Lääkäri ei usko että olen mielisairas
Töihin en voi mennä sillä olen nähnyt ja kuullut harhoja viimeiset kymmenen vuotta, ahdistus on suunnaton ja saatan olla aggressiivinen. Lääkäri käskee vain ottaa niskasta kiinni, lopettaa teeskentely ja mennä töihin. Näinkö sairaita kohdellaan? Eikö tapauksessani pitäisi kirjoittaa eläkesuositus?
Kommentit (22)
Sun olisi pitänyt raapaista turpaan sitä lääkäriä. Lieventävä asianhaara on että kerroit olevasi ongelmaksi asti agressiivinen. Yritit siis hakea apua mutta lääkäri en antanut sitä. Varaa uusi lääkärin aika....
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri on oikeassa. Lopeta feikkaaminen ja mene töihin.
Sä haluat jonnekin töihin harhaisen ja aggressiivisen ihmisen?
Lääkäreistä on apua vain fyysisiin vaivoihin. Muuten niiltä ei saa apua. Ihmiset ei saa niiltä niitä lääkkeitä mitä pyytävät. Eikä ne kirjoita saikkua ja eläkettä niitä tarvitseville.
Siis silloin kun olin täysi psykoosissa sosiaaliset taitoni olivat kirjaimellisesti 0, en ymmärtänyt enää puhetta, en osannut tuottaa puhetta, olin harhoissani ja poliisit vei pakkohoitoon kun ambulanssihenkilöillä ei ollut kiinniotto oikeutta. Hoitojakson jälkeen laitettiin sairauslomalle ja vasta sen jälkeen työkyvyttömyyseläkkeelle
Tuen lääkärin päätöstä. Lopeta trollaaminen
Eri lekuri. Yksityinen ehkä. Muitakin ahdistaa ja sama tulos. Siksi perustulo?
Muakin vähän ahdistaa. Eläkkeelle haluaisin.
Onnistuuko jos esittää hullua ?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse esittää. Olet käynyt vauvapalstalla niin se riittää todisteeksi hulluudesta. Mennään yhdessä hakemaan eläkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreistä on apua vain fyysisiin vaivoihin. Muuten niiltä ei saa apua. Ihmiset ei saa niiltä niitä lääkkeitä mitä pyytävät. Eikä ne kirjoita saikkua ja eläkettä niitä tarvitseville.
Että ottasin niitä pameja kassillisen jos reseptin laitat...
Vierailija kirjoitti:
Eri lekuri. Yksityinen ehkä. Muitakin ahdistaa ja sama tulos. Siksi perustulo?
Perustulo parantaa mielisairaudet?
Minulla on hirvittävä ilmastoahdistus ja sitten vielä Trump, mutta lääkäri ei suostu päästäämään sairaseläkkeellle! :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä haluat jonnekin töihin harhaisen ja aggressiivisen ihmisen?
Ei nyt vaan putoa tuon tyypin stoori itsestään. Satusetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse esittää. Olet käynyt vauvapalstalla niin se riittää todisteeksi hulluudesta. Mennään yhdessä hakemaan eläkkeet.
Täällähän just ammutaan kaikki kakkapuhe alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ottasin niitä pameja kassillisen jos reseptin laitat...
Esimerkiksi noin. Jos tuntuu että tarvitset kassillisen pameja niin toki sen itse tiedät. Parempi se on lääkärin kautta apteekin tavaraa kuin katukaupasta mitä sattuu olemaan.
Minä käyn töissä, vaikka on paranoidinen skitsofrenia.
Täällä on kyllä sairas meininki palstalla. Kannustetaan jopa väkivaltaan. Tod näk se lääkäri ei nää sussa mitään merkkejä psykoosisairaudesta. Ois tosi ihme että diagnosoitais sen perusteella että ihminen sanoo hänellä olevan harhoja. Psykoottinen ihminen ei ymmärrä harhojen ja todellisuuden eroa eikä puhu noin. Ei myöskään pystyisi tekemään vuosikausia töitä ilman apua ja lääkitystä.
Mielisairas on termi jota ei käytetä psykiatriassa enää.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn töissä, vaikka on paranoidinen skitsofrenia.
Suojatöissä sä käyt ja vaivasi on peräpukamat.
Vierailija kirjoitti:
En voi, koska olen vihervassu. Menetän tuet ja nykyään missään työpaikassa ei saa olla kännissä.