Joko lämmität asuntoasi?
Minä en vielä, sisällä 21c ilman lämmitystä ja aamulla 18-19 astetta. Ensi viikolka varmaan ilppi pitää laittaa päälle ja sit huhtikuussa kiinni.
Kommentit (28)
Ilmalämpöpumpun laitoin n. Viikko sitten lämpöasetukselle 20c. Pattereita ei tarvitse edes laittaa päälle. Alan ehkä viikonloppuna lämmittelemään pikkuhiljaa takkaa, että on valmiina lämmityskauteen. Sisällä on nyt 22c, vähän turhan tehokkaasti lämmittää toi pumppu:D
Meillä kaikki menee automaattisesti päälle, myös kosteuden poisto jne. Ei tarvitse mitään "laittaa" päälle.
Vanha okt, ei lämpöjä vielä päällä. Villasukat ja paksu huppari päällä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin nyt huvikseen lämmitystä kun pörssisähkö niin halpaa.
Edistät ilmastonmuutosta ja hyvä niin koska haluan että suomessa on lämmintä. Taidan laittaa yöksi auton tyhjäkäynnille pihalle.
Meillä diesel auto aina käynnissä. Startti rikki.
Ei oo ollu tarvetta. Aamusin vähän viilee, mutta huppari päällä, niin on hyvä. Iltapäivästä on sisällä jo niin lämmin, että t-paidalla pärjää ja verkkaritki vois melkein vaihtaa sortseihin.
En ihan vielä. Lämpötila on edelleen vain himpun alle 20 astetta. Teini kyllä vähän valitti, että on kylmä, ja otti peiton päälleen sohvalla istuessaan, mutta minä kehotin pukemaan ylleen villapaidan.
Vilp on ollut päällä koko kesän, kun lämmittää veden. Nyt olen kääntänyt myös patterit päälle. Ei ne kovin paljon vielä lämpiä, on kuitenkin +21-22.