Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syväkosteuttava päivävoide iäkkäälle/todella ohuelle iholle?

Vierailija
23.09.2024 |

Suosituksia iäkkäälle, todella ohuelle (verisuonet kuultavat läpi, iho ryppyinen) kasvojen iholle? Päältä pintakuiva, sekaiho. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauderin daywear toimii minulla. Olen 55 v, mutta iho ei ole noin ohut. Mutta voide on ohut eikä yhtään kuivattava. Ja värisävy sopii kaikille. 

Vierailija
2/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iäkäs? Mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy Mineral 89 100H Moisture Boosting Cream

Vierailija
4/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja kookosöljy. Sisäisesti.

Vierailija
5/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuttava kasvovesi alle, niin on melkein ihan sama mitä voidetta käyttää. Luonnonkosmetiikka on minusta parasta

Esim. Tämä syväkosteuttava voide on hyvä

https://www.sinunapteekki.fi/products/madara-sos-sensitive-moisturiser-…

Vierailija
6/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinquen tuotteet on mahtavia. Itse ostanut Huutonetistä ja Torista. Suosittelen! Yleensä myydään ulkomaanlennoilla.

Vierailija
7/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväkosteutus on enemmän se, mitä iholle tehdään öisin. Päivällä voi ladata iholle kyllä kosteutusta, mutta yleensä ei puhuta syväkosteutuksesta siinä yhteydessä. Korealaisesta kosmetiikasta Round Labin Dokdo Cream voisi toimia.

Vierailija
8/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estee Lauderin daywear toimii minulla. Olen 55 v, mutta iho ei ole noin ohut. Mutta voide on ohut eikä yhtään kuivattava. Ja värisävy sopii kaikille. 

Jatkan: en tiedä, miten luin aloituksen niin väärin. Lukihäiriö,vissiin. Luin sävyttävä päivävoide, koska kerroit verisuonten näkymisestä.

eli minulla on talvisin hyvinnkuiva iho. Ennen tuota daywearia laitan kosteuttavan seerumin, esim aco -sarjan, sen jälkeen jonkinnhydrakosteuttavan, ihan lumene vaikka. Lopuksi daywearin tasoittamaan ihon väritystä.

Vierailija
9/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clinquen tuotteet on mahtavia. Itse ostanut Huutonetistä ja Torista. Suosittelen! Yleensä myydään ulkomaanlennoilla.

Minustakin clinique on tuotemerkkinä aina hyvä. Ei voi mennä pieleen.

Vierailija
11/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään pelkkä voide auta. Täytyy laittaa ensin alle vesikosteutta kosteuttavasta kasvovedestä (hyvä esim. hyaluronihappoa sisältävä Bybi Mega Mist), sitten kosteuttava seerumi (esim. Flow:n Hyaluron & Probiotics, Korresin jogurttiseerumi tai vähän kalliimmista Neostrata Restore Bionic Face Serum), sitten öljy tai voide jolla lukitaan kosteus ihoon. 

Itsellä tällä hetkellä käytössä Bybi Mega Mist + Korres Greek Yoghurt seerumi + Nörre Nordic Calming kasvoöljy. Hyvin toimii. Ihan kesällä saatan käyttää öljyn sijasta kevyempää voidetta kasvoille.

Vierailija
12/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jos iskee tosi kuiva iho, niin ostan tätä kosteusvoiteen alle https://www.yliopistonapteekki.fi/avene-hydrance-boost-serum-30-ml-96205

Olen myös kokeillut noita kosteuttavia kosteusvesiä, mutta en ole huomannut niistä apua. Seerumi parempi, ja tuo on ihan yhtä hyvä kuin kalliimmat. Myöskään pelkkä syväkosteuttava päivävoide ei riitä. 

Vierailija
13/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loistaa posket nykyään kuin vauvan pylly ja sen on saanut aikaan lotraaminen risiiniöljy-frankincenseöljyllä. Suosittelen. Siis ulkoisesti

Vierailija
14/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän rasvainen iho kun syön voita ja makkaraa ja kuivataan ihoa Tok,annin ihanalla. Copacabana partavedelä.  Olen siis yli 171,5 cm miesten mies ja kai hopeakettukin, tai en tiedä, kun tukka lähti.

Vierailija
15/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaan lennoilla? Ei lentokoneessa ole mitään  kosmetiikkaa myyty vuosikausiin. Ja noita tuotteita myyvät kaikki kempparit, verkossa ja livenä. Ei niitä käytettyinä tai muuten kirpparilta tarvitse ostaa. 

Vierailija
17/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Soothing day cream 24h moisture on minusta hyvä. Hajusteeton ja herkälle iholle sopiva päivävoide joka sisältää suojakertoimen SPF15. Alle voi laittaa jonkun kosteuttavan seerumin jos tarve vaatii. saman sarjan yövoide myös mainio tuote. Käyvät miehelle ja naiselle.

Vierailija
18/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy. Laadukas kasvoöljy.

Vierailija
19/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän käytä liian kuivattavia puhdistustuotteita? Öljypuhdistuksen jälkeen laitat vaikkapa Atopikin kasvovettä (seerumimaista) plus hyaluronihapposeerumia ja sidot ihoon jollain kasvoöljyllä. 

Vierailija
20/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ektoiini pitoinen voide.  Itsellä toiminut, olen 66 v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan