Mistä harrastuksista kavereita?
Mistä harrastuksista ootte saaneet kavereita/ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa myös vapaa-ajalla? Mulla on ollut monenlaisia harrastuksia, mutta ne ihmissuhteet on aina jääneet kovin pinnallisiksi ja päättyneet sen harrastuksen myötä. Tutuillani tahtoo olla samat kokemukset. Mua siis kiinnostaisi tietää kokemuksia, mistä harrastuksista niitä kavereita on saatu? Tai joku harrastus jossa on tiivis porukka? Oon perheetön, liikunnallinen kolmekymppinen nainen.
Kommentit (7)
En yhdestäkään ole kavereita saanut. Semmoisia harrastuksissa on, että siellä jutellaan kyllä. Muttei sen ulkopuolella olla tekemisissä. Ei vaikka on puhnrot vaihdettu, oltu somessa puolin ja toisin seuraajia jne. Muttei sen enempää ikinä. Sama työkaverien kanssa
Kokoa porukkaa fb.vaikka ke 18 alkaen lenkille, joskus kahville tms. Moni etsii ystäviä kun muutto tai vastaava ollut.
Metsäretki, leffaan,syömään...
Tässä omia: musiikkileirit, improkurssit, paritanssi, esittävä tanssi (mm. burleskitanssi), historian elävöitys, larppaus, vapaaehtoistyö sekä ison tapahtuman järjestämisessä mukana oleminen.
Aikuisena on järjettömän vaikea löytää ystäviä. Jostain syystä kaikki jäävät vain tuttaviksi vaikka yhteisiä asioita olisi paljon. Ehkä monilla on sitten niin kiireinen elämä ettei uudelle ihmiselle ole aikaa.
Kiitos vastauksista! Ei vaikuta ihan helppoa olevan muttei ehkä täysin mahdotonkaan. Onko lisää kokemuksia?
Kiipeilystä ja sukelluksesta olen saanut ystäviä.
Nosto