Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kokoomuslainen ja ihmettelen suuresti miksi kokoomus kaveeraa persujen kanssa

Vierailija
23.09.2024 |

Persut ovat junttipuolue. Sen tietää oikeasti kokoomuskin.

Kommentit (791)

Vierailija
681/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras hallitus ikinä! Vain sohvalla makaajat työnvieroksujat ulisee.

Olen lukion opettaja enkä todellakaan makaa sohvalla.

Tämä hallitus on viemässä Suomea perikatoon. Olen hyvin porvarillisesta kodista kotoisin ja äänestänyt kokoomusta lähes koko ikäni. Nyt kun olen nähnyt mitä tämä hallitus on saanut aikaan - epätoivoa, ahdistusta ja aivan käsittämätöntä pahaa oloa - en voi enää muuta kuin olla surullinen siitä, kuinka kokoomuksesta on tullut persujen sisarpuolue. Maan vähäosaisia potkitaan päähän entistä enemmän.

Hävetkää hallitus - te ette välitä tämän kansan heikoista YHTÄÄN.

Niin samaa mieltä. Suomalaiset ovat tähän asti pitäneet huolta sairaista, vähäosaisista ja heikossa asemassa olevista. Suomi oli 2. maailman sodan jälkeen yksi Euroopan köyhimmistä maista. Tapahtui valtava elintason nousu, kiitos koulutuksen, sivistyksen ja sosiaaliturvan. Iso muutos tässä on tapahtunut Orpo-Purran hallituksen aikana. Sana ahneus kuvaa nykytilannetta parhaiten.

Vierailija
682/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Love kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että jos Persujen tilalla hallituksessa olisi SDP, otettaisiin Suomeen kaikki halukkaat maah anm uutta ajat ja tur VA paik anh akijat, itärajan olisi auki ja kehitysapua lisättäisiin merkittävästi. Olisiko se sitten hyvä?

Eikö suurin osa demareista äänestänyt käännytyslain puolesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda Love kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että jos Persujen tilalla hallituksessa olisi SDP, otettaisiin Suomeen kaikki halukkaat maah anm uutta ajat ja tur VA paik anh akijat, itärajan olisi auki ja kehitysapua lisättäisiin merkittävästi. Olisiko se sitten hyvä?

No tuo lista on se, mitä persut syöttää, kun niille tärkeintä on mustamaalata vihervassareita, miksi ne katsoo vihreät, vasemmistoliiton ja demarit.

Vihreitä ne vihaa ilmastonsuojelun takia, kuten kaikki putinistit.

Vasemmistoliittoa ne vihaa, koska ovat äärioikeistoa.

Demareita ne vihaa, koska ne on duunarien puolue, ja kilpailevat samoista äänistä, kuin persut.

Vierailija
684/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Niin, mutta itsehän kirjoitit näin:kieltäydyn kategorisesti ylennyksistä missä palkka ei nouse vähintään 40%. 

Joten toistan: Miksi sinulle ei tarjota sellaista palkkaa? Miksi sinua ei kannusteta (lainaan taas sanojasi) hyödyntämään koko tuontantopotentiaalisiasi ja siirtymään parempiin hommiin? Miksi sinulle tarjotaan liian vähän eikä huomata, että (omasta mielestäsi) sinulle kuuluisi vähintään 21 000 euroa?"

Koska aina löytyy joku vähemmän pätevä tekemään tuolla palkalla. Minua eivät siihen saa.

Sinähän vastaat asian vierestä joka kysymykseen. :D

Eli nyt kun kysyin, miksi sinua (joka saat vaivaiset 6500 euroa kuussa) ei oteta 12 000 euron töihin (joihin haluaisit), vastaat, että niihin töihin otetaan aina joku vähemmän pätevä. Mahtavaa. 

Minä nimenomaan sanoin että en halua noihin hommiin koska työmäärä kasvaa enemmän kuin käteen jää lisärahaa.

Sinä olet lukutaidoton monivammainen jolle tuo on vaikea ymmärtää.

