppaniin vähenisi ratkaisevasti jos heittäytyisi vakavasti ylipainoiseksi.
(Tiedän että nyt tulee se huutokuoro niistä moninaisista sairauksista jotka aiheuttaa holtitonta lihomista, samoin tieto että vaihdevuosissa lihoo automaattisesti)
Jos pelisäännöt on valmiiksi sovittu, niin mikäs siinä. Tosin minun korviini tuo kuulostaa järkyttävältä: sairastuminen kielletty, kaikenlainen uupuminen kielletty - hylkäyksen uhalla.
Salaattia ei syö kuin homot ja muut ituhippi pellet
Minun puoliso kun käy ruokaostoksilla, niin hän ei osta salaattiaineksia, jollen erikseen muistuta. Viimeksi osti, kun pyysin tuomaan. Itse hän ei kyllä niistä aineksista valmista salaattia ja ne jääkin koskematta, jollen minä pilko niitä astiaan valmiiksi.
Silloin ottaa lautaselleen, jos nostan salaattikulhon ruokapöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti. Että pitäisi pullealle miesvauvalle alkaa ihan lautaselle annostelemaan ruuat, kun ressukka ei osaa itse annostella ruokaansa niin, ettei oma terveys vaarannu. Ei jeesus sentään.
Miksi ei voi ottaa ohjaksia jos näkee toisen ongelman, onko parempi tulla palstalle valittamaan mieluimmin kuin yrittäisi ratkaista fiksusti asian kotona. Totuus on,että monet miehet ovat miesvauvoja eivätkä siitä muutu sanomalla. Monet naiset uuvuttavat itsensä turhaan yrittäen sanallisesti korjailla kun vain toiminta auttaa. Ei se kenenkään kunnian päälle ole jos saa asian järjestykseen.
"Jos pelisäännöt on valmiiksi sovittu, niin mikäs siinä. Tosin minun korviini tuo kuulostaa järkyttävältä: sairastuminen kielletty, kaikenlainen uupuminen kielletty - hylkäyksen uhalla."
Kuinka yleisiä on sairaudet jotka lihottaa hallitsemattomasti? Ja lähinnä tää keskustelu on koskenut sitä että nimenomaan "omaehtoista" itsensä lihottamista ei katsota hyvällä. "Uupuminen lihottaa"?
Olen nainen, enkä kestä vihersalaattia. Syön kyllä salaattia, jos siinä on chiliöljyä, valkosipulia, hyvää kreikkalaista fetaa, kikherneitä, tai tomaatti-kurkku-murskaa ilman salaatinlehtiä, tms. Mutta perinteistä vihersalaattia en minäkään ota lautaselle. Se on mautonta. Eli mistä salaatista puhutte?
Vierailija kirjoitti:
"Jos pelisäännöt on valmiiksi sovittu, niin mikäs siinä. Tosin minun korviini tuo kuulostaa järkyttävältä: sairastuminen kielletty, kaikenlainen uupuminen kielletty - hylkäyksen uhalla."
Kuinka yleisiä on sairaudet jotka lihottaa hallitsemattomasti? Ja lähinnä tää keskustelu on koskenut sitä että nimenomaan "omaehtoista" itsensä lihottamista ei katsota hyvällä. "Uupuminen lihottaa"?
Kortisoni lihottaa, ja se on lääke monessa sairaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä salaatilla on tekemistä ylipainon kanssa? Jos syö liikaa makaronilaatikkoa ja lisäksi salaattia niin samalla tavoin se ylipaino vaivaa.
Vatsa on vain tietyn kokoinen. Jos syö edes osaksi salaattia, niin sitä laatikkoa mahtuu vähemmän.
Vatsa on venyvää epiteelikudosta. Kyllä se venyy, jos syöjän kylläisyydentunne on nuorella iällä tärvelty.
Tietysti myös kuitu ja vitamiinit plussaa. Vaikka söisi yhä ihan liikaa, niin syö edes vähän jotain ravitsevaakin.
Lisää syöminen ei auta ylipainoon, vaan pahentaa sitä. Ellei sitten syö jäätä ja pikkukiviä, niistä ei sitkeinkään jannu saa imettyä kalorioita.
Vierailija kirjoitti:
Viittasin esimerkeillä ihmisen keskeneräisyyteen. Jos jokin menee elämässä pieleen, ihan mikä tahansa, enkä jaksa hoitaa itseäni - niin minut hylätään. Tämä nyt ei liity mitenkään ap:n aloitukseen. Kunhan tulkitsen sinun viestiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, pitäiskö tehdä selväksi ettet aio olla suhteessa ylipainoisen kanssa. Jää ukko ilman ruoanlaittajaa ja tuskin lihavana helppo uuttakaan löytää.
Av:lla kyllä aina annetaan erokortti ensimmäiseen ongelmaa, mutta tämä ylittää kaikki aikaisemmat. Oikeesti?Jaa, meillä kyllä on käyty keskustelu siitä että ei haluta kumpikaan lihavaa puolisoa, ihan hyvässä hengessä ja itsestään selvyytenä. Jos pitää hoikasta ruumiinrakenteesta itsellään ja kumppanillaan niin kai sen voi sanoa, ja toki se kiinnostuskin kumppaniin vähenisi ratkaisevasti jos heittäytyisi vakavasti ylipainoiseksi.
(Tiedän että nyt tulee se huutokuoro niistä moninaisista sairauksista jotka aiheuttaa holtitonta lihomista, samoin tieto että vaihdevuosissa lihoo automaattisesti)
Se on teillä tämmöinen systeemi ja kaikilla ei ole ulkonäkö kontrollissa ja niin tarkkaa, onneksi. Kiinnostus pelkästä ulkonäöstä kiinni, niin minkähänlainen sellainen suhde oikeesti on.
Suoraan sanottuna turvaton ja pelkkä kulissi suhde jossa vain seksuaaliset tarpeet tyydytetään. Muussa tapauksessa sen toisen tehtävä on suoritettu jos jotain muutoksia elämään tulee.
Täytyy olla hyvä säkä että tuonlaisessa suhteessa kumpikin pysyy tikissä. 🤣🤣🤣 Loppuun asti.
Sama. Ärsyttää ja onhan se epäviehättävää. Miten miehet ei tajua vaikka asiasta sanoo pitääkö oikeasti sanoa suoraan että kyllähän ne toiset miehet alkaa väkisinkin kiinnostaa.
Ala pihtaa ni ukko alkaa laihuttaa jotta saa seksiä muualta