Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei rakasta kukaan

Vierailija
23.09.2024 |

Olen jo keski-ikäinen, jolla vanhemmat ovat kuolleet vuosia sitten. Ei ole perhettä, eikä kumppania ja olen hyvin introvertti ihminen. Olen sinänsä sinut asian kanssa, nyt vain tuli mieleen ja tunnetilaan jokin kaipuu tai jotakin. En tiedä. Olisi edes jokin järkevä/ tärkeä elämäntehtävä, mutta ei. En ole tarpeeksi älykäs tai viehättävä. Silti olen täällä. Miksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti alilautamieskin kaipaa rakkautta. Vaikea kuvitella, että hän sitä ikinä saisi kun käytös on tuollaista.

Mies kuitenkin  valitsee itse, onko kokonainen ihminen vai munallaan ajatteleva tyhjäpäinen elukka.

Ihmistä voi rakastaa, kokovartalo*yrpää ei. 

Vierailija
22/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä kotoa kukaan hae. Ihminen on kyllä ihan yksin täällä maapallolla, pitää itse tajuta mistä tulee hyvä mieli ja miten nauttia elämästään eihän se kenenkään muun tehtävä ole olla mikään seremoniamestari toisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties monettako päivää itket "keski-ikäisen" orpouttasi. Ilmeisesti elämäsi on muutenkin poikkeavaa. Oletko mt-eläkkeellä, joutilas ja passiivinen?

Läheisriippuvuutta osataan hoitaa, mutta sinähän et sitä halua kun on niin kivaa ja turvallista kietoutua suruvaippaan. Jonkinlaista masokismia tuokin. Muutosvastarintaa ja syvää pelkuruutta elää.

Sori, mutta jonkun pitää tämä sulle sanoa siinä toivossa, että se kopsauttaa sut koomasta hereille elämään edes hetkeksi  ennenkuin kuolet.

Vierailija
24/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesäälistä kultamitali🥇

Vierailija
25/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän talven täällä yksin  viettää sain muistot vaan seuranain.

Vierailija
26/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, aattele. Ja silti me ollaan ihan yhtä arvokkaita kuin kuka tahansa. Niin siistiä.

Vierailija
27/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele rakastamaan itseäsi, siitä kaikki lähtee.

Muiden kuin omie vanhempien on vaikea rakastaa ihmistä joka ruikuttaa ja uhritutuu,  se ei vedä puoleensa ketään.

Opettele löytämään itsestäsi hyvää, opettele antamaan itsellesi tunnustusta ja hyväksyntää, sitä kautta voit kasvattaa itsetuntoasi ja koko olemuksesti muutuu paljon puoleensavetävämmäksi.  Voin kuvitella että jos joku nyt tällä hetkellä tulisi sanomaan sinulle jotain myönteistä, torjuisit sen heti.  Sillä tavallako kuvittelet saavuttavasi kenenkään hyväksyntää ja ystävyyttä ja rakkautta? Kuka jaksaa ihmistä joka vain ruikuttaa?

Vierailija
28/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo ruikuta. Nelikymppisenä tulee se omituinen elämänvaihe jolloin alkaa pohtia kaikkea syvällisemmin. Itsellenä se johti syvään masennukseen joka kesti monta vuotta mutta joka oli aika ihme juttu kaikenkaikkiaan koska se avasi ovet aivojeni toimintaan. hyvää yötä.

Vierailija
29/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira, se rakastaa ehdoitta.

Ja Jumala, tietty, myös. En ole kirkkouskova, mutta meitä rakastetaan, uskon, ehdoitta henkimaailmasta käsin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän