Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä systeemin ulkopuolella

Vierailija
24.09.2024 |

Miten sinä työtön, lomautettu, eläkeläinen, ilman opiskelupaikkaa jäänyt, pitkällä sairauslomalla oleva tai muu, joilla ei ole systeemin vaatimaa päivärytmiä, vietätte arkea ja viikonloppuja? Mistä tekemisistä päivät täyttyvät? Miten elämä sujuu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sujuu oikein kivasti.

Olen eläkkeellä, asun maalla vaatimattomasti, mahdollisimman isoon omavaraisuuteen pyrkien. Eläke riittää hyvin perusmenoihin ja eläinten kuluihin, osan tarvikkeista saan ihan vaihdannan kautta naapurista, esimerkiksi menen avuksi heinäpellolle, saan hevosille olkia talveksi. 

Olen ikäni tehnyt töitä ja noussut aikaisin, joten sama peruspäivärytmi on säilynyt muuttumattomana. Ei ole eroa onko tiistai vai lauantai, kun eläinten perustarpeet ja esim. talvella lämmitys pitää hoitaa yhtälailla.

Samoin täällä. Maalla asumme, mutta eläimiä ei enää ole. Elämä on mukavaa, kun emme ole töissä enää. Päivät ovat täynnä mukavaa puuhastelua.

Vierailija
22/23 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä. Maalla asumme, mutta eläimiä ei enää ole. Elämä on mukavaa, kun emme ole töissä enää. Päivät ovat täynnä mukavaa puuhastelua.

Kerro vielä puuhastelusta tarkemmin. Kaupunkilaisena ei käsitä mitä sillä tarkoitetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä systeemin?

Että pitäisi olla jossain johonkin aikaan. Että kukaan vaatisi osallistumaan mihinkään. 

Ei minun tarvitse olla missään mihinkään aikaan paitsi keskiviikkoisin klo 10 viikkopalaverissa etänä. Mukavaa ja leppoisaa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän