Iloisia asioita tälle päivälle, kerro kahdehdittavan kiva juttu :p
Pinnistellään hieman ruskeiden keskellä
Join juuri kahvia kauramaidon kanssa ja minulla on viidestä suklaalevystä jäljellä vielä kaksi. Mitäs kivaa sinulle tänään?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Tekemäni nakkikastike maistui tosi hyvälle!
Oliko myös perunamuusia?
Kun pääsin töistä, niin kävin suihkussa ja sen jälkeen aloin katsomaan animea, niin kissa tuli syliin kehräämään. :3 M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko myös perunamuusia?
Tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Savuporosulatejuusto, onko Kuusamon? Se on hyvää kuten heidän vuoristojuustokin. Täytyypä käydä kaupassa 😋
Juusto on niin juustoinen hyvää, mutta eikö sen syöminen näy naamassa? Olen toki mielessäni, että olet löytänyt onnesi.
Oli vapaapäivä tänään joten lyhyempi viikko tää viikko. Sain pestyä kesävaatteita sekä vietyä turhaa tavaraa kierrätyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko myös perunamuusia?
Tottakai!
En kauheasti pidä sanasta "lohturuoka", mutta jos sellainen pitäisi nimetä, niin minun kohdallani se olisi nakkikastike ja perunamuusi, jota ei kuitenkaan juuri tule syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savuporosulatejuusto, onko Kuusamon? Se on hyvää kuten heidän vuoristojuustokin. Täytyypä käydä kaupassa 😋
Juusto on niin juustoinen hyvää, mutta eikö sen syöminen näy naamassa? Olen toki mielessäni, että olet löytänyt onnesi.
Eihän sitä jatkuvasti tai suuria määriä tarvitse syödä.
Eri
Olen vain kateellinen, kun sulla on varaa ostaa kalliita juustoja. Varmaan viinin maistelut jätit kertomattakin. t. Pienisielu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä jatkuvasti tai suuria määriä tarvitse syödä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Oli vapaapäivä tänään joten lyhyempi viikko tää viikko. Sain pestyä kesävaatteita sekä vietyä turhaa tavaraa kierrätyskeskukseen.
Ihanaa, että jollakin on aikaa tehdä kivoja juttuja. Olen onnellinen puolestasi?
"Olen vain kateellinen, kun sulla on varaa ostaa kalliita juustoja. Varmaan viinin maistelut jätit kertomattakin. t. Pienisielu"
Kuten kirjoitinkin, niin ostin tuota savuporojuustoa pitkästä aikaa. Viiniä en edes juo.
Vierailija kirjoitti:
"Olen vain kateellinen, kun sulla on varaa ostaa kalliita juustoja. Varmaan viinin maistelut jätit kertomattakin. t. Pienisielu"
Kuten kirjoitinkin, niin ostin tuota savuporojuustoa pitkästä aikaa. Viiniä en edes juo.
Savuporo osui arkaan paikkaan. Poron lihan on kyllä hyvää myös. Naatitaam naatitaan.
t.AP
Luuletko oikeasti että söin Suomen kusetus maassa 1.6 €
Se ei ole kauramaito, se on kauraJUOMA.
Vierailija kirjoitti:
Olin työhaastattelussa ja se meni hyvin.
Niinhän ne sanoo...
Koirani ei jaksa kiskaista minua kumoon, mutta rapakossa tai ojassa touhuttuaan saattaa hypätä suoraan syliin kun pomppufiilis iskee. Onnea koiravauvan odotukseen 😍
Äitini sanoi minulle kiitos. Harvemmin kuultua.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole kauramaito, se on kauraJUOMA.
Käytän kauramaito sanaa niin kauan kunnes se kielletään täysin ja kyllä se on myös juomaa. Mukavaa päivää sinulle.