Kuinka vanha olit kun muutit lapsuuskodistasi?
Milloin omilleen ja miten ne siivet on kantaneet?
Kommentit (20)
Olen 70v ja asun edelleen lapsuudenkodissani.
Juuri täyttänyt 19. Olisi opiskelun kannalta ollut parempi jos olisi voinut asua vielä pari vuotta pitempään.
19 v. Aluksi siivet kantoi hyvin mutta sitten tuli pahoja takapakkeja.
Ei ole mitään lapsuuskotia sillä muuttoja oli useampia.
Olin 19-vuotias ja muutin suoraan poikaystävän kanssa yhteen. Samainen kaveri on nyt aviomies ja 3 lasta yhdessä. Kimpassa ollaan oltu +20 vuotta, hyvin on siivet kantaneet.
19 v. eli suoraan lukion jälkeen opiskelemaan. Hyvin ovat kantaneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään lapsuuskotia sillä muuttoja oli useampia.
Minkä ikäisenä muutit pois vanhempasi luota?
Olin jotain 53 vuotias. Tai enhän minä oikeastaan muuttanut mihinkään, äiti kuoli.
19v ja hyvin meni. Olin niin innoissani opiskelun alkamisesta ettei edes hirvittänyt.
20-vuotiaana. Silloin tällöin olen tarvinnut apua, taloudellistakin kun tulot romahtivat masennuksen ja burn outin takia, eli siivet eivät ole aina kantaneet.
20v. Hyvin ovat kantaneet. Olen nyt 61v enkä ole vielä eläissäni koskaan asunut yksin.
15-vuotias. Olisi varmasti siivet kantaneet paremmin jos en olisi valmistunut ensimmäiseen ammattiin keskelle pahinta lamaa. Kun muutin, töitä oli niin paljon että sai valita mihin menee, mutta kun valmistuin ammattiin, ei ollutkaa enää töitä, varsinkaan nuorelle ja kokemattomalle, kun työttömyysprosentti huiteli yli 20. Olisi pitänyt vaan pyrkiä johonkin toiseen kouluun suoraan, ja jos olisi nousukauden aikana valmistunut, ei välttämättä olisi tarvinnut olla koskaan päivääkään työttömänä. Täytän nyt 50 vuotta, ja edelleenkään ei siivet kanna, ei vaikka olen opiskellut neljä kertaa uuden ammatin, ei vaan kunnollista työtä saa kun on ollut työttömänä paljon. Yrittäjänä olin muutaman vuoden ja senkin jouduin lopettamaan kun velkaa tuli liikaa, ja niitä velkoja maksan vielä kymmenen vuotta pankille.
Jäin asumaan lapsuuden kotiani yksin 16- vuotiaana, kun isäni kuoli.
16 vuotiaana lähdin maailmalle ja perustin oman lääketieteen avaruustekniikan insinööripankkiirifirman.
19-v, heti kun pääsin ylioppilaaksi. Mitään apua ja tukea en ole vanhemmilta saanut. Hyvin on käynyt joka tapauksessa, varmaan sisukkuuteni ansiosta. Kiva puoliso, fiksut lapset ja omaisuutta ihan tarpeeksi.
Olin juuri täyttänyt 19. Välillä on kantaneet hyvin, välillä heikommin.
16 vuotiaana. Jo pelkän vuoden jälkeen huomasin voivani paremmin kuin kotona. Nyt naimisissa ja toinen lapsi tulossa. Taloudellisesti voidaan hyvin.
Asun siinä edelleen ja olen ollut työeläkkeellä 19 vuotta ja 11 kuukautta! Mihin sitä ihminen kotoaan muuttaisi?
Olin 18 v. Ihan hyvin on siivet kantaneet.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/