Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen syö aamupalaksi leipää eikä öuuroa?

Vierailija
22.09.2024 |

Puuro on terveellistä ja hyväksi vatsalle, leipä ei 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mä en vaan tykkää öuurosta.

Vierailija
42/53 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro ei pidä nälkää, lautasellinen puuroa ja tunnin päästä on nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pitää reilu 3 tuntia.

Vierailija
44/53 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa ja ruisleipää. Ei nyt jumalauta toisiaan pois sulje.

Vierailija
45/53 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla pitää reilu 3 tuntia.

Hyvä sulle.

Vierailija
46/53 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus-Jamppa

Puuro on ihan ultra ultima ultissima kasspaa, varsinkin kaurasellainen, joka tekee keskivartalon koko päiväksi ihan kaamean kipeäksi (sellainen "ilmat pihalle" -tyylinen fiilis, tiedättehän ja muistattehan, sellainen samanlainen mikä tuli lapsena jos joku löi tai jossain leikissä kolhaisi kovaa suoraan mahaan / palleaan) sekä se uuvuttaa ihan petikamaksi heti uudestaan ennen kuin koko päivä on ehtinyt edes alkaakaan.

Mutta ei se leipäkään hääviä herkkua ole: tosin puuroon nähden mikä tahansa muu on parempaa, eikä siihen paljoa vaaditakaan. Mutta siis ei se leipäkään nälkää poissa pidä eikä se mitään voimia anna alkavaan päivään.

Jotain proteiinillista sen olla pitää: kanaa tai sen munaa, makkaraa, juustoa tms. (vihannekset eivät ole poissuljettuja siinä lisäksi pikku ylellisyyden antajina ja sekundäärisinä oheisherkkuina) ja jotain hedelmämehua - ynnä t-i-e-t-e-n-k-i-n: KAHVIA puol

Onko tuo teksti kopioitu ulilaudan foorumista?

Vierailija
47/53 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei tarvitse niin paljoa hiilihydraatteja kuin puutosta saa. 

On parempi jos syö leipää juuston kanssa. Silloin saa enemmän proteiineja ja niiden tasapaino on parempi kuin pelkän puuron.

Leipä on kuin puuroa mutta siihen lisätty juusto ja viipale tomaattia tekee siitä paremman kuin puuro. 

Vierailija
48/53 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ripuli puurosta. Söisin muuten.

Vierailija
49/53 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuroa ja ruisleipää. Ei nyt jumalauta toisiaan pois sulje.

Minulla poissulkee, koska ne on liian samanlaisia. Suosin leipää sen monipuolisuuden takia. 

Vierailija
50/53 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo teksti kopioitu ulilaudan foorumista?

Perus-Jamppa

Ei. Miksi pitäisi olla? Eikö tänne saa kirjoittaa omia mielipiteitään tai kokemuksiaan ilman Ulilaudan komission sallimusta?

En toki ihmettele jos muutama sataa tuhatta muutakin tulee kipeäksi kaurapuurosta ja jos joku heistä on jo joskus ehtinytkin kirjoittaa samasta universaalista aiheesta. Minäkin olen kirjoittanut kaurapuurosta tälle sivustolle aihetta koskeviin keskusteluihin jo joskus ennenkin, ihan samoin perustein kuin yllä, ja ehkäpä vielä suurelta osin samoin sanoinkin (no onpa yllätys että ihmisellä on omansalainen ja tiettyjä sanoja sisältävä sanavarastonsa useammassakin keskustelussa).

Niin että revi siitä ja syö lisää sitä puuroasi.

Vierailija
51/53 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu palstalaisilla oikeinkirjoitus sitten millään, milloin puuro on öuuro, milloin puuto, xD

Vierailija
52/53 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro ja leipä on samaa tavaraa. Toinen on vain paistettu. Ihan sama kumpaa syöt aamupalaksi.

Vierailija
53/53 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka graavasi juuri kilon lohta. Se sopii hyvin leivälle, mutta heikommin puuroon.

t. se mies

Oletkos koittanut laittaa graavilohta puuroosi? Ajattele avarasti ja kokeile uusia makuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän