Yksinkertainen keino välttää raiskaussyyte
Olen harrastanut seksiä kymmenien naisten kanssa ensi tapaamisella. Varmin keino välttyä karvailta jälkiseuraamuksilta, on pitää huolta naisen tarpeista ja nautinnosta. Ei hän kehtaa kertoa kellekään, kuinka himokkaasti antautui pitkän ja komean muukalaisen vieteltäväksi ja sai elämänsä parhaat orgasmit.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta oikeaa raiskausta oikeasti tapahtuu, versus "väitetty" raiskaua. Ja useasti sen raiskauksen lisäksi nainen pääsee hengestäänkin näin ei jää lavertelemaan...
Minun näkökulmastani tämä on yhdentekevää.
Sama kun kysyisi kuinka monta pahoinpitelyä miehet saa kokea, kun puhutaan naisten pahoinpitelystä. Kilpailu siitä kenellä on asiat huonommin, ei auta uhria tippaakaan. Siksi minä äänitän jokaisen aktin. Aktin äänittäminen ei varmaankaan ole sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko, että normaali nainen keksii jotain raiskausjuttuja? eiköhän se ole äärimmäisen harvinaista. Pidättekö kaikkia naisia vaanivina hulluina, tunteettomina?
Helvetistäkö sen tietää, kuka keksii ja kuka ei? Olen oppinut tähän ikään mennessä, että naisiin ei voi luottaa missään asiassa. Mielipide vaihtuu milloin mistäkin syystä ja aina on jokin selitys, jolla mikä tahansa asia saadaan miehen syyksi. Naiset eivät toimi logiikan ja järjen mukaan, vaan elävät tunteidensa vietävinä.
Kannattaa hakea seksi maksulliselta naiselta. Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tässä vasta sekin tapaus, jossa nainen hankki miehelle raiskaustuomion, koska mies häiriköi naista ei-seksuaalisesti ja nainen halusi miehestä eroon. Nainen kuitenkin tuli tunnontuskiin ja tunnusti. Miehen tuomio purettiin ja nainen tuomittiin väärästä ilmiannosta.
Tämä on hyvä muistutus siitä, että usein ne väärien raiskaussyytteiden kohteeksi joutuvat miehetkään eivät ole mitään puhtaita pulmusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko, että normaali nainen keksii jotain raiskausjuttuja? eiköhän se ole äärimmäisen harvinaista. Pidättekö kaikkia naisia vaanivina hulluina, tunteettomina?
just näin, on iso kynnys mennä poliisille kertomaan raiskauksesta, saati keksitystä! Jos saatte pillua, niin naikaa elämän ilolla, pääsette myöhemminkin naimaan!
Ei keksittyyn raiskaukseen liity traumaa kuten oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvelisin että selvin päin sekstailu vähentää riskiä kummasti.
Joo, nykyään deittailen vain selvinpäin ja tinderin kautta. Ikinä en lähtisi esim. baarista naisen matkaan.
-AP
Tekstien perusteella kaikki palstamiehet uskovat olevansa pitkiä ja komeita.
Ensimmäinen voi mahdollisesti pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Tekstien perusteella kaikki palstamiehet uskovat olevansa pitkiä ja komeita.
Ensimmäinen voi mahdollisesti pitää paikkansa.
En tiedä muista, mutta mä ainakin olen, ja se auttaa saamaan naisia. Tietty älykkyyttä ja tilannetajua vaatii myös. Mulla siis monet ekat treffit päätyt sänkyyn ja myös jää viimeiseksi treffeiksi. Välillä mietin jälkikäteen, että naiset ovat suostuneet aika helpolla, mutta yksikään ei ole jäänyt tyytymättömäksi. Selvinpäin tosiaam treffit aina, niin vähentää väärinymmärrysten riskiä ja molemmat ovat järjissään ja suostuvaisia.
Kerran olin treffeillä naisen kanssa paikallisessa baarissa. Kahden oluen jälkeen hän ehdotti, että juodaan lisää, joten sanoin, että joko juodaan tai sot harrastetaan seksiä, eli jos jatketaan juomista, niin unohdetaan seksi. Hän vei minut kotiinsa ja harrastimme seksiä pari kertaa, kunnes hän dumppasi minut yöhön ja ghostasi.
-AP
Kuinkahan monta oikeaa raiskausta oikeasti tapahtuu, versus "väitetty" raiskaua. Ja useasti sen raiskauksen lisäksi nainen pääsee hengestäänkin näin ei jää lavertelemaan...