En halua vastaanottaa työtä jossa työmäärä kasvaa enemmän kuin palkankorotuksesta jää käteen koska silloin käytännössä tuntipalkkani laskee. Tienaan nyt asiantuntijana 6500 euroa kuukaudessa. Minä en ota 12000 euron kuukausipalkan tehtävää koska työmäärä kasvaa. Työhön kuuluu silloin viikottaisia ulkomaantyömatkoja, työpäivät venyvät yli 12 tuntisiksi, ja täytyy päivystää viikonloput. 

On joitakin uraohjuksia jotka tuohon suostuvat koska seuraava ura-askel on se 20-30k€/kk, mutta niihin ei karsiudu kuin murto-osa koska paikkoja on vähemmän kuin halukkaita ja päteviä. 

Ja niissä työmäärä kasvaa vielä enemmän, eli sekin on todella huono diili. 

Sinulle tämä on todella vaikea ymmärtää koska et osaa kuin erittää kuolaa jota joku muu pyyhkii. 

Vierailija
685/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin hävettäisi jos olisin äänestänyt kokoomusta.

Ja nyt koko maa ajetaan alas ja persut riehuu ja sekoilee ja orpo osaa vain hämmästyä. Älytöntä hommaa.

Vierailija
686/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin hävettäisi jos olisin äänestänyt kokoomusta.

Ja nyt koko maa ajetaan alas ja persut riehuu ja sekoilee ja orpo osaa vain hämmästyä. Älytöntä hommaa.

Sieltä löytyi taas vihervasemmistolainen jonka mielestä EU:n ei kuulu olla energiaomavarainen, vaan pitää tukea Venäjää kaasuostojen muodossa. 

Vierailija
687/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen korkeakulttuuria harrastava PS-äänestäjä ja minusta on ihan järkevää, että palveluista nauttivat maksavat niistä enemmän. "

Kaikilla ei ole varaa. Tuolla asenteella laadukas kulttuuri on kohta vain rikkaiden huvia.

Onhan meillä Areena ja kirjasto. Ei ole veronmaksajien tehtävä maksaa köyhälistön oopperalippuja.

Menisit töihin!

Vierailija
688/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda Love kirjoitti:

No tuo lista on se, mitä persut syöttää, kun niille tärkeintä on mustamaalata vihervassareita, miksi ne katsoo vihreät, vasemmistoliiton ja demarit.

Demareita ne vihaa, koska ne on duunarien puolue, ja kilpailevat samoista äänistä, kuin persut.

Kumpi on putinisti: Vihervasemmistolainen jokka mielestä EU:n kuuluu rahoittaa Venäjän sotakassaa kaasuostoin tänäänkin kymmenillä miljardeilla dollareilla, vai persu joka haluaa kiristää pv-virkojen kaksoiskansalaisuuskriteereitä, viisumipolitiikkaa ja venäläisten maakauppoja?

Vierailija
689/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda Love kirjoitti:

Kumpi on putinisti: Vihe

Persut, joka äänestää joka kerta eduskunnassa naisten oikeuksien lisäämistä vastaan, ovat sitä mieltä, että vähemmistöillä ei ole ihmisoikeuksia, ja jotka ovat toimittajien maalittamisella saaneet Suomen romahtamaan sananvapautta mittaavassa tilastossa.

Aivan kuten niiden lempimaassa Venäjällä.

Vierailija
690/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on Kokoomukselle hyödyllinen idiootti ja yllytyshullu, jonka selän taakse Kokoomus voi mennä piiloon. Nykyinen politiikka on EKn sanelemaa Kokoomuslaista politiikkaa jota Persut on pantu tyhmänä toteuttamaan ja samalla keräämään syyt niskoileen.

Riikka Purra luulee paistattelevansa menestyksessä kun Orpo hieman taputtelee, mutta seuraavat vaalit tulee olemaan kylmää kyytiä.

Vierailija
691/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Persut, joka äänestää joka kerta eduskunnassa naisten oikeuksien lisäämistä vastaan, ovat sitä mieltä, että vähemmistöillä ei ole ihmisoikeuksia, ja jotka ovat toimittajien maalittamisella saaneet Suomen romahtamaan sananvapautta mittaavassa tilastossa.

