Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö mies käsittelemään ja huomaamaan itseään komeamman miehen ?

Vierailija
22.09.2024 |

Onko heti kateus-refleksi päällä kuten naisilla on, eli jos nainen näkee itseään kauniimman naisen. Miten mies käyttäytyy, kun kohtaa itseään maskuliinisemman miehen, syntyykö tappelu vai kaveruus ?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittely tarkoittanee turpaanvetoa?

Vierailija
2/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole kateellinen jos näen kauniin naisen. Mä katson lähinnä ihastellen, että onpas kaunis nainen. En ymmärrä miksi mun pitäisi olla kateellinen.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä komeus ei merkkaa, vaan varakkuus. M45

Vierailija
4/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin naisen logiikkaa. Ei miehiä tuollainen vertailu kiinnosta. Naisten juttuja.

Vierailija
5/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisena ja komeana miehenä voin sanoa, että kaveruutta syntyy vähemmän. Aika usein pystyn tulkitsemaan muista miehistä että tekevät päässään jotain arviota ja kokevat pientä huonommuutta ja se latistaa tunnelmaa. Käytökseltäni en ole dominoiva, mutta kuitenkin itsevarma.

Kateutta taitaa olla aika paljon, ainakin niin outoja kommentteja välillä kuulen. Kai niiden tarkoitus on yrittää pienentää minua ja luoda illuusio etten olekaan juuri mitään.

Vierailija
6/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelemään liukuvoiteella?

Vierailija
7/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin naisen logiikkaa. Ei miehiä tuollainen vertailu kiinnosta. Naisten juttuja.

Aloitus oli miehen.

Vierailija
8/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se minua koskee mitä toinen mies on tai ei ole?

m41

Vierailija
9/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta!

Vierailija
10/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valitettavasti joku narukätinen soijapoika jolla on tribaalitatska luulee olevansa maskuliinen, yleensä nauran heille päin naamaa. 

Vierailija
11/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Monikin mies on koeampi kuin minä mutta mitä sitten? Enemmän kiinnostaa naiset.

Vierailija
12/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten joku miespoikamies (en muista minkä ikäiseltä vaikutti) tuijotti yhtä tosi komeaa miestä. Oikein katse liimautui ja silmät olivat suurina.

Vierailija
13/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä tiedosta onko joku mies komea tai ruma. En näe miehissä tai itsessäni mitään "komeutta" niin en pysty vertaamaan. Sen tietysti huomaa onko joku pitkä/lyhyt, lihava/laiha ym.

Tuntuu että se on miehillä vähän toisarvoistakin kun itsekin on ihan hyvin pärjännyt naisrintamalla vaikka olen ihan perus 178/75 enkä komea mielestäni.

Vierailija
14/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin naisilla kateus, jos näkee itseään kauniimman naisen? N

Vierailija
15/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisemman? Hyi, tulee mieleen joku sikaniska! N

Vierailija
16/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole kateellinen jos näen kauniin naisen. Mä katson lähinnä ihastellen, että onpas kaunis nainen. En ymmärrä miksi mun pitäisi olla kateellinen.

N45

Tämä.

Vierailija
17/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten joku miespoikamies (en muista minkä ikäiseltä vaikutti) tuijotti yhtä tosi komeaa miestä. Oikein katse liimautui ja silmät olivat suurina.

Homo.

Vierailija
18/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvännäköinen mies ja päälle vielä älykäs, niin silloin ajattelen, että tuo se saa valita itselle minkälaisen chickenin vaan. Jos on hyvännäköinen, mutta tyhmä bensalenkkari, niin silloin en pidä minään. Sama juttu sali-sikaniskojen kanssa. Älykkyys merkitsee yli puolet siitä, että olenko miehelle "kateellinen", ja alle puolet tulee ulkonäöstä.

M39

Vierailija
19/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehenä ajattelen, että onpas komea mies. En ymmärrä mitä siinä pitäisi käsitellä ja 

vielä vähemmän miksi pitäisi alkaa tapella tämän miekkosen kanssa? 

Vierailija
20/55 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveessä ihmisessä kaikki paremmuus muissa herättää kunnioitusta, oli miehiä tai naisia.

Miehisyys ei tule ilmaiseksi, se pitää ansaita.