Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!
Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡
Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!
Kommentit (562)
On kivaa olla vammanen koska saan olla aito ja sellanen just ku haluan
AP on kontrollihakuinen pride feministi. Vaarallinen yhdistelmä. 😏
Vieläkö miehen lompakko pitää aloittajan parisuhteessa?
Jostain luin että kun lady tuli kotiin viemästä roskapussia ttu ni mies nukku per se pystyssä ttu. Niin se sano. Taisi olla miellyttävä suhde
Spermaviemärin miesvihaketju vuodelta 2024, ei siis edes kovin vanha.
Miksi nosto?
"Kukkoa huuleen" niin loppuu torkutus.
Whatever you think you can or can't you're right!
Jonkun idiootin määräämään kuinka elää oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti herääminen on niin kivaa, että sitä haluaa tehdä monta kertaa joka aamu.
Joo, en tajua torkuttajia.
Hommahan on ainakin omalla kohdalla niin, että kun nimenomaan en herää. Kun laitan torkun päälle, niin en edes muista tehneeni sitä. Joskus mennyt herätys kokonaan pois päältä, jonka takia on pakko laittaa useampi herätys.
Ja ei, ei auta laittaa puhelinta niin kauas, että nousisin sitä sammuttamaan. Silloin en herää siihen lainkaan.
Kyllä tässä vuosien aikana on tullut kokeiltua vaikka ja mitä, mutta ainoa keino on monta herätystä, joihin sitten ilmeisesti asteittain herään. Toinen vaihtoehto olisi nukkua pommiin joka ikinen aamu, ja monikohan työnantaja sitä sitten kauaa katselisi.
En asu ken
Olen tätäkin joskus kokeillut, ei auttanut.
Olen todennut, että nukun vaan niin syvässä unessa, että herään asteittain torkutuksien myötä. Ilman torkutuksia ei tosiaan olisi ollut viikkoa pidempiä työsuhteita, kun olisin nukkunut joka aamu pommiin.
Jos olisin parisuhteessa, ja toinen laittaisi herätykset pois päältä ekan soinnin jälkeen, niin ihan suoraan sanoen lopettaisin suhteen siihen. En voi ottaa jonkun suhteen takia riskiä siitä, että menettäisin työni.
Miksei tällaisessa tilanteessa se puoliso, joka torkutukseesi herää, herätä sua? Pääsisi heti takaisin nukkumaan.
Olen huomannut ihan saman asian!
Tuolla on muitakin vastaavia ja itketkö taiteesta? :D
Meillä naisella on joka aamulle 12 eri herätystä ja jokainen hiljennetään torkulla ja kun kello on huutanut vähän väliä vajaan tunnin se nousee vasta. Itsellä on tasa yksi herätys ja siinä ei ole edes torkkua päällä kun nousen aina heti kun kello soittaa jos nukun edes herätykseen asti
Ei se elämä ole pelkkää pullaa, paitsi sun kohdallasi ehkä.