Aivan kuten niiden lempimaassa Venäjällä."

Toistan kysymyksen.

Kumpi on putinisti: vihervasemmistolainen joka haluaa ajaa alas EU:n energiaomavaraisuuden ja haluaa rahoittaa kaasuostoin Putinin sotakoneistoa, vai persu joka haluaa kiristää pv-virkojen kaksoiskansalaisuuskriteereitä, viisumipolitiikkaa ja venäläisten maakauppoja?

Vai meinaatko että Putin on pahoillaan joka kerta kun EU ostaa häneltä kaasua, ja että hänelle pahin mahdollinen asia olisi jos EU ostaisi häneltä verikaasua enemmänkin?

Vastaa kysymykseen. En tarvitse tekstiseinääsi.

Vierailija
692/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Toistan kysymyksen.

Kumpi on putinisti: vihervasemmistolainen joka haluaa ajaa alas EU:n energiaomavaraisuuden ja haluaa rahoittaa kaasuostoin Putinin sotakoneistoa, vai persu joka haluaa kiristää pv-virkojen kaksoiskansalaisuuskriteereitä, viisumipolitiikkaa ja venäläisten maakauppoja?

Vai meinaatko että Putin on pahoillaan joka kerta kun EU ostaa häneltä kaasua, ja että hänelle pahin mahdollinen asia olisi jos EU ostaisi häneltä verikaasua enemmänkin?

Jankuttajapersun paluu 😁

Täällä ei pelata sinun säännöilläsi, joissa sinä käsket ja muut hyppää. Sinun teksteilläsi ja määräyksilläsi ei ole yhtään sen enempää arvoa, kuin muidenkaan. Ja koska osaat vain komennella, saat leikkiä ihan itseksesi. Tai katsele vaikka Halla-ahon kuvaa ajankuluksi.

Minä keskustelen niiden kanssa, jotka osaa keskustella, eivätkä keksi jotain omia sääntöjään.

Vierailija
693/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Toistan kysymyksen.

Jankuttajapersun paluu.

Juu, tais käydä välissä vetää lisää kaljaa. 😅

Vierailija
694/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuttajapersun paluu 😁

Täällä ei pelata sinun säännöilläsi, joissa sinä käsket ja muut hyppää. Sinun teksteilläsi ja määräyksilläsi ei ole yhtään sen enempää arvoa, kuin muidenkaan. Ja koska osaat vain komennella, saat leikkiä ihan itseksesi. Tai katsele vaikka Halla-ahon kuvaa ajankuluksi.

Minä keskustelen niiden kanssa, jotka osaa keskustella, eivätkä keksi jotain omia sääntöjään."

Kysyin todella yksinkertaisen kysymyksen. Faktahan on se, että vihervasemmistolainen ei osaa vastata siihen koska on kivempi uskotella itselleen että on hyvien puolella samalla kun rahoittaa Venäjän sotakoneistoa.

Minä muuten pidän vihervasemmistolaisia ydinvoimavastaisia Putinin verikaasufaneja yksiselitteisesti rikollisina. Kun sota on päättynyt, ehdotan että jokainen teistä lähetetään Ukrainaan kantamaan kaulassa kylttiä missä lukee ukrainaksi, venäjäksi ja englanniksi: "Minä äänestin Venäjän sotakoneiston rahoittamisen puolesta kannattamalla venäläistä verikaasua EU:n energiaomavaraisuuden sijaan."

Onko joku syy miksi et lähtisi tuohon? Luulisi että jos uskot asiaasi ja uskot että EU:n verikaasuostot ovat Ukrainalle hyväksi tässä sodassa, sinullahan ei pitäisi olla mitään pelättävää.

Itse toki odotan että teidät ripustetaan ukrainalaisten toimesta oikeutetusti lampputolppaan,  mutta eihän sinulla pitäisi tosiaan olla mitään pelättävää tuossa.

Vierailija
695/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan sama, vaikka koko persujen eduskuntaryhmä tulisi koko loppu kauden eduskuntaan suippohattu ja lakana päällä. Ei se RKP:tä, EK:ta tai kristillisiä haittaa. 

Ovat myyneet sielunsa saatanalle, koska heillä on hyvä hallitusohjelma. 

Se mua naurattaa, että joku ei ole asiaa vielä ymmärtänyt. 

Vierailija
696/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväähän tässä on se, että nyt tiedetään, mitä se "kokoomuslainen politiikka" sitten oikeasti on, puhumattakaan kd/rkp eli sinimustaa, jopa fascistista. Ei tietoakaan sivistysporvareista, arvoista saati isänmaallisuudesta...

Itse olen päättänyt hakea sivariksi (olen reservin majuri), koska tämä meininki nyt ei enää ole puolustamisen arvoista.

Vierailija
697/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hallitus on viemässä Suomea perikatoon. Olen hyvin porvarillisesta kodista kotoisin ja äänestänyt kokoomusta lähes koko ikäni. Nyt kun olen nähnyt mitä tämä hallitus on saanut aikaan - epätoivoa, ahdistusta ja aivan käsittämätöntä pahaa oloa - en voi enää muuta kuin olla surullinen siitä, kuinka kokoomuksesta on tullut persujen sisarpuolue. Maan vähäosaisia potkitaan päähän entistä enemmän.

Niin samaa mieltä. Suomalaiset ovat tähän asti pitäneet huolta sairaista, vähäosaisista ja heikossa asemassa olevista. Suomi oli 2. maailman sodan jälkeen yksi Euroopan köyhimmistä mais

Suomessa kyllä pidetään huolta vähäosaisista. Se ei ihan kuitenkaan tarkoita sitä, että kelan rahoilla lorviville laiskottelijoille pitää kustantaa keskustasta kaksio koska siellä on niin kivaa.

Vierailija
698/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä. Suomalaiset ovat tähän asti pitäneet huolta sairaista, vähäosaisista ja heikossa asemassa olevista. Suomi oli 2. maai

Talouden tervehdyttämisella ajetaan sitä, että tulevaisuudessakin sairaista ja heikoista voitaisiin pitää huolta eikä panna kaikkea haisemaan yhden sukupolven lonnijoiden ja makoilijoiden huvituksiin.

Vierailija
699/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankuttajapersun paluu 😁

Minä keskustelen niiden kanssa, jotka osaa keskustella, eivätkä keksi jotain omia sääntöjään."

Kysyin todella yksinkertaisen kysymyksen. Faktahan on se, että vihervasemmistolainen ei osaa vastata siihen koska on kivempi uskotella itselleen että on hyvien puolella samalla kun rahoittaa Venäjän sotakoneistoa.

Minä muuten pidän vihervasemmistolaisia ydinvoimavastaisia Putinin verikaasufaneja yksiselitteisesti rikollisina. Kun sota on päättynyt, ehdotan että jokainen teistä lähetetään Ukrainaan kantamaan kaulassa kylttiä missä lukee ukrainaksi, venäjäksi ja englanniksi: "Minä äänestin Venäj

Jonkun persutrollin mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Eikä yhtään ihmetytä, että putinistilla on väkivaltafantasioita. Kenelläpä teistä ei olisi.

Jankuta vaan vielä lisää, luonne tuli jo selväksi, mutta voisit kertoa vielä vaikka paljonko trollitehtaan palkka on.

Vierailija
700/791 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuttajapersun paluu 😁

Minä muuten pidän vihervasemmistolaisia ydinvoimavastaisia Putinin verikaasufaneja yksiselitteisesti rikollisina. Kun sota on päättynyt, ehdotan että jokainen teistä lähetetään Ukrainaan kantamaan kaulassa kylttiä missä lukee ukrainaksi,

Eli olet sitä mieltä että ukrainalaiset ovat kiitollisia siitä että EU ostaa verikaasua kymmenillä miljardeilla dollareilla suoraan ja epäsuoraan päivittäin?

Kyllä vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan