Iloisia asioita tälle päivälle, kerro kahdehdittavan kiva juttu :p
Pinnistellään hieman ruskeiden keskellä
Join juuri kahvia kauramaidon kanssa ja minulla on viidestä suklaalevystä jäljellä vielä kaksi. Mitäs kivaa sinulle tänään?
Kommentit (58)
Ostin luomu äpple mustia ja join eilen sitä niin että mukana oli reilusti vodkaa. Maistui hyvältä. Aamulla herätessä ajattelin että tästä tulee takuulla helevetillinen kitupäivä, mutta eipä mitään olotiloja!? Mahtavaa. Lähen huomenna jo vesijumppaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että hyvän ystäväni tytär menee naimisiin ensi kesänä. Kiva kun pääsee häihin.
Voin kuvitella, tää olisi kivaa!
Olen ollut työttömänä vuodesta 2017. En enää välitä mistään. Säästöni loppuvat jouluun mennessä ja tammikuussa olen toimeentulotuen varassa. Jos elän sinne asti.
M58
Vierailija kirjoitti:
Poikani tulevat tänään luokseni isältään <3
Pitäkää hauskaa! Terkkuja pojille.
Vierailija kirjoitti:
Olin työhaastattelussa ja se meni hyvin.
Hehe, et silti saa paikkaa jos joukossa oli nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuon kirjoittajakin olla nuori.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se niin riippuu työpaikasta ja työstäkin. Tätähän tämä elämä on ollut aina. Kaikki eivät vain sitten sovi kaikkialle mutta yrittämisestä annan pisteitä, yritän itsekin parhaani mukaisesti saada sitä työpaikkaa. Jos ei edes hae niin ei pääse haastatteluihin ja jokainen haastattelu on aina eteenpäin. Tsemppiä kaikille yritteliäille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Aina löytyy nätimpi ja kivemmin hymyilevä.
Olen ollut ahkera ja tienannut rahaa. On mukavaa olla itsenäinen aikuinen. Jes sir (hallitukselle).
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut työttömänä vuodesta 2017. En enää välitä mistään. Säästöni loppuvat jouluun mennessä ja tammikuussa olen toimeentulotuen varassa. Jos elän sinne asti.
M58
tiedän mitä elämä on rikkaana ja köyhänä. Kun ei ole tuloja niinpä eipähän ole juurikaan menoja.Molemmilla kuitenkin sama kohtalo. Pärjäät vielä pitkälle, olet elossa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Jos nuori roikkuu täällä av:llä, hän on kehitysvammainen.
Jaksoin kävellä kaupunkiin, takasin tosin bussilla kun repussa halvempaa kaupunkiruokaa. Juttelin 2 vieraan henkilön kanssa bussipysäkillä. Postilaatikossa ei ollut yhtään laskua, jee! Hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Aina löytyy nätimpi ja kivemmin hymyilevä.
No makunsa kullakin. Älkää liiaksi vaivatko itseänne näiden typerysten takia. Vaaditaan siellä työssä jotakin muutakin yleensä. Taitaa olla uusi buumi mutta hyytyy se hymy niiltä mallinukeiltakin vielä siellä korokkeella jos ei löydy minkäänlaista aivokapasiteettia.
Nuori koirani kiskaisi tänään taluttimesta sen verran lujaa että tasapainoni petti ja pärskähdin mahalleni multapellolle. Onneksi ei ollut märkää kuten edellisellä kerralla jolloin olin turvallani luhdassa. Koirani oli iloinen ja parin prrrrkeleen jälkeen minuakin nauratti.
Vanhemmasta koirastani tulee isä ja yksi pennuista muuttaa meille. Tämäm ilon aiheen kuulin kyllä jo viime viikolla.
Iloitsen siitä että jääkaapissa on pari hyvää juustoa ja kun viinipullokin löytyy, niin taidan illalla saunan jälkeen hieman herkutella kun huomennakin on vapaapäivä.
Ymmärsin, että jatkuva itsensä vertailemi en muihin tekee onnettomaksi. Poistin somenikin. Aikaa jää myös nyt muuhunkin, kun päivät ei kulu ruudun äärellä. Aivan ihanaa.
Mummoni verikokeet ja sydänfilmi on ok, suorastaan hyvät ikäiselleen 80+ 😀
Löysin kaupasta 3 hyvännäköistä ja materiaaliltaan miellyttävää paitaa isälleni, joka asuu palvelutalossa vuodepotilaana.
Savuporosulatejuusto, onko Kuusamon? Se on hyvää kuten heidän vuoristojuustokin. Täytyypä käydä kaupassa 😋
Vierailija kirjoitti:
Sain kuolemantuomion
Se on yksi tapa päättää elämä. Onnea sinulle.
Kuulostaa aivan ihanalta, nauti <3