Nainen, koska annat uuden kumppanin nuolla ensimmäistä kertaa? Ja pyydätkö tekemään niin?
Tilanne sellainen, että erosin pitkästä parisuhteesta, jossa ei ollut suuseksiä käytännössä juuri lainkaan. Minä nautin siitä kovasti, varsinkin antavana osapuolena, mutta en ehkä ole mikään mestari siinä koska harjoitusta on ollut niin vähän. Nyt on seksihommat aloiteltu uuden naisen kanssa, mutta vielä ei ole ollut suuseksiä. Haluaisin kovasti, mutta mietityttää että onko sen ehdottaminen yläpeukku vai alapeukku, koska nainen ei ole itsekään puhunut aiheesta mitään.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä harrastan suuseksiä ihan ekallakin kerralla kundin kanssa. En kylläkään koskaan pyydä suuseksiä, sillä se ei ole kivaa jos toinen ei nauti sen antamisesta. Mutta nykyisin en enää ota munaa suuhun ennen kuin mies on nuollut mua. Jatkossa en ehkä etene seksiin enää ollenkaan, ellei mies oma-aloitteisesti heti nuole. Näin voisi karsia heti alussa aika monta turhaa tyyppiä, sillä kokemuksen perusteella väittäisin että mielellään pillua nuolevat miehet ovat keskimäärin parempia sängyssä.
Ihanan syntistä antaa ekoilla treffeillä suuseksiä puolin ja toisin. Kiihottaa, kun nainen nauttii ja antautuu täysin. Silloin tekee mieli antaa kunnon kielisuudelmia myös pimpille. Siihen päälle kun saa työntää vielä paljaalla sisään ja nainen pyytää kiimaisena että enhän sitten laukea sisään. Sitten vasta seksi
Tuntuu muuten höpöltä ekoilla treffeillä höylätä muijaa paljaalla ja laskea lasti sisään
Vaimo oli seurusteluaikana niin kainovieno, että meni eka vuosi ennen kuin pienestä vastustelusta välittämättä aloin nuolemaan pillua kun sanoin, että haluan.. Siitä lähtien siitä tuli pakollista aina ennen yhdyntää. Ei ole ollut seksiä ilman pillun nuolemista. Varmin konsti saada vaimon pillu syömään kädestä kiimassaan ja varma konsti saada orgasmit. Vaimo tiennyt jo aikojen alusta, että olen rakastanut pillun nuolemista.