Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva selfieiden julkaisu

Vierailija
22.09.2024 |

Kyseessä 40+ nainen, perheellinen, naimisissa. Hän on viime aikoina alkanut laittaa itsestään todella usein kuvia someen. Yleensä niissä hän on vahvasti meikattu ja muutenkin laitettu ja ilme opeteltu, hän ei ole kuvissa aidon itsensä näköinen vaan poseeraa kummasti. En vain ymmärrä tätä, miksi kukaan haluaa laitella niin paljon selfieitä someen ja vielä noin keinotekoisia. Tykkäyksien toivossa? Mitä se kertoo ihmisestä? Auttakaa ymmärtämään. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
22/28 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän niitä ole pakko katsoa, jos ei tykkää. Ilmeisen moni kuitenkin tykkää, koska nainen jatkaa tätä.

Olen joutunut piilottamaan tai poistamaan henkilöitä, jotka jatkuvasti kehuskelevat tekemisillään. Nämä ovat kyllä yleensä tapauksia, jotka saavat myös arkielämässä vaivaantumaan jatkuvalla kehuskelulla. Myös itsesääliin, ihmettelyyn, jne puettu kehuskelu on ärsyttävää.

Tunnen pari tämmöistä naista. Somekuvat, joooo tottakai. Ja sen lisäksi se itsensä esiin nostaminen, kehuminen.. ollaan niin jotain tärkeetä kun käydään salilla ja näytellään itseä mikä bodi mulla on. Tai sitten heittäydytään ihan tyhmiksi et oonpa blondi, o-ou. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että noiden selfieiden julkaiseminen on mennyt ohi jo aikoja sitten. Kenelle he niitä julkaisevat? Itselleen?!? Kuulostaa oudolta käytökseltä. 

Kyllä niitä selfietyyppejä vielä on. He haluavat ihailua ja hyväksyntää. Kertokaa mulle miten kaunis mä oooon!! 

Vierailija
24/28 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#outfit 

Vierailija
25/28 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Minusta ei ole ainuttakaan kuvaa netissä.

M41

Vierailija
26/28 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä eestä, minä takaa, näin maailma makaa. 

Vierailija
27/28 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminäminäminä.

Katsokaa kauneuttani ja kadehtikaa. 

Vierailija
28/28 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella että ketään kiinnostais katsoa mun kuvia ja päivityksiä tämän tästä :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi