Usein kun deitti peruu treffit flunssan takia, ei hän ikinä enää ehdota uusia treffejä
Oletteko huomanneet saman ilmiön kuin minä:
Jos olen sopinut deittisovelluksessa treffit matchin kanssa, siis vaikka match itse kutsunut minut treffeille, niin jos hän viime tingassa peruu treffit sairastumisen (tai jonkun muun syyn) takia, niin hän ei enää koskaan ota yhteyttä sopiakseen uuden ajankohdan treffeille?
Minulla piti tänään maanantaina olla lounastreffit yhden Tinder-matchin kanssa, mutta hän ilmoitti eilen sunnuntaina aamupäivällä, että hän on sairastunut flunssaan ja joutuu perumaan treffit. Saas nähdä, että ehdottaako hän myöhemmin tällä viikolla uutta ajankohtaa treffeille.
Ainakin kerran aiemmin muistan, että mies on myös pari päivää ennen treffejä ilmoittanut olevansa flunssassa. Sillä kerralla mies otti parin kuukauden kuluttua uudelleen yhteyttä ehdottaakseen treffejä, mutta olin siinä vaiheessa jo muuttanut pois siltä paikkakunnalta.
Sitten kerran olin jo kertaalleen käynyt treffeillä miehen kanssa ja oltiin sovittu toiset treffit, jotka hän perui flunssan takia edellisenä iltana ja vasta vuoden kuluttua olisi halunnut lähteä toisille treffeille.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Sun kanssa turvallista paikkaa ei olekaan. Itse kyllä suosin ihan normaaleja treffejä matalalla kynnyksellä. Ravintola tsi sauna ei ole matalan kynnyksen paikka.
Mikä paikka kelpaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan flunssan alkaessa tiedä meneekö sairastaessa kaks päivää vai viikko. Ehkä se on kuitenkin korona ja menee kaksikin viikkoa. Eli en odottaisi myöskään toiselta osapuolelta ennustajan kykyjä. Asia erikseen on sitten se, jos kommunikaatio loppuu tähän sairasilmoitukseen.
Niin, kun ei ole oltu yhteydessä "sairastumisen" jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee samaa, paitsi että ne ei ehdota koskaan edes niitä ensimmäisiä treffejä. En ole myöskään koskaan kuullut naisen ehdottavan yhtään treffipaikkaa tai -tekemistä.
Aijaa? Mä olen aika monta kertaa kutsunut miehiä treffeille ja tehnyt pöytävarauksen ravintolaan.
Ravintolaan ekoille treffeille? Oikeesti? Huh huh. En lähtisi. M40
Ajattelitko että saunailta olisi mukava ja turvallinen paikka ensitreffeille ihan tuntemattoman kanssa?
Ainoat treffivaihtoehdot on ravintola tai saunailta?
No minä mieluiten kyllä tapaan ravintolassa tai kahvilla, missä on muitakin ihmisiä. En lähde ensitreffeille mihinkään syrjäiselle ulkoilureitille tai toisen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Mä olen aika monta kertaa kutsunut miehiä treffeille ja tehnyt pöytävarauksen ravintolaan.
Miksi et lähtisi?
Saa p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko että saunailta olisi mukava ja turvallinen paikka ensitreffeille ihan tuntemattoman kanssa?
Mä olen naisena saanut kerran Tinderissä kutsun tulla miehen kesämökille jonnekin *keskelle ei mitään* "saunomaan ja paljuttelemaan ja katsomaan mihin ilta johtaa..."
koska olet niin rasittava ihminen, hoksasi että olet täällä palstalla tekemässä deitti sitä ja deitti tätä aiheita
Christiiina kirjoitti:
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ap
Lisää kommentteja?
Mikä vika on ravintolassa? Neutraali paikka ja on aikaa jutella vähän pidempään.
Eihän nyt kukaan sinne treffeille ihan sokkona mene. Onhan sitä ennen kuitenkin jo tutustuttu alustavasti, kirjoiteltu viestejä ja juteltu puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on ravintolassa? Neutraali paikka ja on aikaa jutella vähän pidempään.
Mä olen ollut joku 26 kertaa ensitreffeillä ravintolassa illallisella/lounaalla/brunssilla ja aina on ollut kivaa.
On kokemusta siitä, että esim. flunssan takia peruuntuneet treffit eivät koskaan toteudu ja yhteydenpito hiipuu siihen. Toisaalta taas on kokemusta, että flunssan takia perutut treffit ovat toteutuneet sitten kun deitti on parantunut. Ei näistä aina tiedä.
Sairastuminen on tietysti hyvä tekosyy perua, jos ei vaan kiinnosta, en kyllä ymmärrä miksi sitä ei voi sanoa vaan suoraan. En jäisi kyselemään tuollaisen perujan perään, vaan hän saisi sitten itse ehdottaa uutta ajankohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee samaa, paitsi että ne ei ehdota koskaan edes niitä ensimmäisiä treffejä. En ole myöskään koskaan kuullut naisen ehdottavan yhtään treffipaikkaa tai -tekemistä.
Mä voisin lähteä. Mutta en tämän palstaprovo christiinan kanssa.
Ainoat treffivaihtoehdot on ravintola tai saunailta?